Napraattopic 64
vrijdag 29 juli 2016 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 22 augustus 2016 om 19:56
quote:Jempo schreef op 22 augustus 2016 @ 19:29:
[...]
Houdt ze nu nog niet op? Tering jantje vind het niet gek dat haar ex niet met haar samen wilde wonen.Nou ik hoop dat ze niet in het echt zoals ze hier is want dan moet haar verloofde doof zijn of veel geduld..
[...]
Houdt ze nu nog niet op? Tering jantje vind het niet gek dat haar ex niet met haar samen wilde wonen.Nou ik hoop dat ze niet in het echt zoals ze hier is want dan moet haar verloofde doof zijn of veel geduld..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
maandag 22 augustus 2016 om 19:57
quote:Oudblond schreef op 22 augustus 2016 @ 19:33:
[...]
Ik vermoedde dat ze een puppet van een andere 'houdt maar niet op'- forummer was. Taalgebruik, stelligheid en vasthoudendheid zijn hetzelfde. Maar dan moet ze vier handen hebben om te typen T zal mij niet verbazen. Mensen met kronkels kunnen veel
[...]
Ik vermoedde dat ze een puppet van een andere 'houdt maar niet op'- forummer was. Taalgebruik, stelligheid en vasthoudendheid zijn hetzelfde. Maar dan moet ze vier handen hebben om te typen T zal mij niet verbazen. Mensen met kronkels kunnen veel
maandag 22 augustus 2016 om 20:08
quote:mamsvan schreef op 22 augustus 2016 @ 19:56:
[...]
Nou ik hoop dat ze niet in het echt zoals ze hier is want dan moet haar verloofde doof zijn of veel geduld..Ik denk dat ze zich in zijn bijzijn heeft kunnen gedragen (twee jaartje na dramatische relatie en split verloofd en moeder had haar 'toch iets beters gegund dan deze verloofde' ). Arme man vanaf de de dag na de bruiloft
[...]
Nou ik hoop dat ze niet in het echt zoals ze hier is want dan moet haar verloofde doof zijn of veel geduld..Ik denk dat ze zich in zijn bijzijn heeft kunnen gedragen (twee jaartje na dramatische relatie en split verloofd en moeder had haar 'toch iets beters gegund dan deze verloofde' ). Arme man vanaf de de dag na de bruiloft
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 22 augustus 2016 om 20:10
dinsdag 23 augustus 2016 om 19:43