Lijf & Lijn alle pijlers

Het geheim van slanke mensen, wie doet mee?

16-05-2016 10:28 1016 berichten

De zomer is nou echt voorbij. Let de herfst maar komen!

Een kleine aanpassing in de tabel: hij staat nu gesorteerd op mensen die recent gewicht hebben doorgegeven. Ik hoop dat iedereen het goed vind zo.

Zo goed mogelijk bijgewerkt 4-10-2016

Alle reacties Link kopieren
Gezellig dat je er weer bent lonely

Fijn dat die kilo er weer af was! Al weer begonnen in t boek?

Veel succes verder morfientje!
quote:advies schreef op 21 augustus 2016 @ 09:29:

Gezellig dat je er weer bent lonely

Fijn dat die kilo er weer af was! Al weer begonnen in t boek?

Veel succes verder morfientje!

Moet ik nog doen. Te mooi weer... teveel buiten. Ik heb afgelopen week nog extra vrijgemomen. Het was nog rustig op het werk.

Gisteren wel met eten goed opgelet.
Wat een goede berichten allemaal,fijn!

Ik sta op de lijst, bedankt Lony!

Ik durf niet op de weegschaal te gaan staan, maar voel en zie aan mijn lijf dat er wat af is. Ik ga pas volgende week vrijdag 26/8 op de weegschaal staan.

Dat boksen lijkt me ook wel wat, lekker meppen, agressie kwijt, heerlijk.

Ik was gisteren de hele dag op de Efteling, ik heb de benen uit mijn lijf gelopen, mensen wat is het een groot park, gelukkig had ik mijn nykies aan en kon ik doorstappen, dus ik hoop dat er wat grammen af zijn
Wat een "piep" weer buiten, hier komt het met bakken tegelijk naar beneden.o
Hier ook prutsweer.... Moet vandaag eigenlijk een intervaltraining doen, maar man is een dag weg en dochter is niet zo'n geslaagde meefietsen als het tempo omhoog moet. Voor lange stukken het tempo laaghouden is ze dan weer erg nuttig

Morgen ochtend dan maar weer en dan gewoon dinsdagmiddag. Komt wel goed.

Heb weer heel erg last van eetbuien, tapas, tucs, chocolade van verweg, ijs, zelfgebakken havermoutbanaankoekjes (ja, best gezond, maar als je alles opeet schiet je niet zo op), vanmiddag taart op een verjaardag.... Pff, komende week ga ik gewoon weer invullen en bijhouden en mezelf beheersen..
quote:milouda schreef op 21 augustus 2016 @ 11:31:

Wat een "piep" weer buiten, hier komt het met bakken tegelijk naar beneden.oHier ook, maar na al dat buitenleven is er binnen wat achterstand.
Ik heb m'n avondeten al op, genoeg gehad voor vandaag. En enorme trek in Engelse drop help ikwílnietoveretenikwilnietoveretenikwilnietovereten
quote:advies schreef op 21 augustus 2016 @ 17:52:

Ik heb m'n avondeten al op, genoeg gehad voor vandaag. En enorme trek in Engelse drop help ikwílnietoveretenikwilnietoveretenikwilnietovereten

Heb je melk in huis? Of karne/soja melk.

Een beker helpt. Of even wandelen.

Hou die gedachte vast.
Of... als je toch genoeg gegeten hebt: poets je tanden en naspoelen met listerine.
gelukt! Ben maar een beetje gaan forummen
goed gedaan advies!

Ik ben blij te horen dat ik niet de enige ben met een beetje een mindere dag. Ik ben vanochtend wel gaan zwemmen maar heb de rest van de dag vooral op de bank gehangen/geslapen. Verder heb ik ook wel wat te veel gegeten. In de afgelopen twee dagen in mijn eentje een heel pak amandelmoppen weg gewerkt.

Morgen weer aan het werk, dan gaat heb bijhouden vaak weer een stuk makkelijker.
Goedemorgen allen!

Tijdje geleden dat ik hier meegeschreven heb.complimenten voor jullie! Wat zijn jullie goed bezig! Hopelijk heeft iedereen een goede vakantie gehad!

Hier lukt het allemaal niet zo. Blijf wel gelijk qua gewicht maar er gaat niets af. Ik heb besloten mij weer bezig te gaan houden met het koolhydraatarne dieet van de diëtiste. Daar ben ik al 15 kilo mee afgevallen, dus dat werkt voor mij. Ik heb nu vakantie en ook wat extra tijd voor beweging. Volgende week stedentripje, dan kom ik in ieder geval aan mijn beweging toe want we lopen altijd veel.

Ik wens jullie een fijne dag!
Wat goed dat je het over een andere boeg gaat gooien Nikki. Gewoon zoeken naar dat wat voor jou werkt, ik duim voor je!

Ik moet opbiechten dat ik helaas alsnog voor de bijl ben gegaan. Vriend trok de zak open en toen was t vlees zwak tsja, heb er wel van genoten vandaag weer een dag. Tot nu toe gaat t goed

Gaat t vandaag beter zwartvlekje?

En de rest?

Oh en ik heb me niet gewogen vandaag
Nikki, succes! Het is in ieder geval al heel positief dat je niet meer bent aangekomen toch?

Ik eet ook minder koolhydraten en bij mij heeft dat echt geholpen bij het afvallen.
quote:Nikki1973 schreef op 22 augustus 2016 @ 10:48:

Goedemorgen allen!

Tijdje geleden dat ik hier meegeschreven heb.complimenten voor jullie! Wat zijn jullie goed bezig! Hopelijk heeft iedereen een goede vakantie gehad!

Hier lukt het allemaal niet zo. Blijf wel gelijk qua gewicht maar er gaat niets af. Ik heb besloten mij weer bezig te gaan houden met het koolhydraatarne dieet van de diëtiste. Daar ben ik al 15 kilo mee afgevallen, dus dat werkt voor mij. Ik heb nu vakantie en ook wat extra tijd voor beweging. Volgende week stedentripje, dan kom ik in ieder geval aan mijn beweging toe want we lopen altijd veel.

Ik wens jullie een fijne dag!

Herkenbaar Nikki, ik blijf ook al een maand steken. Nu de scholen weer begonnen zijn gaat het hopelijk beter.

Wij doen ook koolhydraatarm. Ik zie nu ook duidelijk dat mijn man smaller wordt.
quote:advies schreef op 22 augustus 2016 @ 14:04:

Wat goed dat je het over een andere boeg gaat gooien Nikki. Gewoon zoeken naar dat wat voor jou werkt, ik duim voor je!

Ik moet opbiechten dat ik helaas alsnog voor de bijl ben gegaan. Vriend trok de zak open en toen was t vlees zwak tsja, heb er wel van genoten vandaag weer een dag. Tot nu toe gaat t goed

Gaat t vandaag beter zwartvlekje?

En de rest?

Oh en ik heb me niet gewogen vandaag

Jammer advies. Idd volgende x beter.

Gisteren ook nog lekker zitten knagen. Maar dan duurt het vandaag echt uren voor ik weer ergens trek in heb. Ik merk wel dat mijn lichaam dat aangeeft en luister daarnaar.
Dank jullie wel voor de reacties. Ik heb weer een voorraadhe huttenkase, kwark en eieren aangelegd!
Morfientje, fijn dat het wat beter met je gaat.

Hele fijne vakantie! En wie weet nog tot ziens hier in dit topic

Nikky,

Wat is huttenkase? roomkaas?

Ps hier gaat er sinds de eerste afbouw week ook niks meer af, maar ben superblij dat het niet stijgt.

Wie weet als dagelijkse ritme weer wat beter verloopt, het wat beter gaat.

Heb rustige dagen gehad, met filmavondje heb ik het bij popcorn en wat zonnepittten gehouden.

Neuroloog was tevreden over mijn afbouw, dus ik mag voorlopig bij hem wegblijven.

Alleen internist nog afwachten. Mijn energie is onwijs laag momenteel, geen fut om boodschappen te doen. Dus word helaas een makkelijke maaltijd. Die zakjes beginnen te werken

Haha hoop dat er wat regelmaat inkomt.

Fijne dag allemaal.
Of course i talk to myself. Sometimes i need expert advice.
Ik doe ook nog mee hoor!

Ik ga vanaf volgende week weer structuur erin brengen.

Nu durf ik niet eens op de weegschaal te gaan staan.

Alhoewel mijn fysiotherapeut aan mij vroeg of ik was afgevallen.
quote:fientje1982 schreef op 22 augustus 2016 @ 21:36:

Ik doe ook nog mee hoor!

Ik ga vanaf volgende week weer structuur erin brengen.

Nu durf ik niet eens op de weegschaal te gaan staan.

Alhoewel mijn fysiotherapeut aan mij vroeg of ik was afgevallen.

Oohh gelukkig. Bedankt voor je berichtje. Zo mer de vakantie ertussen ben ik t overzicht een beetje kwijt.

Dapper blijven. Wel mooi compliment
Huttenkase is inderdaad een kaassoort, erg lekker met geroosterde pijnboompitten of salademix met wat peper/zout als lunch!
Huttenkase of cottage cheese is ongerijpte kaas, het bevat heel veel proteine en weinig vet, tsja.

Ik eet het best wel veel. Bijvoorbeeld op een rijstewafel met een plakje kipfilet en daar dan huttenkase bovenop. Of met prakken met een avocado op een broodje. Het heeft een vrij neutrale smaak en ik vind het wel lekker.

Hier is het trouwens inderdaad weer beter gegaan vandaag. Ik ben weer aan het werk en dan heb je toch wat vastere eetmomenten.
Mijn collega heeft een hele grote reep chocola uit Frankrijk mee genomen voor me. Dat ding ligt nu al een week op mijn bureau naar me te lonken, maar ik blijf sterk, ik neem een stukje nadat ik 5 kilo kwijt ben.
quote:milouda schreef op 23 augustus 2016 @ 22:25:

Mijn collega heeft een hele grote reep chocola uit Frankrijk mee genomen voor me. Dat ding ligt nu al een week op mijn bureau naar me te lonken, maar ik blijf sterk, ik neem een stukje nadat ik 5 kilo kwijt ben.Wat goed!
Knap hoor milouda! Nu maar hopen dat ie lekker is

Hoe gaat het hier met iedereen?

Ik heb me nu 'al' een paar dagen niet gewogen en dat bevalt erg goed moet ik zeggen. De focus verschuift langzaamaan weer terug van dat cijfer zo laag mogelijk krijgen naar gezond eten en bewust kiezen Toch is t tegelijkertijd ook best lastig. Het is een ontzettende gewoonte geworden in korte tijd dus ik moet mezelf steeds eraan herinneren dat ik niet ging wegen. Ik twijfel nog of ik as vrijdag weeg of dat ik t twee weken probeer vol te houden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven