Minnaar
dinsdag 9 december 2008 om 13:24
dinsdag 9 december 2008 om 13:52
dinsdag 9 december 2008 om 14:17
woensdag 10 december 2008 om 09:57
Ik zie mijn sv/minnaar ongeveer 1 keer per maand en soms zou ik wel willen dat we elkaar vaken zagen maar over het algemeen ben ik hier wel tevreden mee. Ik denk dat, wanneer ik hem iedere week zou zien dit eerder gevolgen voor mijn huwelijk zou hebben. Gelukkig hebben wij wel veel contact via mail, msn en sms alleen deze week niet. Hij is voor zijn werk naar het buitenland. Dat is wel vaker het geval maar ook dan hebben we nog steeds contact via sms en mail alleen deze keer niet. Pfff, dit gaat een hele lange week worden maar....ik heb iets leuks om naar uit te kijken want waarschijnlijk zie ik hem volgende week weer.
woensdag 10 december 2008 om 11:30
We hebben een periode gehad dat we een keer per maand een hele nacht bij elkaar konden zijn maar dat is voorlopig even niet meer mogelijk. Volgende week zal het een uur of 6 zijn dat we elkaar gaan zien. Wellicht dat we volgend jaar weer de mogelijkheid hebben om weer een hele nacht samen te zijn want dat is toch wel het leukste.
woensdag 10 december 2008 om 11:38
woensdag 10 december 2008 om 12:05
Ik heb het idee dat het wel beter gaat. (wat leuk dat je dat nog weet trouwens) Hij krijgt nog steeds hoofdpijnen, maar niet meer zo hevig. Hij heeft een nieuwe bril, dat helpt, en hij houdt zich redelijk aan die voedingsvoorschriften.
Hij zegt dat het beter gaat, aan de andere kant zou hij er wel over liegen als dat niet zo was.
Maar ik geloof hem eigenlijk wel, mijn man hoort hem er op het werk ook niet veel meer over.
3 uur slaap? Ja, wrijf het er maar in hoor...
Hij zegt dat het beter gaat, aan de andere kant zou hij er wel over liegen als dat niet zo was.
Maar ik geloof hem eigenlijk wel, mijn man hoort hem er op het werk ook niet veel meer over.
3 uur slaap? Ja, wrijf het er maar in hoor...