Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
woensdag 10 december 2008 om 22:46
WM : mannen kruipen in hun holletje , wanneer ze willen nadenken en komen er pas weer uit als ze klaar zijn met nadenken/klaar zijn met wat ze wilden doen.
Elastiekjes verhaal is beetje het zelfde als het zand losjes in je handen houden , knijp je het zand hard in je handen dan glijd alles uit je handen , wanneer je het losjes in je handen houd blijft het liggen..
Elastiekjes verhaal is beetje het zelfde als het zand losjes in je handen houden , knijp je het zand hard in je handen dan glijd alles uit je handen , wanneer je het losjes in je handen houd blijft het liggen..
woensdag 10 december 2008 om 22:49
WM knuffel !!
Het komt echt wel goed, ik zou het echt ff met rust laten. Denk ook dat het hem ff teveel wordt. Aan hem trekken, maakt het alleen maar erger dan.....sterkte !
Thanks, Xen, ja uiteraard snap ik wat je bedoelt
En toch..........is het elke keer dat ik hem heb gezien, weer leuker en ervaar ik onze band als steeds sterker. Daarom is het ook zo lastig om er afstand van te nemen.
Het komt echt wel goed, ik zou het echt ff met rust laten. Denk ook dat het hem ff teveel wordt. Aan hem trekken, maakt het alleen maar erger dan.....sterkte !
Thanks, Xen, ja uiteraard snap ik wat je bedoelt
En toch..........is het elke keer dat ik hem heb gezien, weer leuker en ervaar ik onze band als steeds sterker. Daarom is het ook zo lastig om er afstand van te nemen.
woensdag 10 december 2008 om 22:51