WARM! bah - klaagtopic

24-08-2016 12:26 347 berichten
Welkom op mijn klaagtopic, hier mag je zeuren en mopperen over het huidige warme weer en alle ongemakken die het met zich meebrengt.

Slecht geslapen? Hou je veel vocht vast? Is de aicro stuk? Stinkt je collega? Heb je hoofdpijn of voel je je niet zo goed? Plakt je lijf? Pak lekker wat koud drinken, doe je voetjes in een bak koel water, wees welkom en voel je gehoord.

van het KNMI: Aanhoudende hitte, er is code geel van kracht voor het hele land wegens een aaneengesloten periode van minimaal 4 dagen met maximumtemperaturen (ruim) boven de 27°C. Op de meeste plaatsen wordt het vandaag en morgen tropisch warm met een maximumtemperatuur van 30°C of hoger.

Vind je me een zeur en ben je dol op dit warme weer? Als de sodemieter dan dit topic dichtklikken en naar buiten op een stretcher, en geniet er nog maar even van want het is zo gedaan!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nachtdienst en kan niet slapen. Het is warm en dat in combinatie met klussende buren en krijsende kinderen in de tuinen
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
quote:31oceanview schreef op 24 augustus 2016 @ 16:48:

Ik ruik mijn collega, moeilijk te zeggen of het onder haar oksel of tussen haar benen vandaan komt. Dat is wel echt heeeeeeel goor!
quote:Gelukspopje schreef op 24 augustus 2016 @ 16:00:

Nou ze vonden zichzelf heel zielig anders...

Ik vermoed dat je de ironische toon mist hier...

Jup, die voelde ik niet echt aan.

Maar goed, het is ook een klaagtopic, dus moeders mogen ook voor hun kids zeuren vind ik. Het was meer een overpeinzing van mezelf; dat ik me niet kon herinneren dat ik als kind veel te klagen had.

@ de andere moeders die het echt zielig vinden;

In afgelopen 6 weken was het echt niet alleen maar binnen spelen, genoeg geklaag gehoord over pokemonhuntende kids bv. en dit weekend is ook nog tropisch en wie weet nog een heel mooie nazomer + ze zijn alle woensdagmiddagen vrij en elke dag rond 15.30 uit school.
quote:Sun.lover schreef op 24 augustus 2016 @ 16:59:

Ik heb nachtdienst en kan niet slapen. Het is warm en dat in combinatie met klussende buren en krijsende kinderen in de tuinen En dit i.c.m met je username vind ik dan wel heel zielig….
-
anoniem_300341 wijzigde dit bericht op 23-05-2018 12:32
0.00% gewijzigd
quote:Tzippa_ schreef op 24 augustus 2016 @ 17:17:

[...]

Jup, die voelde ik niet echt aan.

Maar goed, het is ook een klaagtopic, dus moeders mogen ook voor hun kids zeuren vind ik. Het was meer een overpeinzing van mezelf; dat ik me niet kon herinneren dat ik als kind veel te klagen had.

En in afgelopen 6 weken was het echt niet alleen maar binnen spelen, genoeg geklaag gehoord over pokemonhuntende kids bv. en dit weekend is ook nog tropisch en wie weet nog een heel mooie nazomer + ze zijn alle woensdagmiddagen vrij en elke dag rond 15.30 uit school.pubers hier hoor. Dus bijna geen vrije middagen. Vandaag bijvoorbeeld om kwart over 4 thuis.
Ik vinnut ook te warrum

Arme katjes liggen de hele tijd braaf bij me. Heb net hun pootjes in een bak water gezet waar ze soms wel mee spelen, maar zelfs daar hebben ze geen zin in.
quote:vivapimpelmees schreef op 24 augustus 2016 @ 17:21:

[...]

pubers hier hoor. Dus bijna geen vrije middagen. Vandaag bijvoorbeeld om kwart over 4 thuis.Maar dan hebben ze toch nog de avonden en weekenden? En de meeste mensen zijn niet zo vroeg klaar met werk en hebben geen 6 weken vrij gehad dus ik vind ze nog steeds niet echt zielig, sorry...
I luuuuuuvvvvvv dit weer!!! Heb vanmiddag zelfs flink staan schoffelen in de tuin in de brandende zon, een paar langsrijdende fietsers verklaarden me voor gek. Maar ik vind het zo fijn!

Sterkte voor degenen die er echt ziek van worden. En voor de zeurpieten onder ons: het is 11 maanden per jaar veel kouder dan dit, dus hoe erg is het nou helemaal? Ik geniet er in ieder geval nog even van.
quote:Tzippa_ schreef op 24 augustus 2016 @ 17:26:

[...]

Maar dan hebben ze toch nog de avonden en weekenden? En de meeste mensen zijn niet zo vroeg klaar met werk en hebben geen 6 weken vrij gehad dus ik vind ze nog steeds niet echt zielig, sorry...

Jeetje. Last van de warmte?

Ik zeg niet dat ik ze zielig vind en ik zeg ook niet dat ze zichzelf zielig vinden.

Ik zei dat ik het best sneu vind voor ze. Vandaag exact 2 weken geleden hadden we nog nachtvorst op ons vakantieadres. Van mij mogen ze hier best van balen.
quote:Tzippa_ schreef op 24 augustus 2016 @ 17:17:

[...]

En dit i.c.m met je username vind ik dan wel heel zielig….

Ik ben dol op de zon (en sinds 20 jaar gek op het parfum sun) maar niet op temperaturen boven de 25 graden. Ik ben graag actief en dat lukt me echt niet met warmte.

Maar nu maak ik me vooral zorgen om mijn patiënten. Ik moet scherp zijn en met maar 3 uurtje slaap is dat best lastig. Ik werk op een IC. Hopelijk kan ik straks nog even op de bank slapen en wordt het buiten wat rustiger. Nu echt veel te veel herrie.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
quote:vivapimpelmees schreef op 24 augustus 2016 @ 17:37:

[...]

Jeetje. Last van de warmte?

Ik zeg niet dat ik ze zielig vind en ik zeg ook niet dat ze zichzelf zielig vinden.

Ik zei dat ik het best sneu vind voor ze. Vandaag exact 2 weken geleden hadden we nog nachtvorst op ons vakantieadres. Van mij mogen ze hier best van balen.Van mij mogen ze er ook van balen hoor, ik gaf alleen wat opties aan waardoor ze misschien toch nog kunnen genieten van het warme weer. Vervelend dat jullie nachtvorst hadden in de vakantie, er zijn genoeg mensen in dit topic die daar nu mee zouden willen ruilen (en dat meen ik serieus dat dat heel vervelend is, het is gewoon een pleuriszomer voor iedereen geloof ik)
quote:Tzippa_ schreef op 24 augustus 2016 @ 17:52:

Vervelend dat jullie nachtvorst hadden in de vakantie, er zijn genoeg mensen in dit topic die daar nu mee zouden willen ruilen

Geef mij maar nachtvorst

En het liefste ook nog dagvorst
quote:blue_lagoon schreef op 24 augustus 2016 @ 17:54:

[...]

Geef mij maar nachtvorst

En het liefste ook nog dagvorst +1
Als het regent is het nat en als het vriest is het glad!
quote:Gelukspopje schreef op 24 augustus 2016 @ 15:14:

[...]

Waarom?

Je kunt toch ter plekke de schaar pakken??

Mijn vader is midden september jarig en daarna wil ik een kort koppie. Zodat het weer ietsjes aan kan groeien voor mijn moeder jarig is, dat ze het niet te kort vindt.

En ja, ik weet dat ik me er eigenlijk helemaal niks van aan moet trekken en dat ik eigenlijk veel te lief ben en teveel rekening hou met anderen. Maar ja, zo ben ik nou eenmaal...
Nou, vanmiddag werd het toch nog tyfusheet, terwijl ik eerder nog schreef dat het wel meeviel. Gelukkig bracht het meer de nodige verkoeling en zit ik nu weer lekker in de tuin. In de schaduw, want in de zon word je nog steeds levend gebraden.
Ik had de hele middag al zin in patat, tot 5 uur gewerkt en had toch eeeeeecht geen zin in koken.

En wel in patat . (Meer behoefte aan zout met dit weer)
Eigenlijk vind ik het nog best meevallen. Net rond 17.30 een half uurtje buiten geweest. Ja, het was warm, maar niet gekmakend ofzo. En in huis is het met 23,5e graaf ook nog wel te doen.

Maarja, morgen wordt dus horror: met 30 graden in de trein op het heetst van de dag.
Normaal vind ik dit weer prima, maar ik heb introductieweek dus ben hele tijd door de stad aan het sjouwen en dingen aan het ondernemen en overal is het zo warm. En activiteiten die een lange broek en dichte schoenen eisen. Balen!
Heerlijk dit weer. Lekker met de fiets naar het werk. Net met een omweggetje door de polder naar huis gefietst, onderweg nog even een biertje op een zonnig terras gepakt.
net vond ik het heerlijk, toen zat ik lekker op de fiets met een windje erbij. nu vind ik het kut want het is warm in huis
l'état c'est moi
Ik heb de pest aan dit weer. Gelijk zo slap als een vaatdoek, snotverkouden, hoofdpijn, koorts en huiduitslag. En dan ben ik alleen nog maar een uurtje buiten geweest om naar en van werk naar huis te fietsen, de rest van de dag in de airco op werk gezeten. Kom maar weer door met de herfst!
quote:EHR schreef op 24 augustus 2016 @ 18:48:

Eigenlijk vind ik het nog best meevallen. Net rond 17.30 een half uurtje buiten geweest. Ja, het was warm, maar niet gekmakend ofzo. En in huis is het met 23,5e graaf ook nog wel te doen.

Maarja, morgen wordt dus horror: met 30 graden in de trein op het heetst van de dag.Meestal doen ze dan de airco op standje bevriezen. Ook niet echt lekker in je zomerse outfit.
quote:Sprookjesbos schreef op 24 augustus 2016 @ 19:17:

Ik heb de pest aan dit weer. Gelijk zo slap als een vaatdoek, snotverkouden, hoofdpijn, koorts en huiduitslag. En dan ben ik alleen nog maar een uurtje buiten geweest om naar en van werk naar huis te fietsen, de rest van de dag in de airco op werk gezeten. Kom maar weer door met de herfst!Herkenbaar. Zit je met een zak chips en glas cola binnen op de bank nu? Even bijkomen hoor. En morgen weer de airco in, heerlijk!
ik mag morgen in de KEUKEN werken, zonder airco uiteraard...zucht...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven