Het stamcafé XX

12-08-2016 14:45 3026 berichten
Joehoe, welkom op de camping in Spanje!

Het is bloedheet, dus kleren uit en het zwembad in!

Have fun, maak pret en wees lief voor elkaar.

X

LV, Star, Yas en Leo

Het is wel grappig, want blijkbaar heeft hij zich echt voorgenomen zijn leven (even) te verbeteren.

Soms valt hij even terug in zijn oude patroon om vervolgens zijn excuus aan te bieden en een totaal sociaal gewenst antwoord te geven op een vraag bijvoorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 25 augustus 2016 @ 18:10:

[...]

Lekker kruidig. Heerlijk met dit weer.
quote:-Kittens- schreef op 25 augustus 2016 @ 19:18:

Echt, ik begin een beetje bang te worden.

Kind ruimde net uit zichzelf het papier van zijn ijsje op én dat van mij. Hij doet al 3 dagen zo raar. Spontaan mee helpen opruimen. Iets meteen doen als je het hem vraagt....

Wat is er gebeurd?

Kijk even onder zijn shirtje. Als er schubben zitten is het mis.

quote:Woll_Stone schreef op 25 augustus 2016 @ 19:28:

[...]

[afbeelding]V!!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:-Kittens- schreef op 25 augustus 2016 @ 19:26:

Het is wel grappig, want blijkbaar heeft hij zich echt voorgenomen zijn leven (even) te verbeteren.

Soms valt hij even terug in zijn oude patroon om vervolgens zijn excuus aan te bieden en een totaal sociaal gewenst antwoord te geven op een vraag bijvoorbeeld.Lief toch!
quote:Bloes schreef op 25 augustus 2016 @ 19:31:

[afbeelding]

Kind ruimde net uit zichzelf het papier van zijn ijsje op én dat van mij. Hij doet al 3 dagen zo raar. Spontaan mee helpen opruimen. Iets meteen doen als je het hem vraagt....

Wat is er gebeurd?De eerste bewoner van onze tweelingplaneet is gesignaleerd!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Woll_Stone schreef op 25 augustus 2016 @ 19:28:

[...]

[afbeelding]Hier kreeg ik als kind dus echt nachtmerries van!
quote:hatsetats schreef op 25 augustus 2016 @ 19:29:

[...]

V!!Ja! Die originele uit de jaren 80 vond ik echt spannend toen.
quote:hatsetats schreef op 25 augustus 2016 @ 19:30:

[...]

Lief toch!

Heel lief!

Maar ook verdacht... .

Nee, ik denk niet dat er iets 'ernstigs' achter zit. Ergens is hij tot enig besef gekomen tijdens/na een logeerpartijtje. (Dat hij net als zijn vriendje wat meer kan doen voor zijn ouders? Dat hij in vergelijking met de ouders van vriendje enorm boft met zijn ouders?)

In ieder geval, mocht deze periode voorbij zijn, stuur ik hem weer uit logeren...
quote:dolfje schreef op 25 augustus 2016 @ 19:35:

[...]

Hier kreeg ik als kind dus echt nachtmerries van!Ja, is ook niets voor kinderen.
quote:Woll_Stone schreef op 25 augustus 2016 @ 19:25:

[...]

Heel rustig aan gedaan. En lekker opgewarmd.

En jij? Hoe is het met je pijnlijke handen? Beter?

Goed dat je nu even rustig aan doet! Bij onrust kom je hier maar posten dan sturen lieve mensen je terug naar het rustig hoekje

Gaat naadje. Pijnlijk en gezwollen. Terwijl voor mijn reuma dit weer zooooo fijn zou moeten zijn. Maar voor mijn buik is dit weer... eh... ik geef geen bijzonderheden want die zijn nogal onsmakelijk. Ik baal en ben blij dat ik morgen een vakantiedag op kan nemen.
quote:Woll_Stone schreef op 25 augustus 2016 @ 19:37:

[...]

Ja, is ook niets voor kinderen.Ik kan me er ook niet veel van herinneren alleen dat vel en die enge ogen.
quote:Oudblond schreef op 25 augustus 2016 @ 19:42:

[...]

Goed dat je nu even rustig aan doet! Bij onrust kom je hier maar posten dan sturen lieve mensen je terug naar het rustig hoekje

Gaat naadje. Pijnlijk en gezwollen. Terwijl voor mijn reuma dit weer zooooo fijn zou moeten zijn. Maar voor mijn buik is dit weer... eh... ik geef geen bijzonderheden want die zijn nogal onsmakelijk. Ik baal en ben blij dat ik morgen een vakantiedag op kan nemen.Hè, vervelend dat je of van je reuma last hebt of van je buik. Fijn dat je morgen een dagje vrij kunt nemen, vanaf maandag wordt het flink kouder dus dan zal die stomme airco wel minder koud staan. Ga je lekker relaxen?
quote:Woll_Stone schreef op 25 augustus 2016 @ 19:36:

[...]

Ja! Die originele uit de jaren 80 vond ik echt spannend toen. Ja!
quote:Woll_Stone schreef op 25 augustus 2016 @ 19:45:

[...]

Hè, vervelend dat je of van je reuma last hebt of van je buik. Fijn dat je morgen een dagje vrij kunt nemen, vanaf maandag wordt het flink kouder dus dan zal die stomme airco wel minder koud staan. Ga je lekker relaxen?Morgen in de ochtend even HA en voor de rest echt niets. Zaterdag heerlijk geen afspraken maar misschien wel een plons in de plas hier in de buurt. Zondag naar schoonvader, die was jarig (hou mijn hart vast maar probeer het voordeel van de twijfel te laten gelden). Ik heb medelijden met man: die is zich drie slagen in de rondte aan het werken en zondag is zijn enige 'vrije' dag en dan gaan we naar zijn vader met de beladenheid dat schoonmoeder er niet meer is.
Beterschap Oudblond, echt niet fijn

Wat is er gebeurd?Tis een faaaaaaaaaaaaaaaaase.
Your opinion matters. Just not that much.
Week 40 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Oudblond schreef op 25 augustus 2016 @ 20:02:

[...]

Morgen in de ochtend even HA en voor de rest echt niets. Zaterdag heerlijk geen afspraken maar misschien wel een plons in de plas hier in de buurt. Zondag naar schoonvader, die was jarig (hou mijn hart vast maar probeer het voordeel van de twijfel te laten gelden). Ik heb medelijden met man: die is zich drie slagen in de rondte aan het werken en zondag is zijn enige 'vrije' dag en dan gaan we naar zijn vader met de beladenheid dat schoonmoeder er niet meer is.Fijn dat je het zo rustig aan kunt doen Dat is ook het fijnste vind ik, met zulk warm weer. Hopelijk kan de huisarts je helpen om je klachten wat te verlichten. Succes zondag, lastige dag lijkt me. Al las ik pas toch wel dat je schoonvader iets zelfstandiger wordt?
Ik ben afgelopen dagen eindelijk weer eens aan het lezen. Dat lukte afgelopen jaren nauwelijks, maar er ligt inmiddels een respectabele stapel ongelezen boeken, dus ik moet van mezelf.

En het lukt behoorlijk, lekker vind ik dat.
quote:Solomio schreef op 25 augustus 2016 @ 20:38:

Ik ben afgelopen dagen eindelijk weer eens aan het lezen. Dat lukte afgelopen jaren nauwelijks, maar er ligt inmiddels een respectabele stapel ongelezen boeken, dus ik moet van mezelf.

En het lukt behoorlijk, lekker vind ik dat.Lekker! Wat lees je?
quote:Solomio schreef op 25 augustus 2016 @ 20:38:

En het lukt behoorlijk, lekker vind ik dat.

Heerlijk!

Is lees stomme boeken, hoef ik niet te onthouden wat ik lees
quote:duende12 schreef op 25 augustus 2016 @ 20:39:

[...]

Lekker! Wat lees je?

Mooie Meisjes van Karin Slaughter.

Ik weet dat het er vorig jaar hier op het forum over ging: jij las het en Woll geloof ik.

Toen had ik het al wel gekocht, maar het lag nog te wachten.
quote:Solomio schreef op 25 augustus 2016 @ 20:41:

[...]

Mooie Meisjes van Karin Slaughter.

Ik weet dat het er vorig jaar hier op het forum over ging: jij las het en Woll geloof ik.

Toen had ik het al wel gekocht, maar het lag nog te wachten.Klopt. Ik hem gelezen, Woll heeft hem weggelegd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven