Blaasontsteking, HAP bellen?

25-08-2016 21:13 42 berichten
Sinds het einde van de middag kamp ik met blaasproblemen. Ik heb een enorme aandrang om te plassen, maar krijg er amper wat uit. Voelt net alsof ik scheermesjes sta te plassen. En dan ben ik ook nog eens zwanger...

Is een blaasontsteking iets waarvoor je de HAP belt of gewoon tot morgen wacht en naar de huisarts gaat? Ik heb er behoorlijk last van en zou het liefste zo snel mogelijk met een kuur beginnen. Maar een blaasontsteking is in mijn ogen niet acuut of spoedeisend genoeg om naar de dokterswacht te gaan.

Wat zouden jullie doen?
Ik heb de dokterswacht gebeld. Ik mag tot morgen wachten. Als het erger wordt moet ik nog een keer bellen.

Bedankt allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Ik zal direct bellen! En zo snel mogelijk met een kuur beginnen. Hoe eerder je begint hoe sneller je d'r vanaf bent
Ze belden me net weer terug. Moet toch even langs komen...
Los van of je vitamine c wel of niet mag gebruiken, is volgens mij aangetoond dat het niets doet tegen blaasontsteking. (Sorry, geen bron want typ met telefoon) .

Verder direct hap bellen en je laten adviseren. Zeker als je zwanger bent.
quote:ZombieQueen schreef op 25 augustus 2016 @ 22:15:

Ze belden me net weer terug. Moet toch even langs komen...Geen verrassing. Succes en beterschap!
Fijn dat je langs mag komen. Succes!
Verloskundige of ziekenhuis bellen! Blaasontsteking kan harde buiken veroorzaken, soms zelfs met vervelende impact. Ook heb je meer risico op een nierbekkenonsteking door veranderde druk in je buiik.

Koorts is géén graadmeter om een urineweginfectie te gaan behandelen, je hebt door je zwangerschap al een gecompliceerde infectie.

Verloskundige bellen omdat je dan de juiste antibiotica krijgt. Is afh v je zwangerschapsduur
quote:ZombieQueen schreef op 25 augustus 2016 @ 22:15:

Ze belden me net weer terug. Moet toch even langs komen...Fijn! Hoop dat je er snel vanaf bent
quote:Lovely7 schreef op 25 augustus 2016 @ 22:29:

[...]

Fijn! Hoop dat je er snel vanaf bent

Dankje!

Sta nu op mijn kuur te wachten.
quote:ZombieQueen schreef op 25 augustus 2016 @ 22:34:

[...]

Dankje!

Sta nu op mijn kuur te wachten. Goedzo! Veel water drinken, zeker met die warmte en een beetje lief zijn voor jezelf!
Fijn dat ze je zo snel hebben geholpen! Hopelijk ook snel minder last.
Raar dat ze je eerst afpoeierden, fijn dat je nu een kuur krijgt. Slaap lekker straks
quote:gizzmo-returns schreef op 25 augustus 2016 @ 22:56:

Raar dat ze je eerst afpoeierden, fijn dat je nu een kuur krijgt. Slaap lekker straks

Assistente leek het niet nodig om langs te komen, alleen als de klachten erger werden. Maar na overleg met de huisarts moest ik toch langs komen.

Nu zat er nog iets in mijn urine, heb zo even niet onthouden wat precies. Maar ik heb in ieder geval te weinig gedronken dus daar moet ik nu ook op letten.
quote:ZombieQueen schreef op 25 augustus 2016 @ 23:03:

[...]

Assistente leek het niet nodig om langs te komen, alleen als de klachten erger werden. Maar na overleg met de huisarts moest ik toch langs komen.

Nu zat er nog iets in mijn urine, heb zo even niet onthouden wat precies. Maar ik heb in ieder geval te weinig gedronken dus daar moet ik nu ook op letten.Zoiets dacht ik al. Kom me niet voorstellen dat je niet moest komen.
Ik neem elke dag een vitamine c tablet, de verloskundige zei alleen maar dat dit juist goed is. En ik zou zeker de HAP bellen, ik kan echt geen nacht doorkomen met een blaasontsteking
Spuit 11, zag niet dat er een pag 2 was. Sterkte!
Ik heb het een paar maand geleden bij de hand gehad.. verging van de buikpijn, plaste bloed en stolsels, zat huilend op de wc en had 39 graden koorts.. HAP zei echter dat ik gewoon moest gaan slapen (hoe dan??) en de de dag daarna naar de HA moest gaan...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven