WARM! bah - klaagtopic

24-08-2016 12:26 347 berichten
Welkom op mijn klaagtopic, hier mag je zeuren en mopperen over het huidige warme weer en alle ongemakken die het met zich meebrengt.

Slecht geslapen? Hou je veel vocht vast? Is de aicro stuk? Stinkt je collega? Heb je hoofdpijn of voel je je niet zo goed? Plakt je lijf? Pak lekker wat koud drinken, doe je voetjes in een bak koel water, wees welkom en voel je gehoord.

van het KNMI: Aanhoudende hitte, er is code geel van kracht voor het hele land wegens een aaneengesloten periode van minimaal 4 dagen met maximumtemperaturen (ruim) boven de 27°C. Op de meeste plaatsen wordt het vandaag en morgen tropisch warm met een maximumtemperatuur van 30°C of hoger.

Vind je me een zeur en ben je dol op dit warme weer? Als de sodemieter dan dit topic dichtklikken en naar buiten op een stretcher, en geniet er nog maar even van want het is zo gedaan!
Alle reacties Link kopieren
quote:elf12 schreef op 25 augustus 2016 @ 18:56:

[...]

Ik wapper je even wat koelte toe.

Wellicht staat hier een tip voor je tussen voor vannacht: http://nl.m.wikihow.com/C ... n-tijdens-een-warme-nachtWauw, wat een goede tips staan hier tussen! Was wel niet voor mij bedoeld maar toch bedankt, beddengoed ligt al in de vriezer
.
quote:Calamitycat schreef op 25 augustus 2016 @ 18:29:

Ik eet ook makkelijk, gisteren zelfgemaakt broodje hamburger, net een tosti gegeten. Ga nu echt niet lang in de keuken staan.

Ai Zharon, dat is ook niet fijn! Sterkte.Dankje!
Nog 3 dagen deze warmte! Aftellen.
quote:clemance schreef op 25 augustus 2016 @ 20:37:

Nog 3 dagen deze warmte! Aftellen.O volgens mijn weerbericht wordt het morgen al koeler. 25 graden. Zaterdag weer iets warmer maar niet do heet als vandaag. En vanaf zondag weer aangename temperaturen.
Toen ik thuis kwam zo rond 17:30 was het binnen 33 graden!
.
quote:Calamitycat schreef op 25 augustus 2016 @ 19:45:

[...]

Wauw, wat een goede tips staan hier tussen! Was wel niet voor mij bedoeld maar toch bedankt, beddengoed ligt al in de vriezer Wat leuk! Toch iemand kunnen helpen vandaag
Ik laat hier nog wel even weten of het geholpen heeft Elf

Ik maakte altijd sokken nat, die ik vervolgens in de vriezer legde en aantrok als ik naar bed ging maar dat schijnt dus juist helemaal niet goed te zijn. Heb echt wat van je link opgestoken dus!
.
Bah bah, het is hier nu 28,5 graad beneden. Boven in de slaapkamer is het 33.

Ik ben dus maar met de baby beneden gaan liggen, die was sowieso niet te genieten vandaag, twee prikken gehad en dat ging goed, maar ineens was het de hele avond huilen en jengelen, constant op me liggen (lekker met dit plakweer).

Van ellende maar een zetpil in zijn hol gedouwd en hij slaapt als een roosje

Nu ik nog
Beetje gekke vraag, maar hoe weten jullie hoeveel graden het is in de ruimtes?

Ik woon in een oud huis, fyi
In de huiskamer door de thermostaat van de cv-ketel en in de slaapkamer doordat mijn wekker ook de temperatuur aangeeft.

Maar soms lijkt het me beter om het gewoon niet te weten eigenlijk
.
Woonkamer thermostaat en boven een thermometer.

En inderdaad, soms kun je het beter niet willen weten nee
quote:Lovestar schreef op 25 augustus 2016 @ 22:07:

Ik woon in een oud huis, fyi Zelfde probleem hier
quote:Lovestar schreef op 25 augustus 2016 @ 22:07:

Ik woon in een oud huis, fyi De thermostaat in de woonkamer, thermometer op het balkon en de babyfoon op de babykamer
quote:OldWood schreef op 25 augustus 2016 @ 22:00:

Bah bah, het is hier nu 28,5 graad beneden. Boven in de slaapkamer is het 33.

Ik ben dus maar met de baby beneden gaan liggen, die was sowieso niet te genieten vandaag, twee prikken gehad en dat ging goed, maar ineens was het de hele avond huilen en jengelen, constant op me liggen (lekker met dit plakweer).

Van ellende maar een zetpil in zijn hol gedouwd en hij slaapt als een roosje

Nu ik nog Wat praat jij toch ontzettend leuk over je baby, in zijn hol gedouwd!
Ik kan al niet goed tegen de warmte, als het +25 is gaat voor mij de lol er snel vanaf. Ik heb dan last van m'n littekens, voel me slap, echt drie keer niks.

Maar nu ben ik (pril) zwanger en de hitte hakt er nog drie keer harder in nu. Ik ben 24/7 misselijk, kapot moe, duizelig en heb niet te harden pijn in m'n gewrichten (van die littekens) waar ik geen werkende pijnstillers voor kan slikken vanwege de zwangerschap

Ik wil sneeuw! En ijs......
He gadver. Kan je rustig aan doen de komende 3 dagen, zorgt er iemand voor je?
Straks gewoon werken, op m'n werk is het koel, dus dat is waarschijnlijk wel te doen. Ik wil alleen geen pauze in de kantine is het namelijk wel bloedheet.

Rest van het weekend rustig aan. Ik heb ook nog een zoontje van twee waar ik de halve dag achteraan moet hollen en die vannacht niet kon slapen, en mama dus ook niet.........

Maar gelukkig is z'n papa vanavond weer terug van z'n congres, dus dan kan ik wat dingen aan hem overlaten.
Ik kan gelukkig beter tegen de warmte dan 2 jaar geleden, maar leuk vind ik het nog steeds niet. Gelukkig is het redelijk op kantoor (24 graden, niet te koud gelukkig). Auto staat thuis en op het werk in de garage, dus ook lekker koel. Alleen thuis is het warm. In de slaapkamer geen zon, dus ook redelijk te doen.

Zie alleen wel op tegen zondag. Dan ga ik naar de formule 1 race in België en er wordt 30 graden verwacht. Om wat van de race te zien, kan je dus niet echt in de schaduw staan of zitten. Dus ik hoop dat we dat een beetje gaan redden.
Vandaag iets koeler dan gisteren.

Gisteren was echt erg. Ik merkte dat ik echt moe was van de hitte
Mag ik ook even mee klagen?

Ben nu 31 weken zwanger en door de warmte hou ik zoveel vocht vast. Ik was zo blij dat het zo'n "beroerde" zomer was... En ik verder mooi in model bleef....

Gelukkig is het warme weer bijna weer voorbij....
Remember me with smiles and laughter, for that is how I will remember you all. If you can only remember me with tears, then don't remember me at all
quote:Daantje1970 schreef op 26 augustus 2016 @ 09:00:

Ik kan gelukkig beter tegen de warmte dan 2 jaar geleden, maar leuk vind ik het nog steeds niet. Gelukkig is het redelijk op kantoor (24 graden, niet te koud gelukkig). Auto staat thuis en op het werk in de garage, dus ook lekker koel. Alleen thuis is het warm. In de slaapkamer geen zon, dus ook redelijk te doen.

Zie alleen wel op tegen zondag. Dan ga ik naar de formule 1 race in België en er wordt 30 graden verwacht. Om wat van de race te zien, kan je dus niet echt in de schaduw staan of zitten. Dus ik hoop dat we dat een beetje gaan redden.Ik zou lekker een brede hoed opzetten, dat scheelt veel voor je hoofd!
quote:TheLittleHouse schreef op 26 augustus 2016 @ 09:12:

Ben nu 31 weken zwanger en door de warmte hou ik zoveel vocht vast. Ik was zo blij dat het zo'n "beroerde" zomer was... En ik verder mooi in model bleef....

Gelukkig is het warme weer bijna weer voorbij....Sterkte
quote:TheLittleHouse schreef op 26 augustus 2016 @ 09:12:

Gelukkig is het warme weer bijna weer voorbij....gefeliciteerd en sterkte
Mijn oudste was een keer wat liever en meegaander onderweg naar school.. Gister en ere gister was string vervelend.. Lijkt wel alsof ze beide beter luisteren vandaag . heerlijk vooruitzicht deze dag.. Minder warm .. Dus voor mij minder gemopper... En ik kan eindelijk zonder in een gigantisch nat zweetpersoon te veranderen mijn huis opruimen.. Meer dan gister...
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven