Good Luck!
donderdag 11 december 2008 om 13:10
Fijn zeg Mal dat je nu begeleiding krijgt vanuit het ziekenhuis hier in de buurt! Lekker dat jullie weer thuis zijn!
Hi is leuk Star! Ik ken hem niet maar Vent ongetwijfeld wel want ie is verzot op de Black adder .
Ik hoop dat de dame en heer Juul en Cg snel weer opknappen!
Lekker Laurens in een groot bed, had je al een leuk dekbed in huis?
Hi is leuk Star! Ik ken hem niet maar Vent ongetwijfeld wel want ie is verzot op de Black adder .
Ik hoop dat de dame en heer Juul en Cg snel weer opknappen!
Lekker Laurens in een groot bed, had je al een leuk dekbed in huis?
donderdag 11 december 2008 om 13:30
Hoi Juud, jouw laatste sms kwam niet helemaal goed over want er stond van moet ik morgen helpen en toen een *rest ontbreekt* maar je hoeft niet te helpen hoor. Ik zal zo even wat lekkers halen voor bij de thee want thuis mag je dat niet van F . En ik ga zo eens met Mr J naar de kapper (als hij wakker is) want er mag wel weer wat model in de pony.
Leuk dat is Cas morgen ook weer zie. Ik wou dat ik iets wist dat hij beter sliep.
Leuk dat is Cas morgen ook weer zie. Ik wou dat ik iets wist dat hij beter sliep.
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 11 december 2008 om 13:38
Volgens mij deden ze dat vroeger echt he? beetje drank in de fles als kind niet goed sliep? tenminste dat heb ik wel eens gehoord. Echt onbegrijpelijk.
Ach die goeie ouwe tijd. Mijn oma komt ook wel eens met tips dat ik denk
maar ja mijn vader doet het ook nog
Zou Cas niet lekkerder slapen in een combisleeper ofzo? Dan ligt hij weer een beetje soort van ingebakerd want die hebben in de winterzak een stuggere stof.
Ach die goeie ouwe tijd. Mijn oma komt ook wel eens met tips dat ik denk
maar ja mijn vader doet het ook nog
Zou Cas niet lekkerder slapen in een combisleeper ofzo? Dan ligt hij weer een beetje soort van ingebakerd want die hebben in de winterzak een stuggere stof.
donderdag 11 december 2008 om 13:42
Mal, wat fijn dat het goed ging! Je klinkt een stuk opgewekter en positiever. Ik hoop dat die hulp is wat je zoekt. Zou idd wel fijn zijn als je dat in de buurt kan regelen. Kus voor Jonathan en een dikke vette hug voor jou!
Oh Star, dacht dat het Mr Been was, wat een ugly zeg...
Laurens en zijn nichtje zijn zo schattig met het poppenhuis aan spelen, cute!!! Oh, Fenne duwt hem nu van de stoel af, dat is minder, haha.
Net zat Laurens met en poppetje op het dak van het poppenhuis, gaat ie naar beneden en zegt ie met een gespeeld stemmetje tegen een poppetje van Fenne: 'Beetje eng op het dak.... '. Zo grappig!
Oh Star, dacht dat het Mr Been was, wat een ugly zeg...
Laurens en zijn nichtje zijn zo schattig met het poppenhuis aan spelen, cute!!! Oh, Fenne duwt hem nu van de stoel af, dat is minder, haha.
Net zat Laurens met en poppetje op het dak van het poppenhuis, gaat ie naar beneden en zegt ie met een gespeeld stemmetje tegen een poppetje van Fenne: 'Beetje eng op het dak.... '. Zo grappig!
donderdag 11 december 2008 om 14:02
Ja, vind je? Mijn vader nam het wel eens mee van een boerderij toen ik klein was en ik vond het zoooo smerig. Het moest sowieso eerst gekookt worden en je kon het daarna alleen drinken als je het door een zeef deed want er zaten altijd koeienharen en gras en andere troep doorheen. Nee, doe mij maar gewoon een pak Campina.
donderdag 11 december 2008 om 14:07
Buiten tijdens het wandelen slaapt hij altijd heel goed, dus ik denk dat ik hem vanavond maar eens buiten laat staan .
Gisteravond ben ik nog laat met hem gaan douchen en daarna heb ik hem een massage gegeven. Hij kwam vannacht maar 5x. 2x voor de borst, 2x voor een poepluier (waarom moet dat 's nachts ) en een keer voor een speen. Dus dit was al een hele verbetering. Vanavond maar weer proberen. Alleen jammer dat Mart dan al om 6.00 uur wakker is, maar gelukkig hebben we nick jr .
Nou ik ga wat in huis doen, bah. Vanavnd cursus op mijn werk. Gewoon tot 22.00 uur! Ben blij dat ik morgen nog niet hoef te werken.
Gisteravond ben ik nog laat met hem gaan douchen en daarna heb ik hem een massage gegeven. Hij kwam vannacht maar 5x. 2x voor de borst, 2x voor een poepluier (waarom moet dat 's nachts ) en een keer voor een speen. Dus dit was al een hele verbetering. Vanavond maar weer proberen. Alleen jammer dat Mart dan al om 6.00 uur wakker is, maar gelukkig hebben we nick jr .
Nou ik ga wat in huis doen, bah. Vanavnd cursus op mijn werk. Gewoon tot 22.00 uur! Ben blij dat ik morgen nog niet hoef te werken.
donderdag 11 december 2008 om 14:08
donderdag 11 december 2008 om 14:12