Single meiden Arnhem 28+

28-09-2008 19:16 179 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Het lijkt me leuk wat nieuwe meiden te leren kennen in Arnhem om leuke dingen mee te doen. Dat kan van alles zijn van bios, kletsen, uitgaan, naar Sonsbeekpark, samen koken, dagjes en weekendjes weg, etc. Ik ben voor veel in, als het maar gezellig is.

Ikzelf ben 28 en woon sinds ongeveer 6 jaar in Arnhem. Sinds 2,5 maand ben ik weer vrijgezel. Ben dus vooral op zoek naar single meiden om samen op pad te gaan.

Ben erg benieuwd naar jullie reacties!

Groetjes,

Sandra
@Sandra

Zoals ik al expliciet in mijn berichtje stelde: met mijn huidige relatie is niets mis, dus daar hoef je je niet bezorgd over te maken. Als je er beter van slaapt: mijn vriendin zit ook op dit forum en leest ook alles mee wat ik hier post

Lastig voor je dat je een oproep voor *stap*maatjes schijnbaar verwardt met een oproep voor *seks*maatjes. Ik ga persoonlijk wel vaker met single vrienden en vriendinnen op stap en dat betekent voor mij doorgaans niet dat we dan aan het einde van de avond in één grote orgie over elkaar heen liggen te rollebollen, maar ik ben blij voor je dat jij met jouw stapgroepje schijnbaar seks en stappen moeiteloos kunt combineren :P

Naar sportmaatjes was ik niet op zoek, maar again: ik vind het fijn voor je dat jij blijkbaar wel het ultieme groepje hebt gevonden en waarmee je zowel sporten, uitgaat en seks kunt combineren :P
Hahahah, hoezo zielig
Het is maar wat je zielig noemt... Iemand die al 6 jaar ergens woont, maar nog steeds geen vrienden heeft en bovendien alle mannen wantrouwt en ze meteen op een denigrerende manier bejegent, of iemand die net ergens woont, gewoon van dansen en uitgaan houdt, in tegenstelling tot jou seks en stappen wèl goed van elkaar kan scheiden en op een normale manier aangeeft het leuk te vinden om evt. andere stapmaatjes te ontmoeten.

Maar goed, ieder zijn ding - ik wens je veel succes verder !
miyagi,

Er staat toch duidelijk singel meiden!, wij zijn totaal niet op zoek naar mannelijke vrienden anders had Sandra wel neer gezet,Meiden en Jongens

Dus laat ons met rust!
Precies, ga je frustraties maar ergens anders africhten...
Frustraties kun je volgens mij niet 'africhten', maar evt. wel 'uitleven'.

Maar weer even on topic.

Wat 'single' meiden betreft: ik dacht dat hier in deze context met 'single' meer bedoeld werd: "met een actief sociaal leven en zonder evt. jaloerse partner die 'eist' dat men al om 01.00 weer thuis moet zijn". Dit leek me een logische verklaring, aangezien veel vrouwen met een relatie hun vriendenkring nogal eens kunnen verwaarlozen en dan ook helemaal geen zin meer hebben in stappen (net zoals TO dat in haar vorige relatie schijnbaar ook bij zichzelf heeft mogen constateren). Ik zou verder geen enkele andere logische reden kunnen verzinnen waarom je anders je stapmaatjes op wel of geen relatie zou moeten selekteren... Stapt dat dan anders? En gooi je iemand die een relatie krijgt, dan meteen uit het stapgroepje ?

Goed, tot zover over 'single'. Dan over het 'meiden' gedeelte. Ik dacht dat de gedachte hierachter meer was: "Ik heb geen zin in allerlei stapmaatjes die meegaan en vervolgens de hele avond achter *mij* aan gaan zitten". Misschien zouden veel andere mannen dat wel doen, misschien ook niet. Maar zoals ik al uit heb gelegd, ben *ik* enorm blij met mijn relatie en heb *ik* absoluut niet die neiging. Ik hou gewoon van dansen en stappen. Vandaar dat ik toch de moeite nam om mezelf hier even kort voor te stellen. Je HOEFDE hier verder niets mee te doen!

Dat je mij echter vervolgens meteen af begint te schilderen als een gefrustreerde viezerik, zonder dat je mij überhaupt kent, irriteert mij en daarom dien ik je nog even van repliek. Ik hoop van harte voor jezelf en je omgeving dat je misschien ooit nog eens over je stereotiepe/gefrustreerde ideeën over mannen heen zult gaan komen, maar wellicht ben je op dit moment nog niet over je vorige relatie heen.

Hier wilde ik het eigenlijk bij laten, tenzij jij nog verder wilt gaan met het projecteren van je eigen waanideeën op iemand die je totaal niet kent.
Zeg Miyagi,

Wat denk je met deze superieure houding en semi-intellectuele woorden te bereiken? Lucht het op?

De reactie van San is inderdaad scherp, maar jij voelt meteen het pepertje in jou geduwd en in plaats van dat je dit forum laat zoals het is, een meidenforum dat vraagt om meidenaansluiting aan de hand van een meidenblad kun je er natuurlijk donder op zeggen dat jouw aanwezigheid hier inderdaad opgedrongen is. Wees nu de wijste en gaat heen.

Je conclusie over wat met single meiden wordt bedoeld is onterecht en een eigen projectie en het is ongepast om je acties hierop te baseren.

Ook is het niet onze zaak of jij wel of niet snapt of je meiden op al of niet gebonden status selecteert en of dat wel of niet gebeurt. Niemand wordt uit het stapgroepje gegooid omdat San niet op zoek is naar een stapgroepje maar (zoals je kunt lezen als je je best doet) naar een VRIENDINNENKRING. En of mannen nu wel of niet achter *iemand* aanzitten is geenszins opgemerkt, ook hier denk je weer compleet voor jezelf, wat weer bewijst dat jij niet in dit clubje past omdat je conclusies trekt.

Enne..... niemand hier heeft jou neergezet als viezerik (waanidee) en je laatste alinea's over iemand die jij niet kent zijn werkelijk grof.

En ja, stappen met single meiden is anders dan met meiden met een relatie (alhoewel je als je terug leest ook leest dat niet single meiden zijn toegelaten); maar goed, als je dat zelf al niet kunt beredeneren toont het hier alleen maar meer over jezelf.

En nu hop naar de disco, ga lekker dansen of praten met je fijne vriendin en je kuren uitleven.

En kunnen we nu op dit topic weer met de orde van de dag verder gaan en zullen voortaan alle meiden die zin hebben om zich aan te sluiten weer lekker reageren, want het is een super initiatief en ik lees dat er al veel leuke momenten zijn geweest.

Go girls!
Hey meiden,

Kan ik me ook nog aansluiten? Het lijkt me leuk en gezellig om met jullie op stap te gaan!!

Mijn mailadres is moon-1979@hotmail.com

Groetjes,

Moon
Dag meiden,

hoe is het ?

Ik ga maar snel even terug naar waar de topic voor is bedoeld ..... euhhhh...... staat er nog wat op de planning ? Ik heb helaas niets meer gehoord of gezien via mail (klary@hetnet.nl) . Ik zou toch graag eens een keertje meegaan !!!

Liefs en een fijne dag Kla
Kla, niet lullig bedoeld hoor maar heb je eigenlijk wel tijd voor dit clubje? je kunt al maanden niet namelijk

Moon, je bent van harte welkom!
Hey dames,

Leuk Moon dat je mee komt schrijven hier. 13 december gaan we met een aantal stappen. Zal je zo even mailen over de details. Zetten we niet meer op het forum vanwege sommige mannen ;-)!

Iedereen is welkom en mag mee. We zijn alleen niet zo blij met mensen die 1x schrijven en nooit meegaan. Kla je mag mee, data stonden al vermeld op het forum, maar je had niet meer gereageerd.

Wat vinden jullie trouwens van de film The Women?? Ik denk dat ik zondag ga, wie gaat er mee?

Groetjes,

Sandra
Hoi Sandra, ik wil zondag wel mee naar de film. Lijkt me leuk om je alvast een keertje te zien voor de 13e. Dusse, wat mij betreft doen we dat!

Groetjes, Dorien
Geluk is niet hebben wat je wilt, maar willen wat je hebt.
Vond afgelopen zaterdag gezellig en lijkt me dus leuk om de 13de weer mee te gaan. Ik ben dus van de partij.

Groetjes Tropikaantje
Hey Dorien en Judith,

De film draait op niet zo'n fijne tijden zondag (Dorien heb je straks al gemaild daarover). Het is de keus om half 2 's middags of om 21:15. Ik ben voor die van half 2. Is wel vroeg, maar de avondfilm wordt wel erg laat voor mij.

Als er nog meer meewillen, laat maar een berichtje achter.

Groetjes,

Sandra
Sorry kan niet ga zondag los in maastricht lekker kerstshoppen.

Tropikaantje
Judith,

Geeft niets, je bent bij deze ook niet meer welkom op het forum. Zie je e-mail en mijn reactie.

Groetjes,

Sandra
San, als je naar de voorstelling van half 2 gaat , ga ik wel mee
Hallo dames,

mag ik me ook aansluiten als ik wel een vriend heb? Of is het echt alleen singles?

Nou ik hoor het wel!

Doegg groetjes

Firestar
Kan ik mij ook aansluiten?

ben alleen "pas" 27...is dat een groot probleem? hihi

en verder ben ik ook nog eens een mama, wél om t weekend vrij want dan zijn ze bij hun papa.

en sinds kort single dus...

groetjes!!
Hallo Sandra en de rest,

Klinkt allemaal gezellig,

Ik ben 35 jaar,sinds korte tijd ook happy single en heb allemaal vrienden met kinderen, die gaan niet meer zo

vaak stappen, zou het leuk vinden om eens met jullie mee

te gaan. Begrijp dat jullie a.s. zaterdag gaan stappen, zou

ik me daar ook bij aan mogen sluiten?

Mijn email is: sandyvandillen@hotmail.com
dag ladies! alles goed?

Sandy, tuurlijk mag je zaterdag mee! gezellie!
Leuk, heb er zin in,

krijg ik van èèn van jullie een mail over waar

en hoe laat??

Groetjes Sandy
Hey Sandy,

Je hebt mail! En alle andere dames ook die hebben laten weten dat ze zaterdag meegaan.

Groetjes,

Sandra
Hey dames,

Het was weer erg gezellig zaterdag. Daarom vrijdag nog maar een keer...

Laat even weten als jullie meewillen!?

Groetjes,

Sandra
Ik kan weer niet mee.....Denk dat het dan ook maar ophoudt...Sorry! Wie weet, ooit nog eens....

groetjes, Marleen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven