Het stamcafé XX
zaterdag 27 augustus 2016 om 08:46
Bah slecht geslapen. Vanaf een uur of 3 tot 5 wakker geweest en nu ook alweer.
Nou ja.
Dadelijk Esta aanvragen voor de vakantie. Bijna alles is al geregeld, ik wacht nog op goedkope treinkaartjes voor als we terug komen.Nog twee maanden wachten. Het schiet al op.
Vandaag gaan we samen naar een foodtruck festival hier in de stad.
Nou ja.
Dadelijk Esta aanvragen voor de vakantie. Bijna alles is al geregeld, ik wacht nog op goedkope treinkaartjes voor als we terug komen.Nog twee maanden wachten. Het schiet al op.
Vandaag gaan we samen naar een foodtruck festival hier in de stad.
zaterdag 27 augustus 2016 om 08:47
quote:Goede-Fee schreef op 27 augustus 2016 @ 08:36:
Ik snap het wel, we hebben hele warme huizen dus hij moet het nu doen anders valt ie dood neer vanmiddag. Maar lekker wakker worden is het niet.
Koffie.
Ik vind het voor de zaterdag toch wel een onchristelijk tijdstip hoor.
Ik ga.
Ik heb vandaag een leven te doen.
Fijne dahaaag!
Ik snap het wel, we hebben hele warme huizen dus hij moet het nu doen anders valt ie dood neer vanmiddag. Maar lekker wakker worden is het niet.
Koffie.
Ik vind het voor de zaterdag toch wel een onchristelijk tijdstip hoor.
Ik ga.
Ik heb vandaag een leven te doen.
Fijne dahaaag!
zaterdag 27 augustus 2016 om 08:51
zaterdag 27 augustus 2016 om 09:08
zaterdag 27 augustus 2016 om 09:48
quote:Talkinghead schreef op 27 augustus 2016 @ 08:51:
Mogge. Ik heb in mijn nek een hele rij muggenbulten en werd wakker van de jeuk
Woll, mooi begin van de dag zo en veel wandelplezier!
Fee, wakker worden van herriemakende apparatuur is ook minder
Ik ga de medicijnla eens goed bekijken om te voorkomen dat ik straks al die bulten kapot heb gekrabd Wij hebben tot nu toe nog helemaal geen last van muggen gehad. Tot nu toe oudste dochter is vannacht helemaal lekgeprikt. En zij kan er ook nog eens niet tegen dus ze loopt telkens wanhopig te huilen van de jeuk/pijn...
Mogge. Ik heb in mijn nek een hele rij muggenbulten en werd wakker van de jeuk
Woll, mooi begin van de dag zo en veel wandelplezier!
Fee, wakker worden van herriemakende apparatuur is ook minder
Ik ga de medicijnla eens goed bekijken om te voorkomen dat ik straks al die bulten kapot heb gekrabd Wij hebben tot nu toe nog helemaal geen last van muggen gehad. Tot nu toe oudste dochter is vannacht helemaal lekgeprikt. En zij kan er ook nog eens niet tegen dus ze loopt telkens wanhopig te huilen van de jeuk/pijn...
zaterdag 27 augustus 2016 om 10:29
Mijn oudste krijgt ook grote dikke jeuk plekken en haar moeten ze altijd hebben lijkt wel. Vorige week hadden ze 3x gestoken onder haar oog. Dat was wel heftig zo'n dik/ dicht oog.
Geen idee wat ik er aan moet doen, ik smeer haar in voor naar bed gaan en we hebben meerder soorten en merken prikweg ect geprobeert. Helpt niks.
Geen idee wat ik er aan moet doen, ik smeer haar in voor naar bed gaan en we hebben meerder soorten en merken prikweg ect geprobeert. Helpt niks.
zaterdag 27 augustus 2016 om 10:30
zaterdag 27 augustus 2016 om 11:28
zaterdag 27 augustus 2016 om 11:50
quote:Goede-Fee schreef op 27 augustus 2016 @ 10:29:
Mijn oudste krijgt ook grote dikke jeuk plekken en haar moeten ze altijd hebben lijkt wel. Vorige week hadden ze 3x gestoken onder haar oog. Dat was wel heftig zo'n dik/ dicht oog.
Geen idee wat ik er aan moet doen, ik smeer haar in voor naar bed gaan en we hebben meerder soorten en merken prikweg ect geprobeert. Helpt niks.Mag ze al hooikoortsmedicijnen? Dat werkt bij mij altijd om de bulten iets kleiner te krijgen
Geen idee wat ik er aan moet doen, ik smeer haar in voor naar bed gaan en we hebben meerder soorten en merken prikweg ect geprobeert. Helpt niks.Mag ze al hooikoortsmedicijnen? Dat werkt bij mij altijd om de bulten iets kleiner te krijgen
zaterdag 27 augustus 2016 om 11:59
zaterdag 27 augustus 2016 om 12:47
quote:linjmh schreef op 27 augustus 2016 @ 11:50:
[...]
Mag ze al hooikoortsmedicijnen? Dat werkt bij mij altijd om de bulten iets kleiner te krijgenIk heb zelf van die tabletjes die allergische reacties een beetje remmen. Bij mijn allergie helpt het niet meer maar zal de HA maar even bellen maandag of ze die mag.
[...]
Mag ze al hooikoortsmedicijnen? Dat werkt bij mij altijd om de bulten iets kleiner te krijgenIk heb zelf van die tabletjes die allergische reacties een beetje remmen. Bij mijn allergie helpt het niet meer maar zal de HA maar even bellen maandag of ze die mag.