Het stamcafé XX

12-08-2016 14:45 3026 berichten
Joehoe, welkom op de camping in Spanje!

Het is bloedheet, dus kleren uit en het zwembad in!

Have fun, maak pret en wees lief voor elkaar.

X

LV, Star, Yas en Leo

Alle reacties Link kopieren
quote:Goede-Fee schreef op 27 augustus 2016 @ 12:46:

[...]

Geen idee waar ik die moet hangen boven de hoogslaper maar ga strakjes wel even kijken in de stad. Thanks.Aan het plafond, en uiteinden onder matras stoppen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Mogguh!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 27 augustus 2016 @ 13:46:

Mogguh!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 27 augustus 2016 @ 11:28:

[...]

Jij hebt ook altijd alles zo goed op orde hè! Yep. Ik ben echt panisch voor vliegende beestjes in huis.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Horren en een fan boven het bed heb ik ook, ik ben gisteren in de tuin te grazen genomen toen ik even een dutje deed in de schaduw. In huis wil ik ook geen vliegend gedoe, daar wordt onze jongste kat zo actief van
We weten allemaal wel dat redbulletje/Elninjoo niet de grootste kindervriend is, maar dat het zó erg is dat zelfs Unicef in actie moet komen?

quote:NYC schreef op 27 augustus 2016 @ 15:05:

We weten allemaal wel dat redbulletje/Elninjoo niet de grootste kindervriend is, maar dat het zó erg is dat zelfs Unicef in actie moet komen?

[afbeelding]
Hahaha NYC

Ik heb even een moment voor mezelf. Ik heb dus de Esta voor ons aangevraagd maar heb mijn vaders voornaam fout. Stom want ik heb het gevraagd en had gewoon even moeten wachten met versturen. Het is wel goedgekeurd maar ik vraag me af hoe erg het is als je 2 letters uit een voornaam mist. Heb nu maar een bericht naar die Amerikaanse site verstuurd. Hopelijk kan het nog zo vanderd worden. Anders vraag ik wel een nieuwe aan. Ga ik toch geruster op vakantie.
quote:NYC schreef op 27 augustus 2016 @ 15:05:

[afbeelding]
Bah ik voel me vandaag echt lusteloos. Ben al dagenlang doodmoe zonder reden en heb buikpijn. Vanmorgen druk opgeruimd maar daarna niks nuttigs meer gedaan.

Lekker zonde van het weekend
Ik heb tot ver in de middag in bed gelegen. Niets zonde aan
quote:Phaedra_ schreef op 27 augustus 2016 @ 18:22:

Ik heb tot ver in de middag in bed gelegen. Niets zonde aan Ja, jij had vast goed gezelschap!
Wij zitten dus bij een foodtruck festival en drinken bier en luisteren naar leuke muziek. Hebben net heel culinair friet gegeten. Ik vind de rest nogal aan de prijs en het bier vult voor nu genoeg

Alleen onze muntjes zijn op dus ik moet zo opstaan. Gezellig hier. Leuke verschillende soorten mensen maar niet overdreven.
quote:BridgetteDubois schreef op 27 augustus 2016 @ 19:08:

[...]

Ja, jij had vast goed gezelschap! Ja
quote:dolfje schreef op 27 augustus 2016 @ 19:08:

Wij zitten dus bij een foodtruck festival en drinken bier en luisteren naar leuke muziek. Hebben net heel culinair friet gegeten. Ik vind de rest nogal aan de prijs en het bier vult voor nu genoeg

Alleen onze muntjes zijn op dus ik moet zo opstaan. Gezellig hier. Leuke verschillende soorten mensen maar niet overdreven.Klinkt erg leuk! Wel jammer dat alles dan zo duur is.
quote:Phaedra_ schreef op 27 augustus 2016 @ 19:20:

[...]

Ja Hahahahha, geniet er van!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Phaedra_ schreef op 27 augustus 2016 @ 19:20:

[...]

Ja
Ik was vandaag op een familieverjaardag en dat was heel gezellig. Dat mag ook wel eens gezegd worden.
quote:barbaracartland schreef op 27 augustus 2016 @ 19:29:

Ik was vandaag op een familieverjaardag en dat was heel gezellig. Dat mag ook wel eens gezegd worden.Zeker mag dat wel eens gezegd worden. Zo vaak komt het ook niet voor, in mijn familie tenminste niet.
quote:Phaedra_ schreef op 27 augustus 2016 @ 18:22:

Ik heb tot ver in de middag in bed gelegen. Niets zonde aan Wel zondig.
http://www.telegraaf.nl/b ... partij_bij_Tikibad__.html

Het Tokkiebad
quote:Woll_Stone schreef op 27 augustus 2016 @ 19:48:

[...]

Wel zondig.Dat was het zeker
quote:Phaedra_ schreef op 27 augustus 2016 @ 19:21:

[...]

Klinkt erg leuk! Wel jammer dat alles dan zo duur is.

Ach het is wel gratis entree en leuke bands. Meestal betaal je entree en alles duur.

En ik ben met mijn lief zonder andere mensen/vrienden erbij, dat is ook wel eens heel leuk.
quote:dolfje schreef op 27 augustus 2016 @ 20:17:

[...]

Ach het is wel gratis entree en leuke bands. Meestal betaal je entree en alles duur.

En ik ben met mijn lief zonder andere mensen/vrienden erbij, dat is ook wel eens heel leuk.Dat is zeker heel leuk
quote:Phaedra_ schreef op 27 augustus 2016 @ 20:04:

[...]

Dat was het zeker Goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven