Gestopt met de pil

18-08-2007 10:34 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdKindGestoptNOD/UitgerekendBijzonderhedenBlink2252ejun '0906-08Harleygirl29301esep '07 Nadine 409342enov '0803-09-0926-08 gyn 13-08 vk

Jongen

Nadine 409341eapr '0630-08-07 Nick Blink2241eokt '0629-09-07VincentOngeduld2271enov '0614-01-08 GuidoUtah262eaug '0702-05-08TimB80271ejul '0725-06-08YvoZaza 271eokt '0615-08-08LynnBloemetje78301ejul '0723-11-08 kleintje* Meissie80281edec '0610-12-08CharlotteSweety32341eokt '0624-12-08LauraTinkerbel80281ejun '0624-03-09Tomas

Hopelijk kunnen we in dit nieuwe topic snel nieuwe zwangeren en baby's verwelkomen!!
Bericht gehad van Meissie.

Ze heeft helaas haar beeb nog steeds niet in de armen ;-(

Al vanaf vanmorgen 7.30 uur in het ziekenhuis met veel pijn.

Inmiddels pas 7 cm ontsluiting en nu lekker high na een ruggeprik (zoals ze zelf omschrijft )

Het zal erom spannen of het vandaag nog geboren wordt en anders na 00.00 uur wordt de geboortdatum toch morgen.

We hopen dat ze er nu snel vanaf mag zijn want dit is wel erg sneu!

Go Meissie!!
Aaaaahhhhh dat is niet leuk! Gelukkig die ruggeprik. Hopelijk gaat het niet al te lang meer duren.

Zijn wij trouwens niet bijna toe aan een nieuw deel?? We zitten inmiddels op 100 pagina's!
Spannend Meissie, Ik hoop dat het snel gaat nu! En lang leve de ruggenprik!

Tink, nieuw deel? Wat bedoel je? We kunnen in principe eeuwig doorgaan, zit geen max op volgens mij.
nope, geen max meer dus geen nieuwe delen!

Go Meissie, Go Meissie, Go Meissie!!!

Trusten

Nadine
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Goedemorgen digivriendinnnen

Vannacht goed bericht van Meissie gekregen.

Zij is toch nog op de 10e (gisteren dus) de supertrotse mama geworden van een prachtig meisje.

Zij weegt 4.030 kg en is 51 cm lang.

Haar naam zal ik op hyves zetten daar ik niet zeker weet of ze dat hier kenbaar wil maken.

Zat vannacht gewoon te huilen van geluk.

Zo raar die hormonen enzo

Nu dan moet ik nu maar mijn best gaan doen he?

Vandaag de datum maar ja...zal best nog even kunnen duren hoor.

Liefs Sweety.
GEFELICITEERD!

Meisjeklein is er eindelijk! Wat mooi!

En Sweety, nou is de beurt aan jou!
YEAH!! Gefeliciteerd meissie met je dochter! Was een zware dobber zo te lezen, maar ik ben blij dat je eindelijk van haar kunt genieten. Ga meteen even kijken naar de naam op hyves!

Wat fijn dat de keus er nu is voor een ruggeprik! Geniet lekker van je meisje en ik ben benieuwd naar hoe je het ervaren hebt!

Dikke knuffel, Blink

Sweet, je uitgerekende dag vandaag! Jij bent dus nu aan de beurt!! Ik hoop dat je ook niet meer te lang hoeft te wachten!
Wha! zijn ze met hyves bezig. Kan ik pas om 8uur weer kijken en dan zit ik op mn werk! Dus nu weet ik de naam nog niet......

Hoera een meisje voor Meissie!!! (verrassend )

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je prinsesje!! En ook een erg mooie naam!

Rust nu maar lekker uit na al het harde werken en als je er aan toe bent, lezen we je verhaal wel!

Liefs Nadine
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Meissie, gefeliciteerd!!!!! Ben benieuwd naar je verhaal en naar de naam (ren zo snel naar hyves!)

Sweety... misschien behoor je tot de 4% die op de ujitgerekende datum bevalt?
Mooie naam hoor!

Sweety.. je staat nu echt bovenaan!! Zet m op!
Jaaayyyyy gefeliciteerd meissie met je dochter! Erg mooie naam.

Ik wist helemaal niet dat dat niet meer was. Dacht we moeten gewoon aan een nieuw topic. Maar wel beter dat we gewoon hier kunnen blijven. Gelukkig zijn er hier nog wel oplettende mensen haha
Yep nu is het echt mijn beurt...

Maar het is nog te rustig.

Zal morgen meer horen dan weer naar de gyn.

Hoop zo dat het nu snel mag komen
Ik loop gewoon al een week met zenuwen rond! Volgens mij is dat pas over wanneer ook Sweety is bevallen! Sweet, heb je mijn mobielnummer nog? Je mag mij ook altijd een smsje sturen!

Ik ben net terug van Jazeker, de hypotheker. Onze rentevast periode loopt namelijk af, dus ik wilde het eens op een rijtje zetten. Zoals het nu lijkt, krijgen we meer zekerheid voor hetzelfde geld... Is altijd mooi! Alleen zo jammer dat ik Guido nu vanavond niet heb gezien....
Hahaha wat lief Ongeduld maar maak je geen zorgen...het komt er wel een keer uit (hoop ik)

Bij deze dus MELD!! en helaas alles hartstikke rustig.

Ja tuurlijk heb ik jouw nummer nog wat dom dat ik er niet aan gedacht heb.

Nou ja nu heb ik er 2 dan komt het zeker goed.

Als het in het ziekenhuis niet mag dan vraag ik lief wel te smsen met mijn foon.

Ik hou jullie uiteraard op de hoogte maar vooralsnog niks hier.

Kan me voorstellen dat je je kleine mannetje mist hoor.

Maar die hypotheekzekerheid is wel erg fijn.

Moet toch helaas geregeld worden he?

Tink: Wist ik ook niet hoor dat er geen nieuwe delen meer geopend hoeven worden

Nou ja wel makkelijk zo.

Hoe voel jij je?

Bloemetje: Knuffel meissie.......

En een voor Harley!
Meissie!!!

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter.

Ik wil alles weten. Hoe het ging en de naam en alles.

Dus nu mijn vraag:

Hoe kom ik op Hyves?
Ongeduld kan je uitnodigen Utah...

Stuur haar anders even een berichtje.

Geloof dat zij dat alleen kan omdat zij het gestart is.

Sorry ben er ook niet erg in thuis
Sweet, ik heb net je blog gelezen. Vooral dat bitterlemon kwam me bekend voor. Ik heb dat getest, nou kreeg alleen maar zuurbranden!

Ik houdt je goed in de gaten!

Morgen kerstfeest van mijn werk. Vincent gaat voor het eerst echt logeren (normaal wel eens bij mijn moeder), maar nu bij mijn neefje en zijn vriendin. Dus ben erg benieuwd hoe dat gaat. Ik ben er zelf ook nog wel een beetje zenuwachtig over. Erg he! Maar ik heb wel zin in een feestje. Gaat vast wel goed komen!
Oef nou GEEN bitterlemon dus.......

Lekker een feestje Blink, heb ik ook wel zin in hahaha

Ga maar lekker genieten het komt wel goed met de kleine.

Kan me voorstellen dat je er nerveus over bent hoor maar even samen genieten mag ook!
sweety heb je mijn mail gelezen? wil de naam weten van meissies meisje!! :-)
@Sweety, Ik voel me redelijk. Alles begint auw te doen Ik heb vandaag wel rustig aan gedaan op mijn werk maar blijf toch pijn in mijn benen houden van het staan. Ik probeer het zo lang mogelijk vol te houden en anders de ziektewet maar in.

Ben zo benieuwd wanneer jou kleintje komt. Ben je nog niet bang?? Ik scheit echt al 7 kleuren en ik moet nog bijna 3 maanden.
Sweet: Wat heb je een mooie blog geschreven!

Blink: Wat spannend, het logeren van Vincent! Guido is nog niet uit logeren geweest, ik kijk daar ook wel een beetje tegenop.

Tink: Het komt helemaal goed met de bevalling! Volgens mij kijkt iedere vrouw er wel tegenop, maar zodra die buik in de weg zit, je niet meer kunt slapen, last hebt van maagzuur (toch Sweet ;)), dan ben je blij dat je bijna "mag" bevallen. En als de bevalling begint, wil je nog maar 1 ding: dat kind eruit!

Utah: Ik ben de almachtige beheerder van onze hyves. Dus ik kan je accepteren. Kan het kloppen dat de toegang hebt gevraagd via de hyves van je man??

Bloem: Dikke knuffel voor je! Hoe is het met je???

Harley: Ook een dikke knuffel voor jou!
Grrrrr, ik snap geen kaaaa uuuu teee van die hele Hyves.

Ja, het zal dan wel via die van mijn man gegaan zijn. (Die blonde met die bruine trui op zijn foto? Die leuke? Dat is hem!) Inmiddels heb ik er zelf ook een (sinds een uurtje ofzo), maar ik weet dus werkelijk niet hoe ik mensen moet zoeken, laat staan vinden. Ik ben zo'n enorme digibeet. Ik schaam me kapot! Anyhow... Ik ga maar weer es zoeken. Gut-o-gut-o-gut....

Wel leuk om jullie te zien trouwens! Ik heb Ongeduld, Nadine en Blink (volgens mij) gezien. Over een poosje zien jullie mij ook, maar dan moet je me wel vinden, want ik kan jullie niet vinden. Meeeeen wat een gedoe. Gut-o-gut-o-gut...

Ik ken bejaarden die er meer van kunnen dan ik, met mijn 26 lentes. Waar moet dat heen? Gut-o-gut-o-gut...

Ik ga maar weer es op onderzoek uit. (Ben toe aan een borrel! Ik zou er nog alcoholist van worden, dat lijkt me niet de bedoeling. Is het ook mogelijk om mijn hele profiel bij het vuilnis te doen? Of blijf ik nu eeuwig bestaan? Gut-o-gut-o-gut.)
Utah, als je mij even een mailtje stuurt op ongeduldviva@hotmail.com, dan maak ik je een beetje wegwijs op hyves

Je moet het even doorhebben, en dan is het zo leuk!
quote:bloemetje78 schreef op 12 december 2008 @ 11:24:

sweety heb je mijn mail gelezen? wil de naam weten van meissies meisje!! :-)Yep Bloemetje ik heb je gemaild hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven