WARM! bah - klaagtopic

24-08-2016 12:26 347 berichten
Welkom op mijn klaagtopic, hier mag je zeuren en mopperen over het huidige warme weer en alle ongemakken die het met zich meebrengt.

Slecht geslapen? Hou je veel vocht vast? Is de aicro stuk? Stinkt je collega? Heb je hoofdpijn of voel je je niet zo goed? Plakt je lijf? Pak lekker wat koud drinken, doe je voetjes in een bak koel water, wees welkom en voel je gehoord.

van het KNMI: Aanhoudende hitte, er is code geel van kracht voor het hele land wegens een aaneengesloten periode van minimaal 4 dagen met maximumtemperaturen (ruim) boven de 27°C. Op de meeste plaatsen wordt het vandaag en morgen tropisch warm met een maximumtemperatuur van 30°C of hoger.

Vind je me een zeur en ben je dol op dit warme weer? Als de sodemieter dan dit topic dichtklikken en naar buiten op een stretcher, en geniet er nog maar even van want het is zo gedaan!
Het KNMI heeft een code geel afgegeven voor zaterdagavond. Na vier hete dagen slaat het weer om en is er grote kans op stevige onweersbuien, hagel en zware windstoten.

De hitte houdt zaterdag overdag nog aan, met temperaturen boven de 27 graden Celsius. Het Nationale Hitteplan van het RIVM blijft van kracht. Maar dit verandert ’s avonds. In het hele land is er kans op onverwachte windvlagen, hagel en veel acute regenval in korte tijd.

Verkeer en buitenactiviteiten kunnen hinder ondervinden van de plotselinge omslag, waarschuwt het KNMI. Mensen die buiten zijn wordt geadviseerd open water en open gebieden te mijden en niet onder bomen te schuilen.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk afgekoeld hier. Regio Den Haag!
In de slaapkamer is het zeven graden koeler dan gisteren: dit wordt vast een beter nacht
Het is hier nu ronduit fris. Weer een potentieel mooie zomeravond door de neus geboord.

Maar fijn voor de haters, dat wel Waren toch 3 hele dagen van helse omstandigheden
26 graden en allebei knallende hoofdpijn. Boven is het nog warmer.
“Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.”
We wonen verkeerd. De zomerliefhebbers adviseer ik Griekenland. Vrijwel constant zon van april tot november. De rest naar IJsland

Wordt nooit warmer dan 15 graden.
quote:Dragisa schreef op 26 augustus 2016 @ 22:00:

Het is hier nu ronduit fris. Weer een potentieel mooie zomeravond door de neus geboord.

Maar fijn voor de haters, dat wel Waren toch 3 hele dagen van helse omstandighedenIk heb de hele dag helaas niet op m'n balkon kunnen zitten. Het woei zo hard dat ik m'n plantjes weg heb moeten halen, anders waren ze weggewaaid.
Het is binnen 27 graden, ik ben in mijn arm geprikt door geen idee wat?! maar hij is warm en dik, mijn goudvis gaat dood door de warmte? Ik ben verbrand en ik heb hoofdpijn na de hele dag aan het strand zitten in de zon en nog vind ik het heerlijk weer
quote:clemance schreef op 26 augustus 2016 @ 21:43:

Dat windje was wel lekker, even wat langer buiten gezeten maar wel lek gestoken door muggen.

Zag net al wel pepernoten liggen bij de kruidvat! De herfst komt eraan
Hier een lekker windje, nu is het wachten op onweer!
eerst zou het hier al om 13.00 beginnen met onweren maar inmiddels zegt buienradar 16.00
Had vanmorgen het geniale idee om Het huis ff aan kant te maken voor het heet zou worden.

Is gelukt, mn huis is schoon. Echter ik zelf was naderhand meer een kletsnatte vaatdoek, ik kon mezelf ongeveer uitwringen.

En offtopic, kat lief besloot toen ik klaar was ff gek te gaan doen en zich uit te leven op de plantenbak...

Die heb ik dus ff naar buiten gestuurd, kan ze daar gek gaan doen... grrrrrrrr

(Had ze ook niet zo veel zin in, zelfs voor haar is het te heet...)
Het is hier nu heerlijk!

Bewolkt, 17 graden en het waait ook nog een beetje. Vandaag vrij, dus de kans om alles eens even flink door te laten waaien. In de woonkamer is de temperatuur inmiddels gedaald naar 23.5 graden. Heerlijk, even zo'n dagje opladen! Komende dagen gaat het nog wel weer warmer worden, maar niet meer zo idioot warm als afgelopen week.

En daarna... de herfst in aantocht!
We made it!
Haha, yes, we made it!
quote:clemance schreef op 29 augustus 2016 @ 09:15:

We made it!
hier bewolkt en af en toe breekt de zon door

van mij mogen de hoge tempraturen terug wat een net-niet-zomers flutweer
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-08-2016 16:53
Reden: spam verwijderd
% gewijzigd
Ik heb ook niets te klagen. Hier is het 15 graden en een lekker windje
Het warme weer is in aantocht afgelopen nacht eindelijk weer eens lekker geslapen
Ik werd vanmorgen wakker van de kou, haha
Gelukkig wordt de temperatuur steeds naar beneden bijgesteld.....
jeeeeeeeeeeehhhhhhhh

Afgelopen dagen veel aan dit topic gedacht.....Bah, wat was het weer verschrikkelijk heet

Vandaag laatste dag dat het echt weer zo warm is

Hoe hebben jullie de afgelopen dagen overleefd gedaan?
Intens genoten

Straks de grill aan, koud glas rose en hopen dat dat half jaar van ellendig weer snel voorbij trekt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven