Tetters deel 33

24-04-2016 15:22 1427 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer rustig verder in deel 33

Hier is het oude deel Deel 32
Tonks, van harte!
quote:NymphadoraTonks schreef op 23 augustus 2016 @ 18:14:

Slof, waarom zou je nu zo'n ding kopen? Ik zou wachten tot je verhuisd bent. Of mis ik iets?

bij mij is het meestal: gelijk, meteen, onmiddelijk, direct en wel NU

Het is maar een klein ding om mee te nemen. Oh, en héél fijn: Zooplus zit ook in de UK!

gefeliciteerd Tonks Goed gedaan!

Plous: 2 soorten gruis!! Onze poezzels hebben ook altijd wat aparts. Wel makkelijk dat ze nu bij PM is, dat is makkelijker met voeren. Of misschien kan dit voer ook voor katten zonder gruis?

Hoe gaat het nu met haar rug en lopen?

ik heb trouwens zojuist de glucosamine van Pharmox besteld. Ik hoop dat het voor Puck aanslaat en dat ze beter met haar voorpootje gaat lopen. Vooral omdat er straks ook trappen in huis zijn.

hier gelukkig nooit de behoefte gehad om mijn eisprongslijm te bestuderen

voor Mr McTat!! Fijn om te lezen dat het de goeie kant opgaat

Mmm toch wel balen dat Haan weggaat, vooral nu het allemaal wat beter gaat tussen jullie. Tis maar weer afwachten wie er voor in de plaats komt! Is het geen functie die jij kunt doen???
Hooi

Eerste werkweek overleefd. Net.

Nu eindelijk weer een goede nacht geslapen en het idee dat ik er weer ben. Vinden jullie die warme plaknachten ook zo vreselijk?

Fijn dat McDinges mag blijven Splint en de foto samen zag er goed uit. Kan me voorstellen dat het verhaal van de kattenexpert over de pubertijd je gerust gesteld heeft.

Is er gruisdieet voor katten met nierproblemen Plou? Lijkt me een lastige combi. Dat is DD toch met die niet goed werkende nieren?

Hier at de hele familie Urinary door ZM. Isa had ook wel eens een blaasontstekeing gehad en volgens mij was het voor allen goed.

Dee zoveel vrije uren lijkt me heerlijk. Maar ook de vrijheid om te gaan wanneer je wilt. Ik heb gisteren mijn vakantieuren bijgewerkt en ingediend en ik heb er nog ruim 60 over voor dit jaar.

Beetje jammer dat het zo belachelijk druk is en we personeelstekort hebben dus opnemen zit er nauwelijks in.

Waren je moedervlekken verdachte plekken dat je ze hebt weg laten halen?

Tonk gefeliciteerd met propedeuse

Moet ik je die spullen die hier nog liggen opsturen btw? Denk ik net pas aan maar kan ik zo doen.

Al die enge linkjes heb ik niet aangeklikt hoor. Ik pas.

quote:Puss ik zag iets over de verlichting in de tuin. Daar heeft MO wel een punt hoor Lupin en Kaat hebben boerwedstrijden gedaan in je tuin dus ik denk dat de buren ons zeer nette mensen vinden. Er staat trouwens een huis te koop in je straat met een zelfgemaakt bord in de tuin. Stond dat vorig jaar niet ook al te koop?

Ja verlichting is wel fijn maar was prima op te lossen met al die kaarsendingen die er staan. Ik wil eerst dat de poezen naar buiten kunnen voor alle mooie weer over is.

Tokkieburen waren de hele zomer weg dus hebben de boerwedstijd denk ik niet gehoord (jammer ) en de oude buuv heeft niks gezegd.

Dat huis staat idd een jaar ofzo te koop nu. Nu ook pas op Jaap.nl. Volgens mij dachten ze dat ze er zo af zouden zijn en fors makelaarskosten besparen.

Maar ze vragen € 539.000,-

MO heeft deze week op zijn werk de metalen dingen gemaakt die het gaas gaan dragen bovenaan de schutting. Die worden nu nog gestraald en gespoten (handig dat dat allemaal op zijn werk kan, anders kostbaar grapje) en dan hopelijk volgende week voor het eerst de poezen naar buiten.

Slof heb je de poepbak al in huis? Ben benieuwd wat jou ervaringen straks zijn bij de glucosamine. Krijgt DD dat ook nog steeds Plou?

TH wat ben je actief met het warme weer Ik begin al te zweten bij je verhaal.
6 september krijg ik de DA en zijn assistente nog een keertje aan huis voor de laatste enting. Ik word al zenuwachtig bij de gedachte

Maar als die hobbel genomen is kunnen we 3 jaar voort.

De poezen zijn super relaxed trouwens Tonks, ze hebben echt bijgeleerd in de vakantie Jullie hebben goede invloed.
Nee, poepbak bestel ik bij mijn volgende voer- en zand bestelling.

Kan het helpen om de poezzels vooraf wat rustgevends te geven of werkt dat niet door al die angst-adrenaline?

Fijn dat ze zo relaxed zijn, Puss

Vanochtend heb ik ook weer eens gekeken naar tuinafzettingen. Ben er nog niet helemaal uit, maar denk dat het toch zoiets gaat worden:

Dat met die palen vind ik zo massief en dit kun je nog mooi laten begroeien.

Ben benieuwd hoe jouw poezzels het buitenleven vinden!
Dat krijgen ze al Slof. Pammen in een forse dosering. Maar de angst was ook de vorige keer té groot. Daar is geen pam tegen.
Puss, wat lekker dat de poezen zo relaxed zijn, dat helpt hopelijk ook de laatste inenting. En nog dank voor de update van de schutting/blokhut: klinkt goed maar ik dacht dus idd dat jullie ook een soort ren zouden bouwen. Voor gaas is het hier helaas te groot, qua tuin.

Slapen gaat hier wel prima, we hebben zo'n fan aan het plafond en die zorgt voor voldoende verkoeling. Donderdag was wel iets te veel van het goede hoor, ik ben gisteren de hele dag niet lekker geweest Het is hier gelukkig flink afgekoeld en vandaag staat er ook flink wat wind. Het is zo wel uit te houden en dat is fijn want we hebben zo een verjaardag bij vrienden.

Wel waardeloos dat je die uren amper op kan nemen.

Ik ga iets leuks aantrekken.

Fijne zaterdag allemaal!
Onze tuinafzetting wordt vergelijkbaar met jouw foto.

Ik hoop wel wat strakker dan daar
Ja, ik geloof dat ze daar een soort van net hebben gebruikt. Ik wil het ook steviger.

Angst-adrenaline dus toch te groot Jammer

TH, jullie hebben geen schuttingen?
Ik heb een rol gaas gekocht met kleine 4kante blokjes. 50 cm breed.

Zal (als het ooit klaar is) foto's maken.

Vrienden hebben deze week ook tuin ontsnapprof gemaakt. Heb het nog niet gezien maar MO wel en die zegt dat hun schuine kant amper 30 cm is.

Geen idee of dat genoeg is. Maar ook daar ga ik nog even neuzen (en foto's maken)
Ben heel benieuwd naar de foto's, Puss.

30 cm schuine kant lijkt mij aan de krappe kant voor een kattenatleet! 1 Pootje naar achteren en ze hangen er aan en kunnen zich zo optrekken, lijkt me

Als wij de tuin zo hebben afgezet zal ik de eerste weken wel in de tuin kamperen om zeker te weten dat ze er écht niet uit kunnen . Sloffriend had het nog over electronische afzettingen, maar daar ben ik niet zo van. Maar ik weet er niet veel van dus ga dat ook nog wel onderzoeken.
Grappig dat je het zegt Puss! Ik wilde nog vragen hoe het ging nu met ze. Ik denk dat ik trouwens wel een litteken krijg van Nino een soort vampiergaatjes vind hem er niet minder lief om. Was echt mijn eigen schuld.

Mogen ze dan ook naar buiten als je er niet bent Puss? Voor een toekomstig huis vind ik dit misschien ook wel wat. Ik ben ook benieuwd naar je foto's.

Lukt het een beetje om een andere baan te vinden?

Ik ben vandaag alleen naar de Efteling gegaan. Kaat vindt inmiddels ook dat ze te vaak naar de Efteling gaat. Als het niet zou bevallen zou ik zo weer weg zijn, maar ik vind het eigenlijk wel lekker om gewoon te doen waar ik zin in heb. Ik ben vandaag dus in de baron, de baron, de baron en de baron geweest Dinsdag ga ik weer met iemand die er ook niet zo goed tegen kan om als een dolle van hot naar her te rennen van open tot sluit. Ik heb even voorgedraaid nu.
Het Viva forum is papaja.
Ik heb ook een Nino-litteken

Stom ding.. De 2 mensen die hij kent die hem een beetje snappen beschadigde hij.

Ik denk (maar kan altijd anders worden in de toekomst) dat ze alleen in de tuin mogen als er iemand thuis is. Dan kan de achterdeur open staan en de schuttingdeur asn de binnenkant op de knip. Moet er niet aan denken dat iemand die schuttingdeur open doet als we er niet zijn.

Maar in de praktijk zijn dat bijna alle avonden, mijn doordeweekse vrije dag en het hele weekend.
Herkent het personeel je bij de Efteling al?
Wow, dat wordt weer ouderwetsch reageren met 2 schermpjes open!

Tonksje, gefeliciteerd!! Wat heerlijk joh, goed gedaan! *confetti strooit*

Geen hertentamens meer nu?

Dat pac festival ziet er leuk uit. Ik dacht eerst dat het allemaal Amerikaanse films waren, maar dat valt wel mee. Ik ga er even over denken.

Balen van het niet lekker zijn en de muggenbulten, TH! Misschien toch te actief geweest in die warmte donderdag. Of misschien had je je vochttekort moeten aanvullen met water ipv wijn?

De muggen vallen hier nog enorm mee, geen last van. Alleen als ik 's avonds op het balkon zit, doe ik wel een dekentje ofzo om. Ik heb zo'n enorme hekel aan die bulten!

Op zich gaan de nachten hier nog wel. Het is warm zat in huis, maar op de 1 of andere manier heb ik er 's nachts geen last van gelukkig.

quote:-Puss-in-Boots- schreef op 27 augustus 2016 @ 14:20:

Fijn dat McDinges mag blijven Splint

Wie?

Ben er ook erg blij mee.

Hoop dat het goed wordt en goed gaat bevallen Puss, die buitenren. Spannend om ze buiten te laten. Durrus komt ook op het balkon, maar alleen als we er bij zijn en alleen als we hem in de gaten kunnen houden. Hij is toch al 2 keer op de rand gesprongen, gruwel. Man is iets minder panisch dan ik....... Hij mag echt niet alleen daar zijn en ik zit toch ook wel een beetje te kijken naar afzetting. Het lastige is dat je op ons balkon nauwelijks iets hebt om het aan te bevestigen.

Wat grappig dat de poezels wat rustiger zijn. Zou Tonks stiekem poezenfluisteraar zijn? Dan moet ze ook maar komen bij de volgende enting

TH, balen van die te grote tuin voor gaas Ik zou verhuizen

Veel plezier bij de verjaardag!

Durrus springt trouwens recht tegen onze hordeuren op. Zit ie er eerst voor, springt en hangt ie halverwege tegen de hor aan geplakt.

Geen goed idee.

Je zou trouwens denken dat die schuine bovenkant bij dat gaas niet schuin zou moeten, maar gewoon horizontaal. Dan lijkt het me lastiger om er nog tegenaan te klimmen.

Haha, Tonks, weer de Efteling. Straks heeft Kaat een trauma. De meeste kinderen vinden de Efteling toch iets magisch hebben, maar zij gaat balen als ze er weeeeeeer heen moet.

Maar de Baron was wel leuk dus?

Ik zit op vriendin te wachten. Ze komt haar verjaardagskado ophalen: een 3D film van een danseres. Omdat ze zelf geen TV hebben, komen ze hierheen en weten ze nog niet wat ze gaan doen. Wel dat ze 'iets' gaan doen. Als zij kijken, gaan wij de tuin van mijn ouders sproeien en daarna samen eten.
quote:Splinter_ schreef op 27 augustus 2016 @ 17:48:

Hoop dat het goed wordt en goed gaat bevallen Puss, die buitenren.geen ren hoor. Gewoon een goed omheinde tuin.
Ja, da's waar.

Pfoe, eindelijk weer lekker op het balkon. Vriendin is net weg en ik heb het w a r m.

Iemand nog noodweer gehad? Hier niet, alleen wat gerommel en bliksem maar geen druppel water.
Gisteravond helemaal niks. Pas vanochtend ging het onweren, regenen en hagelen. Lag lekker tussen hemel en aarde tot er een enorme klap kwam. Zat rechtop in bed. Gelukkig zijn alle beesten binnen. Tara was wel weer bang, de arme schat. Sjuul wilde naar buiten... raar beest.
Puss, moedervlekken gingen jeuken en zaten op irritante plekken. Vlak bij de bh band en een paar onder mijn borsten. Dus dan maar weg laten halen.
Het riool kon al dat water niet aan. Het stinkt in huis naar verbrande popcorn.
[url=http://www.boredpanda.com ... p_var=2&_f=featured,Mooie kattenfoto's in zwart-wit]Mooie kattenfoto's in zwart-wit[/url]
Mooi zeg, Dee!

Ik kreeg vanmiddag een telefoontje van onze werkster: ze was redelijk in paniek omdat ze Durrus helemaal niet had gezien en niet kon vinden. Ze ging niet naar huis voordat hij weer terecht was. Ja uh..... ik zat op mijn werk. Gelukkig kwam man toen net thuis. Hij vertelde me net dat ze helemaal opgewonden haar bezorgdheid stond te vertellen, toen Durrus er doodgemoederd aan kwam wandelen. Ze snapte er he-le-maal niks van. Achgos. Hij had onder het bed gezeten
Ghe nog een rode draak in dit gezelschap dus Wat een lieve en bezorgde schoonmaakster!
quote:Deedot schreef op 30 augustus 2016 @ 17:53:

[url=http://www.boredpanda.com ... p_var=2&_f=featured,Mooie kattenfoto's in zwart-wit]Mooie kattenfoto's in zwart-wit[/url]Mooi! Een deel heb ik al weleens op Pinterest voorbij zien komen. Maar echt heel prachtig!
Wat een geweldige foto's! Wat is zwart-wit toch mooi voor dit soort foto's. Ik heb er ff 1 op mijn FB gezet.

En haha, die Durrus. Vooral ook dat op zijn dooie akkertje aan komen slenteren, zo typisch kat En wat een lieve schoonmaakster heb je, Splint!
Ik ben mijn eigen bananenschil

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven