Tetters deel 33

24-04-2016 15:22 1427 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer rustig verder in deel 33

Hier is het oude deel Deel 32
quote:Talkinghead schreef op 05 september 2016 @ 14:32:

Ze hadden gewoon even tijd nodig, fijn om te zien Splint! Zie fb voor de reden dat ik met verkrampte benen wakker werd vannacht .En eigenlijk helemaal niet zo heel veel tijd hè
quote:Splinter_ schreef op 05 september 2016 @ 14:37:

[...]

En eigenlijk helemaal niet zo heel veel tijd hè Ze hadden hier (vooral Forest) veel meer tijd nodig om te wennen
quote:Talkinghead schreef op 04 september 2016 @ 23:34:

[...]

Heb ik de datumprikker gemist Ik had wel zin om jouw rode draak weer eens te zien
quote:Splinter_ schreef op 05 september 2016 @ 14:02:

*naar adem hapt*

quote:-Puss-in-Boots- schreef op 05 september 2016 @ 20:35:

[...]

Ik had wel zin om jouw rode draak weer eens te zien Je bent van harte welkom, met en zonder andere tetters
Ik heb jouw rode draak nog nooit gezien TH

Splint, wat lief die foto Spelen ze nu ook af en toe samen?

Puss, echt fijn om te lezen dat de bange Griekse poesjes zo leuk en goed zijn opgedroogd tot gezellige huiskatten. Ze zullen altijd nieuwe mensen wel een beetje spannend blijven vinden maar boeiuh. Moet je zien waar ze vandaan komen. Mooie tuin geworden btw

Ik zit aan mijn laatste vakantiedagje in bed op Ameland. Prijzig hotel maar wel mét jacuzzi. Tweede nacht met een bad in de kamer. Daar zit PM nu in. Badtijger is dat. Kan er geen genoeg van krijgen.

Gister 40 km gefietst. Manmanman, zere kont! Bij die zitbotjes. Helemaal beurs is dat nu

Maar goed, maakt niet uit. Alles voor de liefde. Ik had een elektrische fiets. Dat werkt uitstekend

Straks nog even flink ontbijten en dan weer naar huis. Dan starten voor mij monsterdrukke werkweken.
Pilou, er zijn maar weinig tetters die onze rode draak hebben gezien. Puss natuurlijk en Claude Fiolle, toen ze hier iets op kwam halen. En hij is natuurlijk helemaal de moeite waard om de reis naar de kust voor te maken

Ameland klinkt fijn, ondanks de beurse zitbotjes. Veel fietsen, dan krijg je vanzelf eelt. Een echte fietsbroek kan ook veel verschil maken
Ik haat fietsen en het gaat zeker niet mijn hobby worden. Ik deed het voor PM

En nu kan hij het de komende 10 jaar vergeten

Ohja, hij was er nog niet met de meet bij jou he? Ik was er toen ook niet namelijk.

Ik ben weer thuis. Boodschappen in huis (doel is 10 kilo afvallen), de was draait.

Morgen weer eens in de sportschool kijken. Zal ik nog een vette hap halen vanavond? Omdat het nog vakantie is?
Tuurlijk. Zou ik wel doen

Haske lief van je, Plous, dat fietsen. Je hebt toch wel duidelijk laten weten dat hij wel heeeel blij met je mag zijn?

Ik hen ook wel eens op een elektrische fiets gezeten en dat gaat inderdaad als een tierelier! En jullie hadden ook heerlijk weer!

Hoe was dat, een bad in de kamer? Ik zag het op de foto en dacht vooral 'huh? '. Maar PM vond het wel leuk dus

We moeten bijna een meet-tournee gaan houden! Zoveel nieuwe poezels overal.

Die twee hier liggen nu weer even met elkaar in de clinch. Het is nog niet helemaal overtuigde liefde, maar ze zijn wel altijd dicht bij elkaar.
Haha, ja, dat bad... Eerste nacht hadden we een jacuzzi. Toen besloten dat we nog een nachtje wilde blijven omdat we dan ook meer tijd hadden om te fietsen en het eiland te bekijken. Toen moesten we naar een andere kamer en daar was 'alleen' een bad. Dat is prima. Hij lekker in bad met zijn i-padje. De douche met glazen deur waar je ook zo in kon kijken vanaf bed, vond ik wat minder. Sommige dingen onder de douche hebben echt niks met romantiek te maken zeg maar en dat doe ik graag achter een niet glazen doorkijkdeur

Maar voor 2 nachtjes is dat prima. De wc was gelukkig wel helemaal afgesloten
Wel een leuk idee, een tettertournee Al ben ik bang dat we overal zo uitgenreid willen knuffelen dat we er dan een weekend van moeten maken

Plous, van intensief fietsen val je ook af he Na vanavond beginnen natuurlijk, nu nog even smullen want vakantie

Douche zonder afscherming zou mij ook minder aanspreken geloof ik, verder klinkt het echt relaxt. Succes alvast voor de hectiek op je werk!
Haha, ja, leuk geprobeerd TH. Je lijkt PM wel
quote:Pil0u schreef op 06 september 2016 @ 16:47:

Haha, ja, leuk geprobeerd TH. Je lijkt PM wel
Zullen we een datumprikkert aanmaken om in oktober of november te mieten? Locatie nog nader te bepalen?

Fijn dat jullie alsnog de minivakantie gehouden hebben Plou. Het klinkt erg fijn. Elektrische fiets is heerlijk De open douche wat minder inderdaad.

Ik stem voor vanavond vette hap. Mooi ritueel afscheid

De Griekjes drogen idd erg leuk op, ze zijn zo gezellig Maar nu zijn ze even een beetje van de leg (en ik nog veel meer) maar de vaccinatie zit er bij beide in.
Ik heb net trouwens ook nog even een nieuwe bril online besteld. Op die website die Borrie een poosje terug noemde.

Voor het enorme bedrag van € 15 (incl verzendkosten)

Donkerpaars

En als die bevalt bestel ik ook een zonnebril op sterkte daar. Fijn voor in de auto.

www.charlietemple.nl
Ja leuk Puss! Bril en prikkert.

Voorlopig is het nu klaar met de prikken voor de poekels toch?
Suf van mij misschien maar een bril? Datumprikkert is een goed plan!
Een bril... Je weet wel, zo een ding voor op je neus zodat je armen niet meer te kort zijn om iets te lezen?

Het werd trouwens een sateetje uit eigen vriezer hier
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 06 september 2016 @ 17:08:

De Griekjes drogen idd erg leuk op, ze zijn zo gezellig Maar nu zijn ze even een beetje van de leg (en ik nog veel meer) maar de vaccinatie zit er bij beide in.

Dat gaat wel de goede kant op! Griekjes die maar een beetje van de leg zijn.

Straks gaan ze jou nog een kalmeringspil geven als er weer gevaccineerd moet worden

Prikkert vind ik een goed idee, al vrees ik dat oktober en november niet het makkelijkst zijn bij mij. Maar dat zien we dan wel.

Bril is ook leuk.

En fietsen kan leuk zijn. Als het niet waait enzo.

Nu snel koken (spaghetti), want vanavond weer toeteren. Het seizoen is weer begonnen. Alleen weten mijn lip-spieren dat nog niet.
quote:Pil0u schreef op 06 september 2016 @ 17:50:

Een bril... Je weet wel, zo een ding voor op je neus zodat je armen niet meer te kort zijn om iets te lezen?

Jamaar jamaar, ik heb Puss nog nooit met een bril gezien. Denk ik Enne, zo'n bril voor te korte armen doe je toch niet op in de auto

Het werd trouwens een sateetje uit eigen vriezer hier
Eet smakelijk trouwens! En succes met de lipspieren Splint
quote:Pil0u schreef op 06 september 2016 @ 17:41:

Ja leuk Puss! Bril en prikkert.

Voorlopig is het nu klaar met de prikken voor de poekels toch?

Ja nu eerst rust in de keet.

Prikker zal ik zo even aanmaken. Ik hoop dat ik alle mailadressen heb.
quote:Splinter_ schreef op 06 september 2016 @ 17:59:

[...]

Dat gaat wel de goede kant op! Griekjes die maar een beetje van de leg zijn.

Straks gaan ze jou nog een kalmeringspil geven als er weer gevaccineerd moet worden

De pammen zijn nog niet uitgewerkt en volgende keer neem ik ook een pil.

Misschien heb je het zelf wel harder nodig

Alle mailadressen staan in de doc op FB
Ghe TH, klopt hoor. Ik heb alleen een bril op in de auto en in de bioscoop. Voor veraf dus. Maar merk wel dat ik steeds meer behoefte aan bril heb.

Ben ook niet meer de jongste hé.

En volgens mij is dit een heel licht dingetje. Die ik nu heb is ook niet heul heul zwaar maar toch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven