Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Hey Pop: welke rode wijn heb je nu gekocht? Heel veel plezier! morgen verslag he?

WM: zo te lezen gaat t ietsje beter, fijn dat er nog wat gesmst is. Hopen dat je hem dit weekend ziet!

Aspoes: jammer dat hij er niet was...wanneer heb je weer eeen kans om hem tegen te komen?

Voor rest: hooooiii!

Ik heb de galajurk! Ben supersuperblij. Eigenlijk heel eenvoudig, zwart glanzend,met spaghettibandjes, maar hij valt supermooi. Erbij een soort stola met glitters, die je ook als sjaaltje kunt draperen en lange handschoenen met een gliterarmbandje. Met mn hoogste naaldhakschoenen (hoef dus geen nieuwe) is het helemaal af.

En dat allemaal voor.....52 euri! Kreeg al veel complimentjes in de winkel, voelde me ook echt een prinses.

Heb gelijk sexy, donkerzilver strak topje voor o&n gekocht en voor soulfeest op 23e. Nog kijken of ik in mn satijnen broek pas..

En ook nog budget over om mn haar bij de kapper te laten opsteken voor t gala, heb al afspraak gemaakt.

Ik ben dus even happydepappy!
Xenia....ga mij eens vertellen waar je die galajurk hebt gevonden! Ik wil ook een nieuwe alleen die van Mexx is 110 euro

Ow ja en lieve forummensen....ik zie VM vanavond al..... Hij blijft slapen.... Van het weekend heeft hij geen tijd ivm werk.....
Bij Scooters gekocht, WM. Niemand zag de prijs er aan af van 33 euro...

Fijn dat je WM ziet vanavond, suprise dus! Ga je je gevoel/onzekerheid aankaarten of geniet je even van het moment?
Kom snel even binnenwaaien. Ik ben net als BM alleen maar aan het werk...gister tot laat op het werk en nu weer

En ik heb mijn internetaansluiting niet betaald, dus kan thuis niet internetten. Ik zeg...hij gaat lekker! :-)

Gauw weer aan de arbeid!!
oh shit Erykah! werkse dan en tot gauw he (doe maar even een telefonische overboeking:-)
Ik ga even niets aankaarten Xenia. Lijkt me niet heel verstandig.

Hij heeft het ook wel erg druk en het zijn mijn onzekere gevoelens en ik kan aardig doordraaien Ook zit hij niet in een makkelijke situatie. Het is gewoon verre weg van ideaal...

Ik ga nu gewoon even heerlijk genieten en het gewoonweg echt goed gezellig hebben! Zal voor hem ook wel fijn zijn toch?
Werkse Erykah!! Denk je wel goed om jezelf??
Scooters? Dat ken ik niet
Zo zou ik het ook doen,WM! je houdt het bij jezelf en dat is alleen maar goed. Veel plezier!
haha, ik zit in het noorden he...zal t merk zo wel opzoeken
Ja want dat is net een mooi prijsje.....en anders moet ik maar het noorden afreizen!
Ik sta best te kijken van mezelf trouwens.....
dat je nu zo nuchter bent bedoel je? Tja..je ziet m straks wel he, dan valt het rotgevoel weg tegen de euforie...Probeer wel t gevoel vast te houden komend weekend, anders moeten wij het safety net weer uitspreiden :-)
HAhaha....en jullie zijn er goed in!

Nee ik bedoel meer dat ik het besluit heb genomen om hey bij mezelf te houden...niet er met hem over hebben etc.
Leuk WM! Was het zijn initiatief?

Geniet er lekker van he. Wie weet waait je onzekere bui gewoon weer over, en dan ben je alleen maar blij dat je het niet tegen hem hebt verteld. Enjoy!

Wow Xenia, klinkt goed zeg, die jurk en de dingen erbij!

En ook nog zo goedkoop! Leukkkk!

Erykah succes met je drukte!
Het was een beetje vaag gesprek Maar het was wel min of meer zijn initiatief.......
Zooooooo..Indi heeft weekend!!!

@WM: Fijn dat je je wat beter voelt!

@Vleer: Wat een verhaal van je oma..Sterkte!

@Xenia: Klinkt goed die galajurk!

@Aspoes: Jammer dat die leuke jongen er niet was...

@Pop: Veel plezier met je date!

Alle anderen die ik vergeten ben: hallo!

De oudergesprekken zitten erop en zijn erg goed gegaan! Nu even lekker lang weekend. Morgen komen mijn ouders nog wat klusjes doen hier en dan heb ik zomaar een hele zaterdag voor mezelf!
Dag luitjes

Ingel heeft weer fijn gezongen met de zanggroeppie; helaas afscheid genomen van twee hele goeie/trouwe leden; das altijd balen, maja; hopelijk krijgen we weer leuke nieuwe leden. Verder druk bezig deze avonden met vanalles en nog wat.

WM: Hoest meisje? Geniet maar lekker van het samen slapen !

Vleer: wat ontzettend rot van je oma ! Terwijl er nog wel zo'n goede hoop was dat ze samen konden gaan wonen.... Sterkte meid

Aspoes: hoe laat ben je thuis geweest vanacht??? Om 5.00h posten

Erykah; geldnood? Hopelijk ben je er nu weer helemaal bij met je internetverbinding.

Xen:Mooi zo'n jurk! Veel plezier ermee. Ben ook nog aant denken of ik iets nieuws moet voor oud en nieuw... heb eigenlijk geen zin om daar speciaal iets voor te kopen, maja we zullen zien.

Dames. weltruste enzo !
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Haai!!

Even egopostje, ik ben namelijk erg moe, ga zo even in bed liggen. En ik ben natuurlijk zo moe wegens gisteravond: heerlijk met zn tweeen wijn gedronken tot 2 uur! En het was weer heel erg gezellig! Maar.. we hebben niet gezoend en ik baal daar best wel van. Hij heeft alweer gesmst, met een 'tot gauw' en ik maak daaruit op dat hij me wel ziet zitten.

Ach... ik zwijmel lekker verder, want het is echt een schatje!
yaaay, pop! ik zwijmel lekker met je mee het klinkt erg gezellig!

Xenia: congrats met je jurk! ik vind het maar moeilijk hoor, leuke jurken vinden nu..

WM: zo'n zelfbeheersing!! ben benieuwd of het je is gelukt je mond te houden, ik zou er echt moeite mee hebben.

Indi: klinkt heerlijk! fijn weekend!

En ja Ingel, ik kom wel vaker om dat soort tijdstippen thuis Het was heel gezellig namelijk, haha.

Ik heb dom dom dom dom wél een mailtje gestuurd naar de zoenerd via hyves, maar geen reactie natuurlijk. Maar hij is ook niet meer online geweest zo te zien (Had het heel beschaafd en grappig gehouden trouwens, 2 regels ook maar. Maar toch. Ik werd donderdag wakker met véél spijt (en hoofdpijn). Dat google-gebeuren met die wiskunde is écht uitgevonden voor mij!)

Geen idee wanneer ik hem tegen ga komen, misschien komende zaterdag als ik moet werken. Maar tis dan altijd knetterdruk, dus geen mogelijkheid om even 10 minuutjes te ontsnappen.

Ik ga straks shoppen voor een themafeestje, zo leuk! :-D

Fijne dag nog allemaal!
quote:aspoes schreef op 12 december 2008 @ 14:39:

yaaay, pop! ik zwijmel lekker met je mee het klinkt erg gezellig!

Xenia: congrats met je jurk! ik vind het maar moeilijk hoor, leuke jurken vinden nu..

WM: zo'n zelfbeheersing!! ben benieuwd of het je is gelukt je mond te houden, ik zou er echt moeite mee hebben.

Indi: klinkt heerlijk! fijn weekend!

En ja Ingel, ik kom wel vaker om dat soort tijdstippen thuis Het was heel gezellig namelijk, haha.

Ik heb dom dom dom dom wél een mailtje gestuurd naar de zoenerd via hyves, maar geen reactie natuurlijk. Maar hij is ook niet meer online geweest zo te zien

[*edit* ik keek net weer stiekem even, en inmiddels is ie wel ingelogd geweest. dus.... ]

(Had het heel beschaafd en grappig gehouden trouwens, 2 regels ook maar. Maar toch. Ik werd donderdag wakker met véél spijt (en hoofdpijn). Dat google-gebeuren met die wiskunde is écht uitgevonden voor mij!)

Geen idee wanneer ik hem tegen ga komen, misschien komende zaterdag als ik moet werken. Maar tis dan altijd knetterdruk, dus geen mogelijkheid om even 10 minuutjes te ontsnappen.

Ik ga straks shoppen voor een themafeestje, zo leuk! :-D

Fijne dag nog allemaal!
Pop: wat fijn zo'n avond; wel jammer van het zoenen, maar dat houdt de spanning er wel lekker in !

Aspoes; wat voor een thema is je feest?

Ja, ach en die zoenerd; ik hoop dattie un goed excuus heeft voor het niet op komen draven en is gewoon niet zo'n hyver. Fijn weekend in ieder geval !

Ingel is hypdepyper; leuke werkdagm vnvd surpise-avond met brugklasvriendinnnen en kreeg zonet het contract (ondertekend) van onze nieuwe dirigent. Joepie !

*Springt drie gaten in de lucht*
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Heerlijk Ingel!

Aspoes, in twee zinnen op hyves kan je toch niet zoveel hebben fout gedaan?

De smsjes met RP2 vliegen over en weer, heel leuk! Ik ben wel onder de indruk van deze man!

RP1 stuurde een mail, met daaronder: wanneer gaan we eens daten? Pff... hij is te laat!!!
Indi....Fijn dat je oudergesprekken goed zijn gegaan zeg! Lekker gevoel altijd dat achter de rug te hebben!

Pop...je RP2 date klinkt echt heel leuk! Tsja dat er niet gezoend is miss jammer, maar zoals eerder gezegd bouwt het de spanning wel lekker op! Enne de smsjes vliegen over en weer dus

Aspoes... Ik vind het dan wel weer leuk dat je een mailtje hebt gestuurd....lekker spontaan. Waar drank dan wel niet goed voor is Wel jammer dat je nog niets hebt terug gehoord!

Ingel...ik doe je vreugdedansje met je mee! Veel plezier met je surpriseavondje! Wat voor 'n avondje wordt het....??

Super ook dat jullie weer een dirigent hebben!

Xenia...hoe is het met jouw? En ben nog steeds benieuwd naar je jurk!

Moz, Miranda, Erykah, Appeltje, BM, BE hoe is het met jullie??

Hi allemaal,

Ik ben ook nog erg druk met werk deze week en komend weekend......volgende week een paar dagen vrij om het een beetje te compenseren.

Fijn dat je geslaagd bent met je jurk Xen !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven