Napraattopic 65
woensdag 31 augustus 2016 om 13:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 1 september 2016 om 07:39
quote:YellowDiamond schreef op 01 september 2016 @ 07:33:
[...]
???????????YellowDiamond, ik weet niet precies wat je niet begrijpt maar ik had het tegen MIssie M. Met een verwijzing (link) naar wat zij schrijft in het topic over het Libelleforum.
[...]
???????????YellowDiamond, ik weet niet precies wat je niet begrijpt maar ik had het tegen MIssie M. Met een verwijzing (link) naar wat zij schrijft in het topic over het Libelleforum.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
donderdag 1 september 2016 om 08:01
donderdag 1 september 2016 om 09:59
quote:Dana schreef op 01 september 2016 @ 08:15:
Dankjewel YD.
Ik ga het sowieso weer weghalen. Was te impulsief, ik heb eigenlijk ook helemaal geen zin om die oude koe nog op te dreggen. Sorry.(Ik kreeg een bericht dat ik hier moest lezen)
Té impulsief of te "niet heus"? Je mag me een pb sturen zodat ik weet waar ik eventueel excuses over aan moet bieden, want ik kan me niet voorstellen dat ik...enfin volg je de topic's wel eens over de zorg, mijn zorgen om de zorg?
Dankjewel YD.
Ik ga het sowieso weer weghalen. Was te impulsief, ik heb eigenlijk ook helemaal geen zin om die oude koe nog op te dreggen. Sorry.(Ik kreeg een bericht dat ik hier moest lezen)
Té impulsief of te "niet heus"? Je mag me een pb sturen zodat ik weet waar ik eventueel excuses over aan moet bieden, want ik kan me niet voorstellen dat ik...enfin volg je de topic's wel eens over de zorg, mijn zorgen om de zorg?
LOEP ME MAAR aub.
donderdag 1 september 2016 om 12:37
quote:hatsetats schreef op 01 september 2016 @ 08:27:
[...]
No shit Sherlock
[img]http://media0.giphy.com/media/12wPElEkteoJUY/giphy.gif[/img]wat is er dan zo weird aan?
[...]
No shit Sherlock
[img]http://media0.giphy.com/media/12wPElEkteoJUY/giphy.gif[/img]wat is er dan zo weird aan?
donderdag 1 september 2016 om 14:24
quote:*-_lilith_-* schreef op 01 september 2016 @ 14:07:
Ik zit net dit topic te lezen:
NIEUWE VRIEND MOEDER, ZIJN GEDRAG ACCEPTEREN?
Vind één forumster best eng bezig daar.
Ze doet me een beetje denken aan iemand die hier nog niet zolang geleden een perma gekregen heeft. Ik hoop maar dat ik het fout heb.Die is echt eng. En op meerdere topics. Ze praat een 16-jarige TO aan dat ze seksueel misbruikt zal worden door de vriend van haar moeder En als je tegen haar in gaat... man oh man. Ordinaire schreeuwpartijen krijg je dan. En blijkbaar vinden de mods dat goed.... Al weken...
Ik zit net dit topic te lezen:
NIEUWE VRIEND MOEDER, ZIJN GEDRAG ACCEPTEREN?
Vind één forumster best eng bezig daar.
Ze doet me een beetje denken aan iemand die hier nog niet zolang geleden een perma gekregen heeft. Ik hoop maar dat ik het fout heb.Die is echt eng. En op meerdere topics. Ze praat een 16-jarige TO aan dat ze seksueel misbruikt zal worden door de vriend van haar moeder En als je tegen haar in gaat... man oh man. Ordinaire schreeuwpartijen krijg je dan. En blijkbaar vinden de mods dat goed.... Al weken...
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras