Napraattopic 65

31-08-2016 13:41 4136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
tvp
Ik heb die forumster al sinds een ander topic onder de negeer, en dat is zeldzaam bij mij. Ik zie dus alleen af en toe nog een citaat. Man o man wat is die eng. Gelukkig lijkt dat meisje niet al te beïnvloedbaar...
The owls are not what they seem
quote:*-_lilith_-* schreef op 01 september 2016 @ 14:29:

Toen ze dat meisje rl hulp aanbood gingen me de nekharen overeind staan...ik hoop niet dat dat meisje daarop in is gegaan Er werd haar geadviseerd om deze forummer onder de negeer te zetten. Ik hoop dat TO dat gedaan heeft. Zag je dat ze mij 'GEMELD' had..... Nou ik haar meerdere malen, maar helaas kan ze haar gang blijven gaan.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ja raar is dat!

Ik vind zulke mensen echt gevaarlijk. Iemand die met zichzelf in de knoop zit en niet zo sterk in de schoenen staat zou hier zomaar in kunnen trappen. Met nog grotere ellende als gevolg. We hebben het vaak genoeg zien gebeuren hier. Ze zouden daar echt beter op moeten letten.
quote:Oudblond schreef op 01 september 2016 @ 14:39:

[...]

Er werd haar geadviseerd om deze forummer onder de negeer te zetten. Ik hoop dat TO dat gedaan heeft. Zag je dat ze mij 'GEMELD' had..... Nou ik haar meerdere malen, maar helaas kan ze haar gang blijven gaan.+1
quote:Oudblond schreef op 01 september 2016 @ 14:39:

[...]

Er werd haar geadviseerd om deze forummer onder de negeer te zetten. Ik hoop dat TO dat gedaan heeft. Zag je dat ze mij 'GEMELD' had..... Nou ik haar meerdere malen, maar helaas kan ze haar gang blijven gaan.Voor het eerst in mijn (weliswaar korte) formuliercarrière gestaft. Vrouwke2016 vertoont wel erg naar forum gedrag in meerdere topics
quote:Suykerspin schreef op 01 september 2016 @ 15:01:

[...]

Voor het eerst in mijn (weliswaar korte) formuliercarrière gestaft. Vrouwke2016 vertoont wel erg naar forum gedrag in meerdere topicsLaten we hopen dat heeel veel mensen dat doen zodat de mods eens wakker worden.
Die heb ik ook al meerdere keren gestaft. Wat een opdringerig, kortzichtig en schreeuwerig gevalletje aandachtsbehoefte is dat zeg.
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
Ik heb het hele mens nog nooit gelezen, laat staan gestaft.
quote:OliviaMoore schreef op 01 september 2016 @ 17:39:

Wat een opdringerig, kortzichtig en schreeuwerig gevalletje aandachtsbehoefte is dat zeg.+1
Wie is er nu weer op anoniem?
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 01 september 2016 @ 18:03:

[...]

+1+2
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 01 september 2016 @ 18:11:

[...]

+2+3 (ik heb geen eigen mening en ik wil er graag bij horen)
quote:-Kittens- schreef op 01 september 2016 @ 18:26:

[...]

+3 (ik heb geen eigen mening en ik wil er graag bij horen)Ach, kom maar haar Kittens
quote:-Kittens- schreef op 01 september 2016 @ 18:26:

[...]

+3 (ik heb geen eigen mening en ik wil er graag bij horen)
Eens met Olivia.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 01 september 2016 @ 18:05:

Wie is er nu weer op anoniem?Woldertje.
Damn wat een gemis.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 01 september 2016 @ 19:01:

Damn wat een gemis.+1 Maar waarschijnlijk zijn we dat gemis heeeeel snel vergeten als ze in een nieuw gedaante opduikt.
quote:Oudblond schreef op 01 september 2016 @ 15:05:

[...]

Laten we hopen dat heeel veel mensen dat doen zodat de mods eens wakker worden.Dat hoop ik ook. Vind haar akelig overkomen en ontzettend opdringerig!
quote:Suykerspin schreef op 01 september 2016 @ 19:55:

[...]

Dat hoop ik ook. Vind haar akelig overkomen en ontzettend opdringerig!Nou zo te lezen hier, hebben heel veel mensen al een stafje gebruikt. Maar vooralsnog zonder resultaat. Ach over een tijdje gaat ze bevallen en heeft ze andere dingen aan haar hoofd. Dan mag haar RL haar stelligheid en drammerigheid ten volle ondergaan
Ohhhh, een zwangerosaurus.
quote:Oudblond schreef op 01 september 2016 @ 18:35:

[...]

Ach, kom maar haar Kittens
Hahaha hopen dat ze dan geen tijd meer heeft om het hele forum lastig te vallen.

Ik staf nooit (dit was echt de eerste keer, mijlpaaltje!) maar zij vliegt wel heel erg uit de bocht.
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 september 2016 @ 19:58:

Ohhhh, een zwangerosaurus.Durf dat niet aan haar te melden want dan 'MELDT ze jou en moet je ON TOPIC blijven'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven