Het theehuis
zaterdag 13 december 2008 om 10:30
Haaa
Niet verder vertellen maar wij waren gisteravond naar Wit Licht
Laten we het erop houden dat De Boodschap erg goed en zinnig is, maar dat MB toch beter kan zingen dan acteren .
En jaaaa, we gaan zo richting KerstbomenVerkoop
Dat kerststuk...... wow... het kan dus nóg erger
*kijkt nog eens om zich heen om te checken... inderdaad! *
Niet verder vertellen maar wij waren gisteravond naar Wit Licht
Laten we het erop houden dat De Boodschap erg goed en zinnig is, maar dat MB toch beter kan zingen dan acteren .
En jaaaa, we gaan zo richting KerstbomenVerkoop
Dat kerststuk...... wow... het kan dus nóg erger
*kijkt nog eens om zich heen om te checken... inderdaad! *
Peas on earth!
zaterdag 13 december 2008 om 10:38
Ooooh, Magnum zou hier met open armen ontvangen worden door Don! Hier dus ook verlicht dorpje en sinds paar dagen geleden ook verlicht reuzenrad met rendier ervoor. Miniatuur, he? Gelukkig.... Maar, heb besloten om de kerstmeuk gewoon helemaal te omarmen. Hoe gekker hoe beter. Het is toch zo weer januari.
Fijn dat het beter gaat met de jongens, Luun! Dat hoesten kan nog best een tijd aanhouden, heb ik begrepen. Hier ook nog veel gerochel. Kinderarts belde gistermiddag nog op om te vragen hoe eht met Vito was. Vind ik echt getuigen van goede zorg, ben erg blij met 'onze' kinderafdeling.
Ik moet nu boodschappen doen, maar moet dat eerst de auto schoonkrabben, dus uitstelgedrag. Blegh!
Fijn dat het beter gaat met de jongens, Luun! Dat hoesten kan nog best een tijd aanhouden, heb ik begrepen. Hier ook nog veel gerochel. Kinderarts belde gistermiddag nog op om te vragen hoe eht met Vito was. Vind ik echt getuigen van goede zorg, ben erg blij met 'onze' kinderafdeling.
Ik moet nu boodschappen doen, maar moet dat eerst de auto schoonkrabben, dus uitstelgedrag. Blegh!
Loretta is De Mol. Punt.
zaterdag 13 december 2008 om 10:51
zaterdag 13 december 2008 om 11:01
zaterdag 13 december 2008 om 12:25
zaterdag 13 december 2008 om 14:57
zaterdag 13 december 2008 om 15:07
Abba check
Eurovisiesongfestival niet... hmm... dan blijft ie misschien een twijfelgeval
Ik hou juist van een bonte boom, ik wil er ook dingetjes inhangen van vroeger, met bergen jeugdsentiment enzo!
Ik heb zojuist bedacht dat ik mooi bruine kerstversiersels ga shoppen in de uitverkoop! Kan ik mooi invloed uitoefenen op volgend jaar
Eurovisiesongfestival niet... hmm... dan blijft ie misschien een twijfelgeval
Ik hou juist van een bonte boom, ik wil er ook dingetjes inhangen van vroeger, met bergen jeugdsentiment enzo!
Ik heb zojuist bedacht dat ik mooi bruine kerstversiersels ga shoppen in de uitverkoop! Kan ik mooi invloed uitoefenen op volgend jaar
Peas on earth!
zaterdag 13 december 2008 om 15:10