Het theehuis
zaterdag 13 december 2008 om 15:21
Bruine ballen
Eowman riep vanmiddag: volgend jaar wil ik een boom met een thema.
Túúrlijk schat.....
Hier bonte boom ja. Rode sterrenlampjes, streng paarze, roze, blauwe, rode lampjes, 4 kleuren slingers, goud, blauw, roze, doorzichtige ballen en een paar houten versiersels. Een bal met bont, een bal verkleed als wereldbol, 2 '1e kerst'ballen, enzovoorts. Lélijk.....
Túúrlijk schat.....
Hier bonte boom ja. Rode sterrenlampjes, streng paarze, roze, blauwe, rode lampjes, 4 kleuren slingers, goud, blauw, roze, doorzichtige ballen en een paar houten versiersels. Een bal met bont, een bal verkleed als wereldbol, 2 '1e kerst'ballen, enzovoorts. Lélijk.....
zaterdag 13 december 2008 om 20:12
quote:Eowynn_ schreef op 13 december 2008 @ 15:21:
Túúrlijk schat.....
Ik heb een themaboom. Is een Jolingboom (met veren,glas,glitter, strikken,...)
En de omschrijving van jouw boom, Eow, klinkt identiek aan de boom van de jongens hier. Zo lelijk dat ie mooi is.
En jawel, ook hier 3x 'mijn eerste kerst-kerstbal' (bedankt lieve oma).
Túúrlijk schat.....
Ik heb een themaboom. Is een Jolingboom (met veren,glas,glitter, strikken,...)
En de omschrijving van jouw boom, Eow, klinkt identiek aan de boom van de jongens hier. Zo lelijk dat ie mooi is.
En jawel, ook hier 3x 'mijn eerste kerst-kerstbal' (bedankt lieve oma).
zaterdag 13 december 2008 om 21:44
Jolingboom roelt!
Ik verveel me! Waren op verjaardag van Eowmanpapa, maar kindjes wilden daar niet slapen, dus ben met ze naar huis gegaan (want wakker blijven was ook geen succes ) en Eowman weer terug. Ik kan natuurlijk afdrogen, was ophangen en schoonmaken, maar daar heb ik dan weer géén zin in.
Veel plezier Erwtje!
Ik verveel me! Waren op verjaardag van Eowmanpapa, maar kindjes wilden daar niet slapen, dus ben met ze naar huis gegaan (want wakker blijven was ook geen succes ) en Eowman weer terug. Ik kan natuurlijk afdrogen, was ophangen en schoonmaken, maar daar heb ik dan weer géén zin in.
Veel plezier Erwtje!