Uitgerekend September 2.0

16-01-2016 00:22 1482 berichten
Doorstart van "sept/okt 2016 uitgerekend"

Een schoon topic, met tabel, om helemaal vol te kletsen tot het (ein-de-lijk) september is!

Op weinig kwaaltjes, voorspoedige zwangerschappen en wolkjes van baby's

NAAMLEEFTIJD M/VKINDJE NRUITGEREKENDECHOtuttifrutti2016 32/29 1 8-09 Peanut7934/361&211-09 ann6527/25313-09reendje27/27114-09 cabriogo44/362 15-09 Helina13 30/32 1 16-09 muziekmeisje34/322&317-09 Crissy 30/33 1 18-09 Mikki_123292 18-09 Schaapje199128/24121-09 Chip33/32121-09Women1989122-09ineke120233/28222-09rozediamant128-09

Inloggegevens om gegevens aan te passen
anoniem_270861 wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:28
6.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Schaapje, ik zou me niet te veel zorgen maken, ik was gister 36+1 en meisje woog 2500 gram. En dat was een prima gewicht.

En sommige kindjes zijn nou eenmaal wat kleiner

Mss maken die van jou & woman nog wel een flinke inhaal slag.
@rozediamant, super! veel fijner om jullie zoontje zo te zien lijkt me!

Ik hoop erg op 'gewoon' kleine kindjes voor jullie. En als geruststelling: ons kleinste meisje R. van 2550 gram doet het hier het beste en drinkt al volledig uit de borst. Klein maar heel taai
Stilte voor de storm?
Haha hier nog niet aan het bevallen hoor. Even alles teruglezen!
Schaapje en women, lastig zeg dat de kindjes wat kleiner zijn, ik weet het ook niet zo goed of je je daar nou zorgen over moet maken. Maar zijn ze alleen lichter of ook echt kleiner?

Mooie stap rozediamant, ligt hij er mooi bij in het wiegje? Vast een fijner gezicht :-).

Muziekmeisje, fijn dat het zo goed gaat allemaal!

Hier gaat het ook prima, ben de laatste weken niet meer moe en heb sowieso de hele zwangerschap nog kunnen doen wat ik wilde dus wel fijn. Met sommige dagen wel een extra dutje tussendoor.

Weet niet meer wie het vroeg maar mini is ingedaald. En gelukkig niet meer in stuit dus ik zit gewoon relaxt af te wachten tot hij komt :-).
@cabriogo Hij ligt er hartstikke lief bij, hij heeft alleen nog een sonde in zijn neusje maar het gaat de goede kant op! Hij moet laten zien dat hij 8 voedingen zelf kan drinken en dan mag hij naar huis ! Het drinkt wel al uit de borst en de fles, nu is het een kwestie van geduld hebben
Ah fijn hoor rozediamant!

Pff voor de derde keer wakker vannacht en elke keer hoop ik dan dat ik weeën heb maar helaaaaas. Blehh.
Hallo,

Fijn om de goede berichten te lezen.

Rozediamant fijn dat jullie mannetje al in een wiegje ligt.

Hier zat ik afgelopen vrijdag plots in het ziekenhuis vanwege hevige aanhoudende pijn in m'n zij. Moest toch maar ff langskomen, bleek het waarschijnlijk een zenuw te zijn die knel zit. Gelukkig niks ergs dus maar deed wel veel pijn. Voor nu lijkt het beter te gaan en heb ik geen pijnstillers meer nodig.

Totale rust is nog steeds een uitdaging hier maar neem al veel meer rust dan eerst.

Gister werd ik hier verrast met een babyshower. Ging met man even rondje tuincentrum enzo want dat wilde hij graag. Bleek het vooropgezet plan te zijn en bij thuiskomst stond iedereen in de woonkamer. Ontzettend lief was dat.

Hoe gaat het verder met iedereen?
Dat is schrikken, Women! Gelukkig niets ernstigs! Leuk van die babyshower gisteren. Was het gewoon gezellig een 'borrel' of echt met activiteiten/spelletjes enzo? Ik ben nog nooit bij een babyshower geweest, heb er een beetje vrijgezellenfeesttoestanden-beeld bij, maar dat hoeft natuurlijk niet... ;)

Rozediamant, wat fijn dat het goed gaat in zijn wiegje en met de voedingen!

Ik was vrijdagavond bij een concert en baby werd heel beweeglijk van de hardere muziek, leuk om te voelen dat ze dat dus echt wel meekrijgt. Vrijdag en zaterdag wel iets te druk geweest, had zaterdagavond en gisteren erg veel last van m'n bekken. En ik had gisteren ook nog extreem dikke voeten, zelfs m'n teenslippers wilden niet meer aan (gisteren was niet mijn dag, haha). Vk vanmorgen even gebeld, maar m'n bloeddruk is steeds goed geweest en geen andere klachten, dus hoefde niet langs te komen. Als ik wel hoofdpijn krijg, duizelig wordt, of iets anders, moet ik wel meteen bellen. Gelukkig gaat het vandaag met zowel bekken als voeten een stuk beter.
Fijn te horen dat het nu beter gaat dames! Alle twee rustig aan doen helemaal met dit weer
Zoo vandaag 37 weken zwanger! Kom maar op baby! Haha

Of het wordt nog 5 weken wachten.... Laten we het niet hopen ;)

Gister controle gehad, alles was goed. Ze was alleen nog steeds niet ingedaald en ligt niet helemaal precies met hoofdje voor de uitgang maar daar maakte ze zich geen zorgen over.

Enige is dat als de vliezen nu breken ik gelijk moet bellen en moet gaan liggen omdat anders de navelstreng kan uitzakken.

Volgende week dinsdag weer heen, hopelijk ligt ze dan wat dieper.

Voor nu, even lekker met m'n schoonzus naar de baby winkels
Vannacht is onze dochter geboren! Precies na 37 weken. Ging megasnel, van eerste weeën tot ik haar in m'n armen had 3 uur en 10 min.

Kwam in het zkh met 8 cm ontsluiting, te laat voor pijnmedicatie (had ik anders graag gewild), dus moest gewoon door. Was heftig, maar alles helemaal goed met de kleine en met mij. Op wat hechtingen (7 stuks) en een beurs gevoel na dan.

Nu helemaal happy thuis, maar nog wel erg onwerkelijk. Ze doet het hartstikke goed en heeft ook al twee keer gedronken.
Gefeliciteerd Chip. Dat is al snel want lees dat je ook 21-09 uitgerekend was.

Maar klinkt idd als een snelle bevalling zeg.

Blij dat alles goed gaat met jullie. Nu lekker genieten.

Hier nu ook 37 weken, ik hoop wel dat hij nog ff blijft zitten haha. Wil nog wat klusjes in huis doen (hopelijk mag dat na vrijdag weer) en m'n man is nog met wat klusjes bezig. Al ben ik m'n buik wel aardig beu, vooral met slapen.
Gefeliciteerd Chip !
Wauw, gefeliciteerd! Wat snel!!! Veel geluk thuis! Hopelijk heb je een fijne kraamzorg!
Wauw gefeliciteerd chip!!

Super snelle bevalling heftig maar heerlijk'

Hoe zwaar is je meisje?

Nu lekker genieten!

Ben benieuwd wie de volgende is!

Spannend!!!
Chip! Gefeliciteerd!! Zo gek... Ik ben ook 21-09 uitgerekend en nu ik lees dat je al bent bevallen komt het ineens heel dichtbij haha.

Geniet er lekker van ?
Gefeliciteerd Chip! Fijn dat het zo goed gegaan is!

Hier lag de baby maandag ineens in stuit. Dinsdag hebben ze hem gedraaid en hij ligt nog steeds goed én al ingedaald!! Echt een opluchting..
O dat is fijn Mikki! En gefeliciteerd Chip!
Ja echt heel blij mee.. Ik kreeg van een slecht ingelichte arts assistent maandag gelijk alle risico's van een stuitbevalling en een ks om m'n oren... Ik werd ook meteen medisch verklaard. Toen m'n eigen vk gebeld en die kwam langs en heeft e.e.a. Wat beter uitgelegd. Ze stelde een draaipoging voor door hunzelf ipv het ziekenhuis en dat leek me echt veel fijner.. Was toch wel ff spannend.
Fijn dat het goed is gegaan Mikki!

Ons zoontje drinkt inmiddels uit een fles en sinds gisteren al zijn flesjes leeg. Als hij zo doorgaat is de kans heel groot dat hij dit weekend mee naar huis mag !
Dank jullie voor de felicitaties! Schaapje, ik was idd 21 sept uitgerekend, als het andersom was geweest, had ik hetzelfde gehad hoor.

De kleine meid doet het ontzettend goed, drinkt prima, ook zonder problemen bij ene borst uit tepelhoedje en andere borst gewoon. Heeft al meerdere poepluiers gehad. Ze laat lekker van zich horen als er iets is, maar kan ook rustig een paar uur slapen. En het is zo mooi om vriend met haar bezig te zien, dan smelt ik echt...

Mikki fijn dat de draaipoging goed gegaan is! En rozediamant, wat heerlijk dat het goed gaat en hij ws binnenkort al naar huis mag. Ze hadden eerder gezegd rond de uitgerekende datum toch? Wat fijn dat het al veel eerder is, goed teken!

Ik hoop dat het met de rest van de zwangerschappen en de andere kleintjes allemaal goed gaat!
2x oeps...
Oh fijn mikki, bij je eigen vk toch nog gedraaid...

Chip, klinkt ook helemaal goed. Herkenbaar dat je dan helemaal verliefd wordt op hoe je partner het doet...

Rozediamant, even afwachten, maar feestje als jullie echt naar huis mogen, super zeg! Kun je dan nog kraamzorg krijgen?

Ik geloof dat peanut het ook al eens deed; handsfree voeden . M'n meisjes liggen op m'n voedingstafeltje te drinken en ik heb m'n handen vrij. Heerlijk. E. meldt zich braaf elke 3 uur (Tja, dat er 's nachts best langer tussen mag heeft ze nog niet door). R is het slaapkopje van de twee, die maak ik dus telkens wakker als zus wil eten.
Oja, ineke, ze was 2950 gr bij geboorte en ik heb zelf met een meetlint ong 49 cm gemeten. Maatje 50 zwemt ze een beetje in, maar ik had een dingetje in 44 en dat is echt te klein. Vriend gaat vandaag nog voor een of twee setjes mt 50 kijken hier bij een winkel vlakbij. Op basis van de echo's had ik niet teveel 50 meer gehaald omdat ze al ruim boven de p50 zat met buikomvang en beenlengte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven