Uitgerekend September 2.0

16-01-2016 00:22 1482 berichten
Doorstart van "sept/okt 2016 uitgerekend"

Een schoon topic, met tabel, om helemaal vol te kletsen tot het (ein-de-lijk) september is!

Op weinig kwaaltjes, voorspoedige zwangerschappen en wolkjes van baby's

NAAMLEEFTIJD M/VKINDJE NRUITGEREKENDECHOtuttifrutti2016 32/29 1 8-09 Peanut7934/361&211-09 ann6527/25313-09reendje27/27114-09 cabriogo44/362 15-09 Helina13 30/32 1 16-09 muziekmeisje34/322&317-09 Crissy 30/33 1 18-09 Mikki_123292 18-09 Schaapje199128/24121-09 Chip33/32121-09Women1989122-09ineke120233/28222-09rozediamant128-09

Inloggegevens om gegevens aan te passen
anoniem_270861 wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:28
6.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@muziekmeisje Kraamzorg heb ik al gehad hier in het ziekenhuis, eventueel zou couveuse nazorg nog kunnen via de verzekering. Wat fijn dat de meiden het zo goed doen.
Onze zoon mag vandaag mee naar huis !
Yeah!
Wat fijn rozediamant !
Woman heb jij al weer een echo gehad van de baby. Of hij goed groeit?

Super rozediamant!
Ja vandaag echo gehad. Helaas niet zo positief als gehoopt.

Gevolg: lig nu in het ziekenhuis en wordt morgen ingeleid. Heb ook al 2cm ontsluiting bleek. Kindje groeit niet meer goed in mijn buik en wordt nu op 2kg geschat. Tevens heb ik ook niet veel vruchtwater meer.

Ze willen het kindje zo snel mogelijk laten komen nu. Waren behoorlijk in shock want dat hadden we niet zien aankomen.

Lig nu ook voor de tweede x aan de ctg. En man komt zo de spullen brengen.

Dus ja spannend hier!
Ohh jeejtje spannend zeg!! Maar wel goed dat ze gelijk actie ondernemen want blijkbaar zal jullie zoontje buiten de buik beter groeien!

Heeeel veel succes!! Je kan het en probeer nog wat te rusten als het lukt!

Hopelijk heb je morgen een mooi klein gezond jongetje in jullie armen.
Sterkte women! Ik hoop dat het morgen goed gaat en jullie morgenavond een mooi klein sterk hummeltje bij jullie hebben!
Sterkte women !
Sterkte woman!
Gefeliciteerd Chip! En wat een lekker snelle bevalling, heerlijk!

Hier al paar weken krampen maar nog niets echt gestart.

Grappig hoor dat handsfree voeden muziekmeisje.
Oh ik had een pagina berichten gemist.

Spannend women, zet 'm op!
Spannend women! Laat je niet gek maken en zet hem op. Succes
Ben benieuwd hoe het met woman gaat!

Succes & sterkte nog eventjes als je midden in de bevalling zit.

Hoe is het met de kindjes die geboren zijn? De twins o.a?
Wat spannend Women! Hoop dat alles goed is gegaan / goed gaat met jullie kleine man!
Hallo meiden,

Wij zijn zaterdag om 22.23 de trotse ouders geworden van ons zoontje. Hij weegt 2230 gram en is 45 cm.

Het is uiteindelijk snel gegaan maar was ook heftig omdat ons mannetje tijdens het persen het moeilijk kreeg en al aan zijn reserves was begonnen. Haast was geboden en moest met de vacuüm pomp gehaald worden. Op eigen kracht hem eruit persen zou te lang hebben geduurd. Kinderarts kwam ter plaatse en m'n mannetje heeft maar 30 sec ofzo bij me gelegen. Omdat hij opstart problemen had met ademhaling etc. Na een nacht in de couveuse deed hij het vandaag al super en mogen we hem onverwachts hoogstwaarschijnlijk morgen al mee naar huis nemen.
Gefeliciteerd woman! Wat fijn dat jullie mannetje er is en dat het al zo snel beter gaat dat hij ws morgen al naar huis mag! Dat is wel echt een goed teken natuurlijk.

Ons dochtertje doet het erg goed, drinkt, plast en poept keurig zoals het hoort. Kraamverzorgster zegt dat ze eigenlijk nergens merkt dat ze drie weken te vroeg was, ze reageert goed en heeft ook best veel kracht. Borstvoeding gaat prima, al vind ik de eerste 30 sec na het aanleggen wel echt pijnlijk. Borsten zijn nu (dag 5) ook heel hard en gevoelig.

Ik ben echt ontzettend trots en vind het zo bijzonder hoeveel je meteen al van zo'n hummeltje dat je net kent kunt houden. wow!
Gefeliciteerd woman!

Super dat jullie wss al zo snel naar huis mogen.

En dan lekker gaan genieten!

Hebben ze nog aan de placenta/navelstreng kunnen zien waarom jullie zoontje minder goed groeide in de buik?

Wat fijn dat het goed gaat chip! En die pijnlijke eerste seconden herken ik nog goed van bij m'n eerste!

Phoe das even tenenkrommend ;)

Goed oppassen dat je gee borstontsteking ontwikkeld.

Geniet van jullie kleintjes.

Hier alles nog rustig nu 37 + 5

Spannend. Soms wel wat krampen od buikpijn maar dat zet eigenlijk nooit door. We wachten rustig af.

Morgen weer afspraak bij vk. Hopelijk os ze dan wel eindelijk ingedaald. Maar verwacht t nog niet, ze zit nog zo hoog voor mijn gevoel
Gefeliciteerd women !
Gefeliciteerd women!
Hallo allemaal,

Hoe is het met iedereen? Woman, Peanut, Muziekmeisje en Rozediamant, hoe gaat het met jullie kleintjes? En alle zwangeren, hoe gaat het met jullie? Is het nog een beetje uit te houden?

Ons meisje doet het super! Vandaag is denk ik de eerste 'regeldag' want ze drinkt vaak en steeds maar een beetje. Verder alleen maar genieten van haar, wat een heerlijk kind.
Hoi,

Hier gaat het hartstikke goed! Ons zoontje is een rustige baby en huilt ook bijna niet, hij weegt nu 3030 gram . Hij drinkt goed en is soms een paar uur wakker, zo schattig als hij om zich heen ligt te kijken.
Hey dames,

Hier gaat het ook goed. Man gaat morgen weer aan het werk, dus dan kijken of ik het alleen ook kan.. maar tot nu toe slapen onze meiden nog veel en hebben ze overdag wel wat krampjes, maar 's nachts meestal niet. Zoon vindt ze wel interessant en komt af en toe "aaien" (met een vinger zachtjes aanraken). Ik merk wel dat ik met alleen voeden niet genoeg productie heb, ik moet dus wel weer gaan nakolven . Nachten zijn wel te doen, het lukt iig al wel alleen, zodat man overdag energie heeft...

kraambezoek komt nu op gang, heel gezellig! En we vinden onze meiden natuurlijk ontzettend lief en mooi . En zeker als ze samen bij me liggen . .
Hier gaat het goed ook al word ik het langzaamaan wel zat. Af en toe wat voorween savonds. Maargoed pas 37+3 dus alles kan nog.

Komende week weer tropisch warm waar ik normaal heel goed tegen kan maar echt geen zin in heb nu. Doe mij maar zoals vandaag lekker 20 graden, ben ik veel actiever
Hier vandaag 38+5!

Wordt spannend dus!

Zoon is met 38+4 geboren maar zegt niks haha dus echt afwachten!

Voel me gelukkig nog prima en de warmte kan ik nog hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven