Hét zaterdag(avond)topic

03-09-2016 18:06 99 berichten
Hallo allemaal!

Was vanmorgen van plan een zaterdagtopic te openen, maar KPN had een landelijke storing, dus dat ging niet door, dus in plaats van te vertellen wat jullie gaan doen, ben ik wel benieuwd naar wat jullie vandaag allemaal hebben gedaan en of het leuk was of spannend of vervelend of saai.

Mijn dag was er eentje van verrassing, juist vanwege die storing, ben ik op de tuf gestapt en heb de stad onveilig gemaakt. Beetje gekeken naar de herfstmode van dit jaar en een Chinees soepje gegeten bij de Wok today. Leuke meiden daar, ze weten altijd waar ik voor kom en vragen me ook altijd waarom ik lang ben weg gebleven en vinden het leuk dat ik er weer ben.

Ook nog even een cappuccino gedronken bij de Mac. Normaal gesproken eet of drink ik geen zuivel, maar eens in de zoveel tijd gun ik mezelf zo'n heerlijkheid, zelfs met suiker en dat gebruik ik ook niet.

Ondanks het feit dat de zon nauwelijks heeft geschenen, was het een heerlijke dag en heb genoten van het dagje stad.

Wat hebben jullie allemaal gedaan vandaag?
Er kan toch iets zijn Sirius? Heb je haar al gebeld?
Sirius, wat balen dat ze je heeft laten zitten! Echt asociaal dat ze niets heeft laten weten (behalve als er iets ergs gebeurd is)
quote:siriusblack schreef op 03 september 2016 @ 21:24:

Nee.

Ik ga naar huis. Filmpje kijken in mijn eentje. Bah.Kut is dat he.
Rondje markt, weekboodschappen, kinderverjaardag en BBQ. Man is nu op stap met oude vrienden en ik lig lekker op bed omringt met allerlei hapjes, mijn nieuwe boek en iPad. Ergens onder een verpakking ligt zoonlief te slapen die het zielig voor mij vond en een moeder-zoon feestje wilde. Onder het bed ligt de hond te snurken nadat hij vergeefs op een bonbon heeft zitten azen.
Al heel vaak gebeld, krijg Voicemail.

Ik stop er maar mee, ik lijk wel een stalker.
quote:lemoos2 schreef op 03 september 2016 @ 21:37:

Rondje markt, weekboodschappen, kinderverjaardag en BBQ. Man is nu op stap met oude vrienden en ik lig lekker op bed omringt met allerlei hapjes, mijn nieuwe boek en iPad. Ergens onder een verpakking ligt zoonlief te slapen die het zielig voor mij vond en een moeder-zoon feestje wilde. Onder het bed ligt de hond te snurken nadat hij vergeefs op een bonbon heeft zitten azen.Klinkt gezellig Lermoos!
quote:Waterman26 schreef op 03 september 2016 @ 21:35:

[...]

Kut is dat he.

Ja.

Echt shit.
Alle reacties Link kopieren
Dat is zuur Siriusblack en wat een rotstreek. Hoe lang kende je haar al?
Vandaag kwamen er vriendinnen onverwacht langs die ik al tijden niet had gezien. Verassing! Ik heb de leukste dag in weken gehad!
quote:GateKeeper schreef op 03 september 2016 @ 21:42:

Dat is zuur Siriusblack en wat een rotstreek. Hoe lang kende je haar al?Nog maar net, via lexa. Veel geappt afgelopen weken en dan gewoon niet op komen dagen.
quote:mango82 schreef op 03 september 2016 @ 21:41:

[...]

Klinkt gezellig Lermoos!

Ja, hij had het doosje bonbons gezien denk ik (hij snoept bijna nooit, behalve de bonbons met marsepein).

@siriusblack: te hopen dat er een goed excuus is anders behoorlijk waardeloos zeg
quote:YellowDiamond schreef op 03 september 2016 @ 21:31:

[...]

Hoe komt dat zo,is dat van de laatste tijd?Iets van de laatste tijd inderdaad.
Wat super vervelend Sirius

Maar hoezo denk je dat je kind een afknapper is?

Ik vind haar echt een gefrituurde kipkroket dat ze dan niet eens het fatsoen heeft om te zeggen dat ze niet komt.
quote:siriusblack schreef op 03 september 2016 @ 21:45:

[...]

Iets van de laatste tijd inderdaad.Ja die pubertijd is zwaar als ouder. Ze gaan zich van je afzetten terwijl jij de gezelligheid van vroeger wilt houden. Die gezelligheid zal weer terugkomen maar pas als ze ouder zijn.
quote:Ketelbinkie020 schreef op 03 september 2016 @ 21:46:

Wat super vervelend Sirius

Maar hoezo denk je dat je kind een afknapper is?

Ik vind haar echt een gefrituurde kipkroket dat ze dan niet eens het fatsoen heeft om te zeggen dat ze niet komt.Ik vertelde vandaag via whatsapp dat ik een dochter heb en dat ze bijna altijd bij mij is omdat mijn vrouw dood is. Misschien had ik het niet moeten vertellen.
quote:siriusblack schreef op 03 september 2016 @ 21:50:

[...]

Ik vertelde vandaag via whatsapp dat ik een dochter heb en dat ze bijna altijd bij mij is omdat mijn vrouw dood is. Misschien had ik het niet moeten vertellen.Ja maar dat is hoe jouw leven is en wie jij bent? Misschien had je kunnen wachten todat je haar in het echt gesproken had maar dit is wel iets dat je vertelt.
quote:Lavendel_Madelief schreef op 03 september 2016 @ 21:49:

[...]

Ja die pubertijd is zwaar als ouder. Ze gaan zich van je afzetten terwijl jij de gezelligheid van vroeger wilt houden. Die gezelligheid zal weer terugkomen maar pas als ze ouder zijn.

Precies dat.

Ik lig nu ingebouwd tussen hond en katten, ik kijk even een serie Night of heet het.

[...]

Ik vertelde vandaag via whatsapp dat ik een dochter heb en dat ze bijna altijd bij mij is omdat mijn vrouw dood is. Misschien had ik het niet moeten vertellen.Waarom niet? Dat is toch de waarheid. Als ze zich daardoor laat afschrikken past ze sowieso niet bij je.
0600 wakker door kindlief. Broodjes jam eten en ik veeeel koffie. Verjaardag in de middag, en vanavond etentje. Gelukkig geen wijntjes etc gehad, dus morgen fit. Nu op bed, gaap!
Ik wens je ondanks alles toch een goede avond verder Sirius.
quote:GateKeeper schreef op 03 september 2016 @ 21:52:

[...]

Waarom niet? Dat is toch de waarheid. Als ze zich daardoor laat afschrikken past ze sowieso niet bij je.Weet ik. Maar het is afschrikwekkend blijkbaar. Zelfs mijn dochter moedigde mij aan om vaker te gaan daten, zelfs zij vind me blijkbaar zielig alleen.
quote:Lavendel_Madelief schreef op 03 september 2016 @ 21:55:

Ik wens je ondanks alles toch een goede avond verder Sirius.Komt goed.
quote:siriusblack schreef op 03 september 2016 @ 21:55:

[...]

Weet ik. Maar het is afschrikwekkend blijkbaar. Zelfs mijn dochter moedigde mij aan om vaker te gaan daten, zelfs zij vind me blijkbaar zielig alleen.Zelfs als dat voor iemand zoooo afschrikwekkend is, kun je nog het fatsoen hebben om een ander dat te laten weten en niet voor Jan met de korte achternaam ergens te laten staan.

[...]

Ik vertelde vandaag via whatsapp dat ik een dochter heb en dat ze bijna altijd bij mij is omdat mijn vrouw dood is. Misschien had ik het niet moeten vertellen.

Tuurlijk wel. Dat ben jij. En jij mag echt trots zijn op wie je bent, dat je jezelf ondanks alles zo goed staande houd en voor je kindje zorgt. En als je iemand leert kennen is het heel normaal dat je dat op een gegeven moment vertelt. Jullie waren al een poosje aan het chatten, dus vandaag over whatsapp is hardstikke prima. Ik zou dat misschien juist wel fijner vinden dan in real life, want ik vind het moeilijk als iemand me zoiets heftigs verteld om me een houding te geven.

En die vrouw waarmee je had afgesproken is echt een soepkip dat ze iemand zoals jij zo heeft laten zitten.
Te grote rugzak denk ik. Ja ze had wel even kunnen appen of bellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven