Hét zaterdag(avond)topic
zaterdag 3 september 2016 om 18:06
Hallo allemaal!
Was vanmorgen van plan een zaterdagtopic te openen, maar KPN had een landelijke storing, dus dat ging niet door, dus in plaats van te vertellen wat jullie gaan doen, ben ik wel benieuwd naar wat jullie vandaag allemaal hebben gedaan en of het leuk was of spannend of vervelend of saai.
Mijn dag was er eentje van verrassing, juist vanwege die storing, ben ik op de tuf gestapt en heb de stad onveilig gemaakt. Beetje gekeken naar de herfstmode van dit jaar en een Chinees soepje gegeten bij de Wok today. Leuke meiden daar, ze weten altijd waar ik voor kom en vragen me ook altijd waarom ik lang ben weg gebleven en vinden het leuk dat ik er weer ben.
Ook nog even een cappuccino gedronken bij de Mac. Normaal gesproken eet of drink ik geen zuivel, maar eens in de zoveel tijd gun ik mezelf zo'n heerlijkheid, zelfs met suiker en dat gebruik ik ook niet.
Ondanks het feit dat de zon nauwelijks heeft geschenen, was het een heerlijke dag en heb genoten van het dagje stad.
Wat hebben jullie allemaal gedaan vandaag?
Was vanmorgen van plan een zaterdagtopic te openen, maar KPN had een landelijke storing, dus dat ging niet door, dus in plaats van te vertellen wat jullie gaan doen, ben ik wel benieuwd naar wat jullie vandaag allemaal hebben gedaan en of het leuk was of spannend of vervelend of saai.
Mijn dag was er eentje van verrassing, juist vanwege die storing, ben ik op de tuf gestapt en heb de stad onveilig gemaakt. Beetje gekeken naar de herfstmode van dit jaar en een Chinees soepje gegeten bij de Wok today. Leuke meiden daar, ze weten altijd waar ik voor kom en vragen me ook altijd waarom ik lang ben weg gebleven en vinden het leuk dat ik er weer ben.
Ook nog even een cappuccino gedronken bij de Mac. Normaal gesproken eet of drink ik geen zuivel, maar eens in de zoveel tijd gun ik mezelf zo'n heerlijkheid, zelfs met suiker en dat gebruik ik ook niet.
Ondanks het feit dat de zon nauwelijks heeft geschenen, was het een heerlijke dag en heb genoten van het dagje stad.
Wat hebben jullie allemaal gedaan vandaag?
zaterdag 3 september 2016 om 19:39
Vanmorgen rustig op gestaan samen, verse broodjes gehaald, ontbeten. Naar een grote babyspullenwinkel 30min rijden verderop gegaan, uurtje rondgewandeld en naar de kringloop geweest om te neuzen. Daarna in de stad geluncht en 2 uurtjes een dutje gedaan, heerlijk. Net thuis van eten bij de schoonouders en nu op de bank. Rest van de avond een beetje rommelen in huis en hopelijk nog wat romantiek vanavond later.
Fijne avond allemaal!
Fijne avond allemaal!
zaterdag 3 september 2016 om 19:47
Leuk topic! Vanochtend om 9.00 opgestaan, zoon werd door zijn vader opgehaald om te gaan voetballen en ik met dochter thuis aangerommeld.
's Middags ging zij ook naar haar vader, en ik ben de stad ingegaan en heb uren geshopt
Thuis tijdens het eten filmpje op netflix afgekeken, nu net wakker van een dutje.
Heb vandaag ook twee boeken gekocht dus ga straks lekker lezen. Oja, en nog wat wasjes doen.
's Middags ging zij ook naar haar vader, en ik ben de stad ingegaan en heb uren geshopt
Thuis tijdens het eten filmpje op netflix afgekeken, nu net wakker van een dutje.
Heb vandaag ook twee boeken gekocht dus ga straks lekker lezen. Oja, en nog wat wasjes doen.
zaterdag 3 september 2016 om 20:51
Vanochtend al vroeg langs de lijn, neefje speelde zijn eerste voetbalwedstrijd bij zijn nieuwe club. Daarna met man en zoon naar het strand geweest voor een wandeling en een visje.
Vanmiddag zijn vrienden geweest voor een borrel en die bleven plakken voor het eten. Zij zijn net weg en man gaat zo de deur uit om te stappen.
Dat betekend dat ik in horizontale houding het tweede seizoen van Narcos ga kijken.
Vanmiddag zijn vrienden geweest voor een borrel en die bleven plakken voor het eten. Zij zijn net weg en man gaat zo de deur uit om te stappen.
Dat betekend dat ik in horizontale houding het tweede seizoen van Narcos ga kijken.
zaterdag 3 september 2016 om 21:19
zaterdag 3 september 2016 om 21:21
quote:siriusblack schreef op 03 september 2016 @ 21:19:
[...]
Jammer dan, ik heb twee drankjes in mijn eentje gedronken maar nu ga ik toch echt naar mijn hondje en de katten. Dochter is uit logeren helaas.
Laatste tijd heb ik echt problemen met alleen zijn, bah!
Vervelend.!
Heeft ze helemaal niets laten weten?
[...]
Jammer dan, ik heb twee drankjes in mijn eentje gedronken maar nu ga ik toch echt naar mijn hondje en de katten. Dochter is uit logeren helaas.
Laatste tijd heb ik echt problemen met alleen zijn, bah!
Vervelend.!
Heeft ze helemaal niets laten weten?
zaterdag 3 september 2016 om 21:23
Ik heb achter onze pup aangezeten. Ze zag een kudde schapen en het leek haar wel leuk om die op te jagen. (Ze heeft het formaat van een kleine kat...) Schade: 2 schapen in de sloot en een heule boze vrouw (ik dus) Gelukkig was er een heel lief echtpaar dat me geholpen heeft met het vangen van de hond en het redden van schapen. Man, wat was ik boos en verdrietig! In de auto ging ze direct onder de stoel liggen en bij thuiskomst liep ze met de oren naar beneden naast me en ging ze direct in de bench.
Daarna ben ik met man en kinderen naar een markt geweest en tot slot uiteten. Dat was dan weer erg leuk en gezellig. Bij thuiskomst kwam de hond direct knuffelen en hebben we het weer "goed gemaakt".
Is ze er al Serius?
Gefeliciteerd gatekeper!
Daarna ben ik met man en kinderen naar een markt geweest en tot slot uiteten. Dat was dan weer erg leuk en gezellig. Bij thuiskomst kwam de hond direct knuffelen en hebben we het weer "goed gemaakt".
Is ze er al Serius?
Gefeliciteerd gatekeper!
zaterdag 3 september 2016 om 21:24
quote:siriusblack schreef op 03 september 2016 @ 21:19:
[...]
Laatste tijd heb ik echt problemen met alleen zijn, bah!Och wat jammer Serius! Heeft ze niks laten horen? Wat stom zeg!
[...]
Laatste tijd heb ik echt problemen met alleen zijn, bah!Och wat jammer Serius! Heeft ze niks laten horen? Wat stom zeg!
zaterdag 3 september 2016 om 21:26
quote:siriusblack schreef op 03 september 2016 @ 21:23:
Nee, ik zit nu in mijn auto op de parkeerplaats. Even kijken of ze nog komt.
Ik heb haar vandaag via whatsapp vertelt dat ik een dochter heb. Misschien daarop afgeknapt.Kan ze best even een berichtje sturen met een flauw excuus om niet te komen.
Nee, ik zit nu in mijn auto op de parkeerplaats. Even kijken of ze nog komt.
Ik heb haar vandaag via whatsapp vertelt dat ik een dochter heb. Misschien daarop afgeknapt.Kan ze best even een berichtje sturen met een flauw excuus om niet te komen.
zaterdag 3 september 2016 om 21:28
Ik heb een 3 jarige met gekke vlekjes. Zag er vanochtend al eentje.
Raar plat rood plekje, niet echt in te drukken en verder niks gezien. Net nog 3 plekken gevonden maar ze heeft er verder nog niks van. Bnen benieuwd of dit een van de vlekjesziektesis of ze gewoon weer ergens in heeft gezeten in de bosjes ofzo.
Ik hou rekening met koorst en jeuk voor vanavond en vannacht. Kan het alleen maar meevallen.
Raar plat rood plekje, niet echt in te drukken en verder niks gezien. Net nog 3 plekken gevonden maar ze heeft er verder nog niks van. Bnen benieuwd of dit een van de vlekjesziektesis of ze gewoon weer ergens in heeft gezeten in de bosjes ofzo.
Ik hou rekening met koorst en jeuk voor vanavond en vannacht. Kan het alleen maar meevallen.
zaterdag 3 september 2016 om 21:29
zaterdag 3 september 2016 om 21:30