Napraattopic 65
woensdag 31 augustus 2016 om 13:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 4 september 2016 om 18:16
zondag 4 september 2016 om 18:18
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 september 2016 @ 18:07:
Jullie spelen het niet slim genoeg.
Als je staft , moet je om te beginnen de mods al op een idee brengen : negatief forummen is een mooie, op de man, schelden, .... 9 van de 10 keer neemt de Pavlovmod dat klakkeloos over. Even een andere mod afwachten.Bianca dat doe ik al dagen met de scheld-, schreeuw- en dramposts van dat Vrouwke.
Jullie spelen het niet slim genoeg.
Als je staft , moet je om te beginnen de mods al op een idee brengen : negatief forummen is een mooie, op de man, schelden, .... 9 van de 10 keer neemt de Pavlovmod dat klakkeloos over. Even een andere mod afwachten.Bianca dat doe ik al dagen met de scheld-, schreeuw- en dramposts van dat Vrouwke.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 4 september 2016 om 18:19
zondag 4 september 2016 om 18:20
zondag 4 september 2016 om 18:29
zondag 4 september 2016 om 18:29
zondag 4 september 2016 om 18:40
quote:Chevron schreef op 04 september 2016 @ 18:31:
[...]
Elke keer als zij het met mij eens is ga ik aan mezelf twijfelen.
Ik ook
Maar in principe is wat ze uitkraamt niet heel gek maar krijg de kriebels dat ze mensen qoute die t zelf zeggen als haar.
[...]
Elke keer als zij het met mij eens is ga ik aan mezelf twijfelen.
Ik ook
Maar in principe is wat ze uitkraamt niet heel gek maar krijg de kriebels dat ze mensen qoute die t zelf zeggen als haar.
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
zondag 4 september 2016 om 18:40
quote:mamsvan schreef op 04 september 2016 @ 18:33:
Wat een belachelijke ban reden.. Ja, maar wat moeten ze d'r dan van maken? 'k Kan me wel voorstellen dat ze dat soort gezeur een keer zat zijn.
Wat een belachelijke ban reden.. Ja, maar wat moeten ze d'r dan van maken? 'k Kan me wel voorstellen dat ze dat soort gezeur een keer zat zijn.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zondag 4 september 2016 om 18:42
zondag 4 september 2016 om 18:43
quote:mamsvan schreef op 04 september 2016 @ 18:41:
[...]
Waar lacht ze ?Bij wijze van Mam. Zij stuurt pb's naar Puss en Puss is de Sjaak. Victorie en gelijk krijgen en zo. Gelukkig post ze dat niet. Als ze dat letterlijk zou doen zou ik daar echt een ban voor over hebben.
[...]
Waar lacht ze ?Bij wijze van Mam. Zij stuurt pb's naar Puss en Puss is de Sjaak. Victorie en gelijk krijgen en zo. Gelukkig post ze dat niet. Als ze dat letterlijk zou doen zou ik daar echt een ban voor over hebben.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 4 september 2016 om 18:44
quote:Star schreef op 04 september 2016 @ 18:39:
On topic nu graag. ON TOPIC. ON TOPIC.
Lijkt wel een Dalek Wat is een Dalek ? Ik heb seau oui seau al een stinkhekel aan mensen die denken dat ze op dit forum de gespreksleiders zijn. Allemaal Andries Knevel aspiraties.
On topic nu graag. ON TOPIC. ON TOPIC.
Lijkt wel een Dalek Wat is een Dalek ? Ik heb seau oui seau al een stinkhekel aan mensen die denken dat ze op dit forum de gespreksleiders zijn. Allemaal Andries Knevel aspiraties.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 4 september 2016 om 18:44
quote:simbalabimba schreef op 04 september 2016 @ 18:40:
[...]
Ja, maar wat moeten ze d'r dan van maken? 'k Kan me wel voorstellen dat ze dat soort gezeur een keer zat zijn.Nou ja een printscreen van dat bericht vanuit haar pb box op het modtopic plaatsen was ook niet erg slim natuurlijk als ze die gewoon naar viva had gemaild dan had ze geen ban gekregen.
[...]
Ja, maar wat moeten ze d'r dan van maken? 'k Kan me wel voorstellen dat ze dat soort gezeur een keer zat zijn.Nou ja een printscreen van dat bericht vanuit haar pb box op het modtopic plaatsen was ook niet erg slim natuurlijk als ze die gewoon naar viva had gemaild dan had ze geen ban gekregen.