Lijf & Lijn alle pijlers

Augustus afvallen

04-08-2016 10:44 1388 berichten
Alle reacties Link kopieren
In augustus en september hebben we allemaal hard gewerkt om wat kilo's te verliezen en dit is bij de meeste goed gelukt! In oktober gaan we gewoon door! Op naar 3.0 kilo eraf (elke dag een ons).

Succes allemaal!

We gaan er weer voor!

NaamStart augStart sepStart oktStart novStart decGewicht 05/12Gewicht 12/12Gewicht 19/12Gewicht 26/12Afgevallen decemberTotaal afgevallen Flea78 80.1 74,6 71,568.067.212.9 sneeuwvlokje 60.6 59.0 59.3 59.3 1.3 Riboho90 76.1 75.2 73.6 73.4 73.4 73.7 - - - +0.3 2.4 grutt 69.3 67.5 66.5 66.5 66.3 67.0 +0.72.3 eefje67767.5 65.5 66.6 64.4 62.5 62.3 61.8 61.360.7-1.86.8 Ciaociaociao 80 75.8 72.8 70.8 68.6 11.2 Caribgirl 78,8 76,8 74,8 75.0 73.1 72.7 73.6 +.5 5.7 Cicietta 71.5 71.5 71.1 71.2 0.3 CherokeeRose 58.7 58.5 - 0.4

Inloggegevens:

Gebruikersnaam: 31dagen

Wachtwoord: Afvallen

De start van dit topic vind je hier
Daar ben ik ook weer even

Ik was dus niet lekker vorige week, ook ongesteld enzo, echt top. Voelde me ellendig en daarom ook niet echt fantastisch gegeten. Voor het weekend gewogen en was heel wat kilo's aangekomen... ellende dus.

Maar vanochtend op de weegschaal en die gaf 79 kilo aan! Zal dus toch vocht zijn geweest omdat ik ziek was en ongesteld was. IK BEN BLIJ! Ga er nu weer tegenaan deze week! Heb een date in het vooruitzicht, dus ben nu extra gemotiveerd.

Succes weer iedereen!
Is het trouwens een idee als we een rijtje maken met "totaal afgevallen in september" en een rijtje "totaal afgevallen alle maanden" ?
Ff tvp'tje hoor!

Zie zulke goede tips staan!
quote:Jempo schreef op 05 september 2016 @ 10:28:

Is het trouwens een idee als we een rijtje maken met "totaal afgevallen in september" en een rijtje "totaal afgevallen alle maanden" ?Ja, dit vind ik ook een goed idee!
Ik ben zo vrij geweest om de tabel aan te passen.. Heb startgewicht aug ook toegevoegd en totaal afgevallen. Er stonden een aantal mensen in die vanaf medio augustus niet meer hun gewicht hadden ingevoerd in de tabel. Deze mensen heb ik er uit gehaald. Als dit onterecht was, excuus ik zal het terug zetten!

Check ook allemaal even je gewicht, hopelijk heb ik het goed overgenomen..
Dank je wel theeleut!
Voor mij was het vanochtend 58, 0.8 aangekomen dus. Geen excuses, dit weekend te veel gegeten. Door de schrik vanaf vandaag wel weer in het gareel; ontbeten met havermout met rozijnen, voor lunch een salade met gekookt ei, tomaatjes, paprika, komkommer etc., banaan en appel als tussendoor, klein beetje tagliatelle met garnalen en nu al in bed. Wil iemand het voor mij in de tabel zetten?
quote:theeleut88 schreef op 05 september 2016 @ 16:23:

Ik ben zo vrij geweest om de tabel aan te passen.. Heb startgewicht aug ook toegevoegd en totaal afgevallen. Er stonden een aantal mensen in die vanaf medio augustus niet meer hun gewicht hadden ingevoerd in de tabel. Deze mensen heb ik er uit gehaald. Als dit onterecht was, excuus ik zal het terug zetten!

Check ook allemaal even je gewicht, hopelijk heb ik het goed overgenomen..Wauw super theeleut!! Bedankt!
Hier niet zoveel afgevallen, ik weeg nu 67,1 en ben dus 0,4 afgevallen. Zou iemand dit in de tabel willen zetten? Hoop volgende week iig de 66 te zien.

Koffiekopje, sterkte, hoop dat het snel beter gaat met je man.
Ik was vanochtend 96,9 dus weer wat eraf.

Koffiekopje: sterkte. Niet zo gek dat je onregelmatig gegeten hebt.

Fresiaatje: ik hoop dat vermoeidheid door ongesteldheid komt maar kan ook komen door drukte op werk.

Wel net tussendoor 20 sec geplankt straks nog 50 squads en nog ander buikspieroefeningen. Dan heb ik tenminste iets gedaan.

Sneeuwvlokje: gaat vandaag al beter. Ben nog wakker iig.

Muni: aan dat weinig eten heb ik ook al gedacht. Al was het wel gek dat nadat ik zaterdag flink slechte dingen had gegeten ik direct moe was op zondag. Nu gaat het beter terwijl ik ook niet super veel gegeten heb. Heb voor donderdag een wandel afspraak. Die is meestal 1,5 uur. En gezellig met vriendin.
-
Hey meiden, ik kom ook meeschrijven! Dit lijkt me een gezellig en actief topic. Ik heb al eerder in een afvaltopic meegeschreven maar dat was op zeker moment helemaal stilgevallen.

Ik weeg op dit moment 84,5 bij een lengte van 1.65. Veel teveel dus. Mijn doel is voor het eind van het jaar een gezonde BMI te hebben, dat betekent eigenlijk 15 kilo afvallen, maar eerst maar eens onder de 80 zien te komen. Ik denk liever in stapjes van 5 kilo.

Eerder ben ik al eens 13 kilo afgevallen, maar door moeilijke tijden privé en op mijn oude werk is alles er weer aangekomen. Nu fris terug van vakantie en sinds kort in een nieuwe baan is het tijd er ECHT iets aan te doen. Hopelijk is dit topic een stok achter de deur. Broeken en jurkjes die te strak zitten, een flubberbuik.... Ik ben er klaar mee.....

Mijn plan: minder junkfood, en sowieso minder grote porties eten. Want ook van gezond eten kon (kan) ik behoorlijk wat op......

Mijn aanpak: ik zwem 1-2 x in de week en ga elke dag lunchwandelen met collega's. Deze dingen doe ik al.

Qua eten 6 x per week normaal eten en 1 x in de week een dagje zondigen toestaan om het draaglijk te houden.

Discipline is mijn valkuil, volhouden. Maar ik kon het al eerder en zou graag nog een keer sterk zijn.

Succes allemaal deze week en eens zien wat de week brengt (of beter gezegd weghaalt). Ik heb mezelf zojuist in de tabel toegevoegd.
Welkom hamaika! Denk dat je hier goed past!
Welkom Hamaika!
Ik heb vandaag een goede dag gehad. Alleen mijn avondeten was niet zo... vegetarische samosa's van de Ekoplaza... Ok, zit wel groente in maar toch...
Wat een mooie tabel zo! En welkom Hamaika!

En wat zijn sommige mensen al veel afgevallen!
Kan iemand mij uitleggen hoe je de tabel aanpast? *noob*

Mijn gewicht van vandaag staat er nog niet in.
Welkom hamaika.
@Dexx; inloggen met de gegevens zoals in de topic starter staat (31dagen/Afvallen) dan klik je op bericht wijzigen en dan kan je daar onder je naam tussen de haakjes je gewicht invoeren.. Mocht dit niet lukken zet je gewicht dan dikgedrukt dan kan iemand anders het doen

Heb net dropjes gegeten! Zomaar ineens.. Grrr. Hele dag last van m'n maag gehad, had veel te weinig gegeten. Dus ter compensatie heb ik 5 dropjes gegeten (ja heb ze echt geteld! ), niet zo slim..

Morgen weer een nieuwe dag
Dank theeleut! Het is gelukt, wel zo handig als ik het zelf kan!

Ik vanavond een paar chippies, minder als een handje vol, dus ben maar trots op mezelf dat het zo weinig was
Dankje Flow, ik geef de shakes voor nu ook de schuld bij nader inzien lijkt m'n buik eerder opgeblazen dan aangekomen, dus misschien hou ik vocht vast, of moet m'n lichaam wennen aan de lactose. Net dag 26 van de shred gedaan. Yes, bijna klaar!
Welkom Hamaika! Zet m op!

Superknap dat jullie het shredden volhouden!

Ik wilde vanmorgen een broek aandoen met een riem er omheen. Haha die riem had geen zin. Moet er zeker 2 gaatjes bij maken. Voelt toch goed :-) Ik heb het voordeel dat ik al eerder een keer flink afgevallen ben want heb nog wel kleding uit die tijd. Dus ik heb nu een 'oude' broek aan en die zit weer goed! Zo fijn!! Ik had toen met kerst een supermooi en strak jurkje aan en mijn streven is om die met kerst weer aan te doen! Moet er nog wel een kilo of 4 a 5 van af. Maar daar hebben we nog even voor :-)
Goedemorgen

Heb vanmorgen weer gewogen voor de dubbel check en de weegschaal gaf,net als gisteren 60,3 aan. Dus neem aan dat t wel klopt.

Wil iemand dit voor mij in de tabel zetten?

Verder ga ik niet meer wegen,pas 30 september weer, dus als er ook NW (van niet wegen) bij de andere data kan komen te staan?

Mijn dank is groot!

Fijne dag allemaal!
Dank jullie wel meiden!!!! Leuk om aan te sluiten bij zo een enthousiaste club!

Jammer theeleut en dexx van de dropjes en chips maar het waren er niet zo veel gelukkig. Snel vergeten en vandaag weer nieuwe dag.

Sneeuwvlokje : bevalt de shred een beetje?

Ri88 wat een mooi doel voor de kerst! Zet hem op! Fijn is dat van die riem. Goed bezig!

Cherokee wel knap dat je niet zo vaak weegt, ik kijk echt veel te vaak op dat ding....... Echt veel te vaak...

Gisteren wel een goede dag gehad, een half uur buiten gelopen in de lunch en s avonds ook een klein half uurtje op de hometrainer.

Moet wel wennen aan meer water drinken en mag ook wel wat koffie minderen. Heb nu mijn collega's gevraagd om mij in de gaten te houden haha.

Succes weer allemaal vandaag!
Oh Hamaika ik herken me in de weegschaal gewoonte... Hier nog steeds 2 keer per dag. vanaf morgen kan het even niet meer ivm vakantie, dat wordt afkicken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven