Tetters deel 33

24-04-2016 15:22 1427 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer rustig verder in deel 33

Hier is het oude deel Deel 32
Hahahaha wat een rotkat voor de schoonmaakster. Maar wat een lieverd is ze. Niet weg willen gaan tot poes weer terecht is.

Ja, mooi he die foto's. Ik heb er een paar gedownload om als wallpaper te gebruiken.
Ja, lief hè. Ze vindt Durrus ook helemaal leuk. Vorige week had ze een hele analyse van hoe ze met elkaar omgingen.
Ik ben gemeen

Laatste nageltje van de prinses gruwelijk in het leven geknipt. Ze gilde het uit.

En nu likt ze bloed op van haar teen
Owwwwwww

Arme prinses!

Arme jij!

Wil ze nog wel vriendjes zijn?
Poeh hee, ik zit even naar het nieuwe Rad van Fortuin te kijken (ja, sorry hoor )

Wat is dat saaaaaaaaaai!

Gelukkig vind ik vandaag bijna alles en iedereen dom en irritant, dus dit past er ook nogwel bij. En gelukkig is het weekend.

Tot zover mijn nuttige bijdrage

Durft de prinses alweer in de buurt te komen, Puss?

De tip van man: zet volgende keer een brilletje op
Prinses heeft me vergeven gelukkig. Kwam omdat ik die laatste even snel wilde doen en ze heeft van die fluffy voetjes. Overal haar en ik zag het niet goed dus.

Stom.
Prinses heeft me vergeven gelukkig. Kwam omdat ik die laatste even snel wilde doen en ze heeft van die fluffy voetjes. Overal haar en ik zag het niet goed dus.

Stom.
2x zelfs!
Dan zit het wel goed
Gloep. Vandaag 2 nieuwe serieuze beha's gekocht bij Livera. Serieus in de zin van: niet automatisch dezelfde saaie die ik al jaren heb omdat ze goed zitten.

Ben ik uitgekomen op 80E

Ze zitten inderdaad goed ja, maar kom op, die flubbels die ik heb? Kanonne

Ik ben niet zwaarder geworden ofzo. Volgens de verkoopster kan het te maken hebben met veranderende lichaamsbouw of hormonen ofzo. Ik was net een beetje aan D gewend....
Oh arme prinses. Heel begrijpelijk hoor met al dat haar. Ik heb de ouwe katten ook zo vaak in de poten geknipt. Dan gingen ze in ene wurmen en dat moet je niet doen.

Zo Splinter, dat is een verrassing. Heb je niet een ander merk bh gekocht? Dat wil ook nog wel eens schelen. Of het model van de bh.

En RvF kijken? Serieus? Dakannie he. Nog nooit gezien en dat wilde ik ook graag zo houden.
Hee Splint dan hebben we dezelfde maat. Tietvriendjes met jou en kattenbeetvriendjes met Puss. Wat zijn we hier toch verbonden met elkaar

Ik pluk wel eens aan het haar van de dikke dame hier. Die heeft soms plukken haar die je gewoon los ziet zitten en die 'pluk' ik dan. Blijkt gewoon een beroep te zijn. Over een paar jaar wil ik nog een opleiding gaan doen Dit filmpje is voor mij wat andere mensen met die ritselpapiertjes hebben en met fluisteren

https://youtu.be/FtAOdW1ONVI
Het Viva forum is papaja.
Oh ik heb het rad van fortuin ook nog gezien. Deed een bekende mee en die heeft nog geld gewonnen ook. Was heel leuk om het commentaar te lezen van het forum toen.
En flubbels Splint?
Aaahw, puss. Niet meer doen he?

Zo, flinke flubbels Splint en eens met Dee vwb rvf.

Ik heb ook veeeel spijt. Was benieuwd hoe Hazes-knul het zou doen. Maar ik was snel weer klaar hoor. Sorry.

Tonks

Ik vind het flubbels bij mezelf. Niet de volle boezem die ik me voorstel bij E.

Plous, ik heb je houten speeltje voor de kat weer in gebruik. Die met die gaten waarin je snoepjes kunt doen en daar een balletje oplegt. Is nu de voerbak voor Durrus (zonder die balletjes) want het is een schrokkop.

Over balletjes gesproken: Durrus lijkt nog balletjes te hebben, maar is gecastreerd. Man had laatst even gevoeld en het is inderdaad een leeg zakje. Heel zacht, je kunt het zo indrukken
Dat filpmje, Tonks

Het zullen wel speciale ruwe handschoenen zijn, denk ik. Maar wat komt er een hoop haar vanaf zeg. Kun je een nieuwe kat van bouwen.
85E hier

Dat haar plukken doe ik bij de prinses bij de wangen, die klitten ook soms tot een klontje. Verder kan ik de furminator enorm aanraden.

Dreetje Hazes mag voor mij lekker blijven zingen. Ik vind het helemaal niksig dat presenteren van hem. Zonder Hans en Leontien is het geen RvF

Hier zijn de poekels weer lekker buiten

Ik stond net buiten en de prinses volgde snel. Prinsje is een beetje dom, die zat voor het raam naar ons te mauwen dat hij ook wilde had niet door waar hij langs moest terwijl de achterdeur open stond.
Oh dat is niet ZM hierboven hoor.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 04 september 2016 @ 14:11:

Dreetje Hazes mag voor mij lekker blijven zingen. Ik vind het helemaal niksig dat presenteren van hem. Zonder Hans en Leontien is het geen RvF

Ah, jij hebt dus ook gekeken!

Die E zit eigenlijk best heel lekker trouwens.

Zo fijn, Puss, om je poezels lekker buiten te zien genieten. Wel goed voor ze ja, dat ze ook andere geluiden horen en dingen ruiken, goed voor hun leerproces. En straks komt ook nog een hele invasie Tetters langs. Ook allemaal om hun verdere ontwikkeling te helpen
Leuk hè, om hier tegen je te kletsen terwijl je het niet kunt lezen.
quote:Splinter_ schreef op 04 september 2016 @ 21:44:

[...]

Ah, jij hebt dus ook gekeken!

Die E zit eigenlijk best heel lekker trouwens.

Zo fijn, Puss, om je poezels lekker buiten te zien genieten. Wel goed voor ze ja, dat ze ook andere geluiden horen en dingen ruiken, goed voor hun leerproces. En straks komt ook nog een hele invasie Tetters langs. Ook allemaal om hun verdere ontwikkeling te helpen Heb ik de datumprikker gemist
quote:Talkinghead schreef op 04 september 2016 @ 23:34:

[...]

Heb ik de datumprikker gemist Ssssst, dat is een verrassing!
*naar adem hapt*

Ze hadden gewoon even tijd nodig, fijn om te zien Splint! Zie fb voor de reden dat ik met verkrampte benen wakker werd vannacht .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven