eFFFe forumvriendinnen

08-06-2007 19:38 7104 berichten
Alle reacties Link kopieren
ben nog niet eens bijgelezen maar zoooo misselijk dat ik nu bedje in duik .... meld me het weekend weer!

Liefs !

:puke:
Oh lil, wat eng! Goed voor jezelf zorgen hè! En ook echt bellen als je je niet goed voelt. Sterkte meis en wie weet heb je nu wel heel erg snel je kleine lammetje vast!

Plien, wat fijn dat je bloeduitslagen goed zijn!

Mim, heb je al het idee dat het helpt, geen melk geven?

En je hebt al behoorlijk wat symptomen! Spannend zondag. Mij vind je hier op de tribune!

Luum, wat doe jouw meisje het ook goed zeg! Fijn. En ook tof dat je het nu al zo leuk vind. Herkenbaar ook. Iedere keer denk ik dat het niet leuker kan en dan ineens heeft weer andere fratsen.

Soep: jaloers ben ik op jou! Coldplay! Wow, daar had ik ook graag heen gewild, maar ja, misschien hang ik wel in mijn kraamtijd... Mocht jij nou niet kunnen vanwege een kleine ukkepuk en mijn hechtingen zijn al genezen, dan neem ik ze met alle liefde van je over

Plien, onze kleine is ook niet meer de eter die hij was. De ene dag eet hij meer dan wij (bij wijze van spreke) en de volgende dag wil hij er niets van weten: drama aan tafel. Maar we blijven lachen en als hij niet, dan niet. Schijnt bij de leeftijd te horen.

Soep, veel plezier vanavond! Hoest met het loopoortje van soepie?

Herah, ben benieuwd welk kerkje en welk hotel het is. Kun je dat op gmail zetten?

Sterkte met je nachten! Hopelijk is het snel weer normaal.

balen Es, zo vroeg... hoef je niet te werken, moet je er uit omdat er iemand in je huis komt werken...

Mim, geen gaslek meer?

Leuk Es, om positieve dingen over je te lezen. Een soort functioneringsgesprek bij je klas. Is dat iets standaards op school? Vind het namelijk een erg goed idee! Zeker omdat je klas je het meeste ziet.

Rust goed uit hè en wie weet zijn die zere tieten toch een voorbode...

Even dit posten en dan terug met een ego verhaaltje en daarna op naar gmail voor verhaal Es en foto's soepie!
Ego:

Echt een hele drukke week gehad, dus vandaar dat ik hier weinig te vinden was. Met mij gaat het wel ok. Ben de hele dag met vlagen misselijk. Niet misselijk genoeg om te kotsen, maar wel om even soort van "weg te trekken". Maar goed, ik mag niet klagen!

Over die kleine maken we ons een beetje zorgen. Hij heeft al een aantal weken van die gele waterige diarree. Niet elke poepluier, maar ook niet standaard een bepaalde luier. Ik heb de thuiszorg al gebeld en die hadden zoiets van: het zal wel aan de tanden liggen, of aan de suiker die je geeft (geef ik echt heel weinig: hij krijgt voornamelijk water en soms een beetje roosvise of diksap en als tussendoortje krijgt hij brood of een liga). Als hij dit weekend nog steeds van die gele diarree heeft, dan ga ik even langs de HA.

Op mijn werk wordt het nu steeds moeilijker om te forummen. Collega's hebben hun rooster omgegooid en ik ben nu eigenlijk nooit meer alleen. Wel fijn op zich, want ik kan veel beter werken met collega's om me heen. Maar het is dus wel lastiger om te forummen. (ivm herkenbaarheid want ze doen echt absoluut niet moeilijk als je internet, zolang je je werk maar af hebt en niet klaagt over te weinig tijd).

Nou, ik ga lekker in mijn bedje liggen!

Tot morgen, liefs Jules
Soep, wat een buisjes
Ja, ik zal wel even links naar kerkje en hotel op de gmail zetten. maar... ik weet het password niet meer om in te loggen. Wil iemand dat even naar mijn gmail sturen? denk dat mijn adres nog wel ergens in het archief van de gmail zit...

Herah
Ha meiden!

Jemig Es, wat een toestand....

Arme misselijke meiden! Gelukkig is het voor een goed doel, maar daarom niet minder klote.

Es: zou het? Innestelings(.)(.)? Hihi.

Mim: fijn om van jou nog geen nieuws te hebben gelezen! Op naar morgenochtend, meid. Vond het heel gezellig gisteren.

Bri en Klaver: hoe is het bij jullie?

O, wat zou ik me graag aansluiten bij jullie, maar ik heb maar bedacht om niet te gaan sexen voor een baby, maar voor de lekker. We zijn allebei vaak zo moe dat het er gewoon niet van komt, de zin is er wel, de fut gewoon niet. Onder het motto: gauw slapen, dadelijk is het weer een klotenacht.

Ja Jules, moet je toch werken ipv forummen. Ik kijk ook wel tijdens werk, maar liefst zo min mogelijk, er stiefelen toch regelmatig mensen binnen. Ik zit op een kamer met een collega/vriendin, dat scheelt al wel een hoop. Een andere kamer bij ons is voor 4 mensen, da's dan veel.

Herah: ik zet je weer in de tabel hoor, gezellig! Bij jou dus ook gebroken nachten. En inderdaad dus geen liefdesleven, hoewel wij wel heel veel van elkaar houden!

Ik hoop dat het snel over is, die verkoudheid. O, en ook voor tanden die doorkomen kan je een paracetamol voor de nacht geven, hoor.

Lily: melden!!!

Hier heeft soepje oordruppels, gaat ze nog harder van stinken. Er is niets over van die zwitsalbaby! Komt vast snel terug!

Het feestje gisteren was te gek, het was heerlijk eten, goede locatie, en het allerbeste toetjesbuffet wat ik ooit heb gegeten. Heerlijk gedanst, de meeste mensen zagen er mooi uit. Ik had achteraf zelfs mijn galajurk nog aan gekund, maar ik heb hem expres niet gepast, omdat ik niet wist of ik hem aan kon. Vrouwenlogica, denk ik. Maar ik voelde me heerlijk en het was zelfs leuk om na afloop alle make-up van mijn gezicht te poetsen.

Nu wachten op een kindje van een vriendin van mij waar we op gaan passen. Ze is 11 maanden, en echt een schatje.
Herah, gedaan!
Ik ben net even op gmail geweest.

Es: Shock!

Voor het overige: Wat een leuke foto's zijn er weer bijgekomen, en die leuke snoetjes en grappige haartjes van de kids

Bij Maartje nog weinig haar en geen tandjes, komen er wel aan denk ik, want ze slaapt al 2 nachten vrij slecht en kauwt overal op en haar tandvlees is ook dik. Mag ook wel een keertje na 10,5 maand.. Op CB weer goedgekeurd, 7700g en 71,5 cm lang

Lisa slaapt sinds een paar dagen zonder speentje, ze wordt al bijna 3 en ze slist nogal, de arts zei dat we beter konden stoppen. Ik verwachte grootse peuterdrama's maar nee! Zonder morren ging ze zonder speetje slapen en toen ze er later op vroeg zei mijn vriend: Die hoef je toch niet meer? Zei ze: Nee, mag niet van de dokter! En ging lekker slapen. Ben helemaal verbaasd.

Aub nog even op gmail kijken voor as 2 jan!
Ik zie ineens dat ik in de tabel weer een jaartje jonger ben geworden! Best leuk hoor, maar ik wordt in feb. alweer 38...
Haha Dok, je bent nooit 37 geweest! Ik hou jullie verjaardag niet echt bij, sorry.
Dok: dan is Maartje ook niet supergroot en zwaar? Is dat omdat ze toen ze klein was niet zo graag wilde eten? Soepje was 73 cm en iets meer dan 9 kilo met 10,5 maand
Soep, laat die 37 dan maar zitten , ga ik binnenkort wel meteen naar 38

En Maartje is een tenger meisje, maar niet dun. Lisa was 9,7 kilo... Die was gewoon dik! Ik weet niet waarom ze nu niet snel zwaarder wordt want ze eet al weken als een dolle. Misschien omdat ze op haar buik tijgert met haar armen, dat kost veel energie.

Ze eet/drinkt:

200ml melk

1 boterham

1 stuk fruit

1-2 boterhammen, beker water

200ml melk

1 stuk fruit

hele aardappel, schep groente, stukje vlees, beker water/sap

200ml melk

Ik vind het vrij veel...
Ha,

Hier alles weer rustig. deze nacht flink wat voorweeen weg zitten puffen *auw* waarbujh ik even dacht dat dit het dan toch echt moest zijn want AUW AUW AUW en dan ook nog behoorlijk regelmatig maar t was niets.

Nu ben ik moemoemoe. Man gaat een kerstboom halen en die optuigen is wel weer genoeg activiteit voor één dag.

later!
Te laat

En inderdaad, ze eet net zoveel als Soepje toen, dus daar ligt het niet aan. En tijgeren kost heel veel energie, volgens mij.
Nou ze zijn geweest hoor. Twee wanden helemaal gladgestuuct, maar mozeskriebel wat is kwart over zeven vroeg op zaterdagmorgen. Vond het wel zo aardig om ff te douchen en m'n tanden te poetsen voordat die gasten op de stoep zouden staan. Ach voordeel was wel dat ik om negen uur al mijn boodschappen al had gedaan, haha.

Lil: wat balen dat je niet lekker door kan slapen 's nachts. Vanmiddag nog maar ff een paar uurtjes inhalen dan?

Dok; kleine meid heb jij, maar ze eet wel lekker! Ze gaat straks vast de schade een beetje inhalen. Knap trouwens van je grote meid dat ze haar speen zo laat liggen! Echt bijzonder, je hoort wel eens van die drama's... Blij dat het bij jullie anders gaat!

Soep: hoe is het met het loopoor van je kleine stinkerd? Is het al een beetje aan het wegtrekken? Klinkt als ene gezellige avond gisteren. Soms heb je dat soort avonden gewoon ff nodig.

Jules; ik forum ook nooit op het werk.Bij ons staan de computers in de lerarenkamer en daar kan iedereen zo van je scherm meelezen. Privé internetten is geen enkel probleem, maar ivm de herkenbaarheid doe ik het maar lekker thuis. Ik kan me niet voorstellen dat het voortekenen zijn hoor. Ik verwacht gewoon over een week of anderhalf ongesteld te worden. Heb een beetje de Soep-instelling gekregen; het komt zoals het komt en seks doen we voor de lekker. Alhoewel ik stiekem heus wel een beetje jaloers ben op alle zwangere dames, haha!

Meiden m'n kleine man wordt wakker dus ik ga hem ff lekker uit bed halen en een broodje voorzetten.

Tot later!

Kus Es
Es, pluk de dag....

Gmail gelezen, heftig....

Ik forum haast nooit op mijn werk, geen tijd voor en ook niet altijd even veel privacy.

Lily, ga je overdag nog even slapen als je zo moe bent?

Jij dus wel een kerstboom. Hier dit jaar geen zin in omdat we de hele kerst weg zijn en mannetje er lastig vanaf zal kunnen blijven. Maar ja, wij hebben wel een witte kerst, daar kan geen versiering tegenop (nou ok een kerstkindje is nog leuker)!

Dok, wat goed dat het ontwennen van de speen zo goed gaat. Heb je ze ook echt weg gedaan, zodat ze weet dat ze er echt niet meer zijn? Leuk dat je misschien bij het eten kan zijn op 2 januari. Er komen nu zo veel meiden dat ik het ook echt niet wil missen. Ik kan beter vragen wie er niet komen dan wel.

Herah, ben ook heel benieuwd naar de linkjes, omdat het bij mij in de buurt is. Hopelijk bij jullie ook snel weer beter nachten. Wij moeten er meestal een paar keer uit, ik ben dan tussen half uur en 1,5 uur wakker (de laatste nachten). Maar omdat hij nu tot 7-8 uur slaapt trek ik het wel.

Het valt trouwens voor mannetje nog niet mee om te wennen aan 1 keer op een dag slapen. Hij red het soms net niet tot de middag. Maar 2 keer slapen wil hij geloof ik ook niet meer.

Vanmorgen waren we op visite en eind vd ochtend was hij zo moet (in de auto alleen maar huilen een kwartier lang) dat hij zonder broodje naar bed is gegaan om kwart voor 12. Dus ben benieuwd hoe lang hij nu gaat slapen, ik hoop lang, want we hebben vanmiddag nog Sint feest bij schoonouders. Wel zo leuk als hij dan uitgeslapen is. We zien wel.
Hier even een teken van leven uit de ziekenboeg...

we zijn alledrie geveld!

Klavertje begon er donderdag al wat mee (overgeven, gisteren spuitluier en hangerig) en ik zat haar vanochtend te voeden en toen kwam het ineens opzetten (dus meisje gedumpt en naar de wc gerend): buikgriep. Niet veel later begon man ook met diezelfde ongein. We voelen ons zo lamlendig; gelukkig is ons meisje ook zo sloom dat ze veel slaapt (thanx).

Ga weer terug naar mijn vriend van plastic (is niet familie van die van keramiek)..
Ik vind wel dat het nu maar eens afgelopen moet zijn met al die zieken op ons topic. Bijna iedereen is wel de sjaak geweest.

Klavertje: succes en ik hoop dat jullie er allemaal snel bovenop zijn.

Plieno: hier ook geen kerstboom. Mensen kijken je raar aan als je zegt dat je geen boom zet, maar wij hebben echt geen plek en dan ook nog die kleine handjes in de buurt.... Misschien mijn miniboompje even opzetten, maar je moet tegenwoordig je huis kerstig maken, anders is het geen kerst. Wij zijn ook veel weg met de feestdagen. En onze nepboom in de schuur verdord ook niet, lekker makkelijk. Of klink ik gefrustreerd...??

Es: dat stinkoor is behoorlijk schoon, maar die druppels (die in stralen uit het flesje komen) stinken ook. Ik denk dat één dagje druppelen genoeg is, wat een stinkbende.

En ik ben ook jaloers hoor, maar als ik een vroeg ei heb deze maand, dan kunnen we het sjéken. Geeft niets, kan ik naar Coldplay, haha!

Niet op het kindje gepast vandaag, maar met de ouders en onze kindjes heerlijk naar de stad gelopen. Het was koud, maar aangenaam. Nu is lief een nachtje bij een vriend slapen (jaja, ik weet het, die van Jusa is veeeeel vaker weg...), moet ik er dus echt alleen uit vannacht.

Meisje heeft vandaag maar één keer geslapen, misschien slaapt ze wel door!

En nu wacht mij een reuze-afwas (ja, arme ik), chocolademelk, ministroopwafeltjes uit het kerstpakket en de bank met de tv. Heerlijk een avondje voor mij!
jaaaaaaaaaaaa, een plusje vanochtend!!! helemaal blij!

knuffel voor Bri!!

nu werken dus vanavond meer.

x
Hoera voor Mimmie! Van harte gefeliciteerd met je plusje! Hadden we dat vrijdag maar vast geweten!

Klaver en Bri: spannend voor jullie nu!
mimmie van harte gefeliciteerd.

klaver hoe is de spaning nu bij jouw?

heb zelf al sinds dinsdag ontzettend last van borsten (net als toen en ook al zo lang van tevoren). Ook binnen in mijn buik voelt het anders (ook net als toen) en naar mijn idee moet ik ook meer plassen en ben vd week al paar keer misselijk geweest. Wellicht hou ik me voor de gek hoor en begin hier ons topicvirus ook rond te waaien maar ik zou raar op kijken als ik niet zwanger blijk te staan. Het liefst zou ik nu al testen heb nog geen ochtendplas gedaan maar lief is niet thuis en we zien elkaar vanavond pas weer want als hij thuiskomt ben ik alweer op pad.

spannend spannend spannend !!!!!
O Bri, wat heerlijk om je hier te zien met spannende dingen. Het zou wel echt HELEMAAL te gek zijn. Ik hou de boel angstvallig in de gaten!
Bri: wat onvoorstelbaar spannend! Hier gaat vanavond een kaarsje aan voor jullie en mijn duimen draaien op volle toeren! Hele dikke knuffel voor jou!

Mim: Wat super!!! Van harte gefeliciteerd meis, ook voor Mim- man en mini-mim.

Lil: aan het bevallen? Ik stond gisteravond voor het raam in de keuken naar buiten te kijken en moest ineens aan je denken en dacht dat het me niet zou verbazen als jouw kleine meid zich zou aandienen. (*trekt blauw/paarse Jomanda gewaad weer uit.*)

HIer niets bijzonders te melden. Alles gaat zijn gangetje, heb weer zwangere (.)(.) volgens manlief... Ze zijn inderdaad weer voller. (toch een voordeel van die theezakjes, alle verschillen vallen direct op, haha) Nou ja, we zien het wel. Ga mezelf ook niet gek lopen maken. Vanmiddag lekker de stad in met de man van een vriendin. ZIj moet (net als manlief) vandaag werken dus we zijn allebei horeca-weduwe/naar. Vanavond lekker uit eten met vrienden. Hoop dus op een gezellig dagje vandaag.

Groetjes Es

PS hier ook nog geen kerstboom hoor! Misschien volgende week als alle verbouwingsellende achter de rug is...
Mim, wat een fantastisch nieuws! Gefeliciteerd! Heb je al een u/d? Die zal volgens mij niet heel ver van de mijne liggen! Hooguit een week of twee! Gezellig!

Bri, wat spannend! Oh, ik hoop zo dat je lijf je niet voor de gek houdt! Wat zou het te gek zijn!

Ga je morgen testen?

Soep, wat heerlijk dat je vrijdagavondfeestje zo te gek was! Wat zijn dat kadootjes he!

En ik hoop dat jullie snel weer fut hebben om een leuke liefdesbaby te maken!

Dok, wat een voorbeeldige dochter! Zomaar ineens van de speen af. Misschien de tip voor andere speengebruikers: laat de dokter het verbieden! Is toch een man in uniform he, daar vallen vrouwen voor .

Door te lezen hoe groot Maartje en Soepie waren me 10,5 maand ben ik een beetje nieuwsgierig geworden naar hoe groot die kleine was met 10,5 maand. Even boekje erbij pakken… Met bijna 10 maanden was onze kleine 77 cm lang en 9510 gram. Lange dunnen slungel. Het grappige was wel dat we een nieuwe meetmevrouw hebben en die kleine was met 12 maanden maar een halve centimeter gegroeid. Toen was hij 77,5 cm en 10.130 gram.

Lil, ik hoop dat afgelopen nacht je beter gezind was! Niet fijn om zo vermoeid te raken! Maar …. euhmmm…. waar ben je lil!!!!!!!!!

Es, elk nadeel heb se foordeel he! Wel fijn dat ze nu geweest zijn. Lekker voor de kerst alles klaar, beter!

Es en Soep, herkenbaarheid is voor mij ook de reden om niet meer op mijn werk te forummen. Op zich vindt mijn baas het helemaal niet erg als er privé wordt ge-internet, maar ik wil gewoon niet dat zij van het forum weten. Wel jammer, want op vrijdagmiddag is het vaak echt heel erg rustig. Dan zit ik er puur en alleen voor de bereikbaarheid met soms wat projectjes. Dat verschilt heel erg van tijd tot tijd. Afgelopen vrijdag was het heel erg druk, dus toch geen tijd gehad voor het forum, maar andere weken zit ik soms echt een beetje uit mijn neus te eten. Nu ga ik dus maar op zoek naar een duowagen

Es, ik hoop dat het bij jou gewoon onwijze voortekenen zijn

Plien, bij ons is het ook nog een beetje zoeken tussen 1 en 2 slaapjes. Als die kleine rond een uurtje of tien echt heel erg moe begint te worden, dan leg ik hem toch in bed. Ik maak hem dan wel weer wakker na een uurtje. Dan is hij vaak nog wel een keer te porren voor een slaapje zo rond een uurtje of drie/vier. Nu is hij om half een naar bed gegaan. Ben benieuwd hoe lang hij gaat slapen.

Beterschap Klaver-familie! Buikgriep is echt klote!

Wij hebben trouwens een mini-nep kerstboompje opgezet. Lekker hoog zodat die kleine er niet bij kan. Kom ik laatst op het KDV hebben ze daar gewoon een hartstikke grote boom staan. Dus ik meteen vragen of die kleine van mij daar met z’n handjes af kan blijven. Ja hoor! Was het antwoord…. Misschien gaan we dus toch nog een grote proberen.

Soep, hoe was je nachtje alleen? Ik kan daar ook niet zo aan wennen…

Yas, veel plezier morgen met de echo!

Zo, nu even naar de links van Herah kijken. Ben benieuwd! Wie weet doe ik er nog inspiratie op (haha)!

Tot later!

Liefs Jules

PS. ik ben een sjawl aan het breien, ben ik toch nog iets verbeterd als moeder na mijn Hema-verjaardagstaart
YEAH YEAH YEAH voor onze Mim: GEFELICITEERD!

En ook voor Bri klinkt het hoopvol. Ben zooooo benieuwd!

Hier worden de tekenen overstemd door de buikgriep (jaa dacht eerst serieus last van ochtendmisselijkheid te hebben haha). Verwacht dus geen positieve testen van mijn kant....

Gelukkig spuug ik niet meer, maar heb nog barstende koppijn. AU. Klavertje is ook nog steeds erg zielig.

Es: Lekker geshopt?

Soep: Jullie zijn gewoon toe aan een ander huis (wil je nu niet de gek aansteken hoor, klinkt een beetje zo namelijk)! Hoop dat de baan van soepman snel die mogelijkheden biedt!

Plien: Wanneer vertrekken jullie nu?

LIL: Meldplicht! Of heeft Jomanda echt je vruchtwater ingestraald?

kus Klaver

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven