En wat eten we vandaag?

21-07-2007 20:50 5194 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vertel ons wat je vandaag gaat eten!

anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 16-08-2007 10:41
Reden: Invoegen afbeeldingen.
% gewijzigd
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik ga foe yong hai maken, met flink wat groenten, want na een luie dag gisteren kunnen we wel een vitamineshotje gebruiken. Simpele nasi erbij.
hete kip met spruitjes en puree.
kipfilet met kerrie, spitskool, kokosmelk en paprika en ananas. Met bami.

Chocomousse toe. (mag de hele bak van mezelf helemaal alleen opeten)
Pizza!!!
nacho grande
verse bruine bonensoep staat te pruttelen.geen blik,maar gisteren echte boontjes laten weken.mmmmm
Ik moet nog even kiezen tussen chinese mie die ik uit de vriezer heb gehaald of kant en klare lasagna. Het ene eet ik vandaag en het andere morgen... Zondag iig lekker uit eten met vriend!! (als ik nog niet bevallen ben/ weeen heb )
quote:yette schreef op 12 december 2008 @ 10:19:

nacho grande Oeh lekker! Dat wil ik toch ook snel eens een keertje maken! Heel simpel toch? Wat doe jij er over heen en hoe lang moet het dan in de oven? Of doe je het onder de grill?
Hier Pasta met gehakt, paprika/ui/champignons en verse tomaten/room/kruidensaus, en met gerapste kaas eventjes in de oven.

Toe: zelfgemaakte brownies.

Cher, ik maak nacho grande altijd met geruld gekruid gehakt (texmexkruiden), ui, paprika, mais en veeeeeeel cheddarkaas.in de oven op 180 graden tot de kaas gesmolten is.

Daarnaast een bak sour cream en guacamole. Jammie.
Rijst met prei en zalm.
Zuurkool met rookworst :-)
Röstirondjes, met spruitjes en uitgebakken spekjes.
Gisteren uit eten: pompoentaart met parmezaanse kaas en truffelsaus. Vandaag een broodje vegahamburger en veel sla met cherrytomaten en feta.
Thaise pompoensoep met korianderpesto en bruin brood
Everytime you make a typo, the errorists win.
Gister uit eten geweest, vooraf gebakken geitenkaasje omwikkeld met spek, met honing en meloen.

Hoofdgerecht was een vistrio met een slibtong, gegrilde tonijn en een stukje zwaardvis. Lekkerrr!

Vandaag zelfgemaakte saté met sla.
pasta met garnalen en tomatensalade.
Wij gaan lekker uit eten!!
En thn sun, voor je nacho grande receptje! Ik ga hem van de week eens maken!
Gister ergens gegeten; carpaggio, hazenpeper met rode kool en aardappelpuree, flensje toe.

Vandaag mijn Griekse gerechten naar morgen verschoven en vandaag denk ik een tosti of een wrap of een ovenstokbroodje met tomatensoep.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Spaghetti
Ik ga filodeeg (40 vellen in een pakje ) loempiaatjes maken gevuld met courgette en wortelrasp, bosui en wat kruiden,dan in olie bakken. Ben benieuwd, eerste keer dat ik dit ga maken. Bestaan er geen kleinere vrpakkingen van dat deeg ? Ik ga echt niet in m'n eentje 40 loempia's verorberen.......Iemand trek ?
restje Thaise pompoensoep (2e dag nog lekkerder!) en broodjes (een met ham, kaas, ananas en een met pesto, tomaat en mozzarella) uit m'n nieuwe contactgrill. I love dat ding...
Everytime you make a typo, the errorists win.
quote:Cherise1981 schreef op 12 december 2008 @ 12:59:

[...]

Oeh lekker! Dat wil ik toch ook snel eens een keertje maken! Heel simpel toch? Wat doe jij er over heen en hoe lang moet het dan in de oven? Of doe je het onder de grill?

Ik doe ze ongeveer 10-15 minuten op 200 graden in de voorverwarmde oven, tot de kaas is gesmolten.

Om te beginnen dus naturel tortillachips, soms ook gecombineerd met wat nacho's met een smaakje, niet teveel want dat vind ik al snel te zout. Vervolgens kidneybonen, mais, wat ringetjes milde peper en (lente)ui, en soms wat rul gebakken rundergehakt, tot slot altijd een zakje geraspte kaas en daarover wat tacosaus, meestal zelfgemaakt (knof, gehakte ui & groene paprika een paar minuutjes bakken met een snufje komijn en wat korriander, blikje tomatenblokjes erbij en nog even inkoken, suiker, peper en zout naar smaak)
Gisteren empanada's, vandaag lamsgehaktballetjes in rode saus, met salade en rijst-kaaskoekjes die rijstefeestkoekjes of say-cheesejes moeten gaan heten (de kinderen hebben het in beraad )
quote:japi schreef op 14 december 2008 @ 18:03:

Ik ga filodeeg (40 vellen in een pakje ) loempiaatjes maken gevuld met courgette en wortelrasp, bosui en wat kruiden,dan in olie bakken. Ben benieuwd, eerste keer dat ik dit ga maken. Bestaan er geen kleinere vrpakkingen van dat deeg ? Ik ga echt niet in m'n eentje 40 loempia's verorberen.......Iemand trek ?

mmm lekker zeg...ben je nog waker??

de rest in de vriezer en dan later afbakken kan toch ook?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven