Lange busreis
dinsdag 6 september 2016 om 13:23
dinsdag 6 september 2016 om 13:32
Zet spelletjes op je tablet of telefoon die je ook oflfine kunt spelen. Spellen als candycrush en aanverwante spellen kun je ook spelen zonder internet, je kunt alleen geen berichten ontvangen van je vrienden, dus je moet wachten tot je levens weer opgeladen zijn en je kunt geen blokkades openspelen door vrienden te vragen
dinsdag 6 september 2016 om 13:32
dinsdag 6 september 2016 om 13:33
dinsdag 6 september 2016 om 13:33
Ik ging vóór het internet tijdperk veel met de bus, 28 uur.
Instaleren, wat hapjes vast uitpakken, boek(ken) klaarleggen, dekentje, kussentje etc etc. Kennismaken met de mensen om je heen, je krijgt koffie of thee, nog wat praten en oeps, geen boek gelezen en het is al avond
ik kwam toen tijd te kort soms
Instaleren, wat hapjes vast uitpakken, boek(ken) klaarleggen, dekentje, kussentje etc etc. Kennismaken met de mensen om je heen, je krijgt koffie of thee, nog wat praten en oeps, geen boek gelezen en het is al avond
ik kwam toen tijd te kort soms
dinsdag 6 september 2016 om 13:37
quote:-Belle- schreef op 06 september 2016 @ 13:36:
Hoe heb je toen die muziek op je mp3 speler gezet? Dat werkt toch gewoon hetzelfde als bij een andere mp3 speler. Nieuwe kopen, aan de computer hangen, meuk erop zetten en klaar of je neemt een discman mee en cd's Of een Walkman... Helemaal retro en meteen een gespreksopener hahaha.
Hoe heb je toen die muziek op je mp3 speler gezet? Dat werkt toch gewoon hetzelfde als bij een andere mp3 speler. Nieuwe kopen, aan de computer hangen, meuk erop zetten en klaar of je neemt een discman mee en cd's Of een Walkman... Helemaal retro en meteen een gespreksopener hahaha.
dinsdag 6 september 2016 om 13:39
Mijn mp3 speler kon je met een usb zo aan de laptop hangen alleen heb ik dat ding niet meer. Laatste jaren geen lange reizen meer gemaakt. Of met de auto ja dan heb je altijd een radio.
Boeken lezen onderweg word ik misselijk van dus dat is geen opties. Heb een tablet waar wat spelletjes op staan maar me nooit verdiept hoe je daar een film opzet.
Boeken lezen onderweg word ik misselijk van dus dat is geen opties. Heb een tablet waar wat spelletjes op staan maar me nooit verdiept hoe je daar een film opzet.
dinsdag 6 september 2016 om 13:40
quote:woeffie schreef op 06 september 2016 @ 13:39:
Mijn mp3 speler kon je met een usb zo aan de laptop hangen alleen heb ik dat ding niet meer. Laatste jaren geen lange reizen meer gemaakt. Of met de auto ja dan heb je altijd een radio.
Boeken lezen onderweg word ik misselijk van dus dat is geen opties. Heb een tablet waar wat spelletjes op staan maar me nooit verdiept hoe je daar een film opzet.Een tablet hang je ook gewoon met een kabel aan de laptop. Misschien gewoon even proberen en kijken wat er gebeurt. Dan merk je vanzelf wel of het lukt om er films op te zetten.
Boeken lezen onderweg word ik misselijk van dus dat is geen opties. Heb een tablet waar wat spelletjes op staan maar me nooit verdiept hoe je daar een film opzet.Een tablet hang je ook gewoon met een kabel aan de laptop. Misschien gewoon even proberen en kijken wat er gebeurt. Dan merk je vanzelf wel of het lukt om er films op te zetten.
dinsdag 6 september 2016 om 13:57
dinsdag 6 september 2016 om 14:00
quote:mayou schreef op 06 september 2016 @ 13:57:
Films/boeken/muziek kun je op je tablet downloaden of er naar toe slepen vanaf je pc. Koop een powerbank met groot vermogen (minimaal 10.000 megadinges) om je tablet een paar x op te kunnen laden onderweg.
Leer haken of breien, helemaal hip!
Breien kan ik wel haha.
Wist niet eens dat je nog mp3 spelers kunt kopen.
Films/boeken/muziek kun je op je tablet downloaden of er naar toe slepen vanaf je pc. Koop een powerbank met groot vermogen (minimaal 10.000 megadinges) om je tablet een paar x op te kunnen laden onderweg.
Leer haken of breien, helemaal hip!
Breien kan ik wel haha.
Wist niet eens dat je nog mp3 spelers kunt kopen.
dinsdag 6 september 2016 om 14:23
Dit is het eerste couplet
Ik heb een potje met vet
Al op de tafel gezet
Ik heb een potje, potje, potje, potje vet
Al op de tafel gezet
Dit is het tweede couplet
Ik heb een potje met vet
Al op de tafel gezet
Al op de tafel gezet
Dit is het derde couplet
et cetera…
Of een E-reader
Hoe lang duurt de rit?
Ik heb een potje met vet
Al op de tafel gezet
Al op de tafel gezet
Dit is het tweede couplet
Ik heb een potje met vet
Al op de tafel gezet
Al op de tafel gezet
Dit is het derde couplet
et cetera…
Of een E-reader
Hoe lang duurt de rit?
dinsdag 6 september 2016 om 14:23
quote:Marana_ schreef op 06 september 2016 @ 13:32:
Bij een iPad via iTunes, bij andere merken weet ik het niet.Bij Android heb je google music er als verplichte app opzitten. Alleen die is alleen de 1e maand gratis. Heb ik verder nog niet uitgeprobeerd. Daarnaast zijn er nog genoeg andere mp3 apps te downloaden. Nooit gebruikt omdat ik mijn telefoon niet als radio gebruik.
Bij een iPad via iTunes, bij andere merken weet ik het niet.Bij Android heb je google music er als verplichte app opzitten. Alleen die is alleen de 1e maand gratis. Heb ik verder nog niet uitgeprobeerd. Daarnaast zijn er nog genoeg andere mp3 apps te downloaden. Nooit gebruikt omdat ik mijn telefoon niet als radio gebruik.