Uitgerekend begin Juni 2016

26-09-2015 11:48 684 berichten
Topic voor meiden die begin Juni 2016 uitgerekend zijn!

De tabel is gesloten!

Het is een beetje stil rond Ippy, Felice en xKusx. Willen jullie nog meeschrijven?

NaamLeeftijdenKindje #UitgerekendBijzonderhedenGeslachtSunssshine27/281e31 mei 2016 18-12 geslachtsbepaling MeisjeBliss9124/301e1 Juni 2016 7 Januari 20 weken echo MeisjeIppy35/401e3 Juni 2016003liesje25/291e3 Juni 2016Imjustagirl30/321e3 Juni 2016 14-01 20 weken echoJongenVrouwtje3433/342e5 Juni 2016 25-1 20-weken echoJongenKatje5531/371e3 Juni 2016 16-12 VK Bonaire201534/421e3 Juni 2016 June32/271e6 Juni 2016 Ween29/312e8 Juni 2016xKusx28/301e8 Juni 2016Z0nnetje26/341e8 Juni 2016Autumn7243/??1e7 Juni 2016 JongenNadiaxx30/311e9 Juni 2016 Jongen

Maart198926/??1e10 Juni 2016 Tilly8332/321e10 Juni 2016 Pinoes38/432e11 Juni 2016 JongenMyrdal35/362e10 Juni 2016 NIPT vanwege verhoogde combitest, 14 dec vk, 25 jan 20 wekenFrutje35/333e12 Juni 2016 31 dec controle vk, 27 januari 20 weken echowrs meisjeWichke24/251e15 Juni 2016 25-1 20 weken echo JongenApriljune33/341e16 Juni 2016 Orchidee8826/322e16 Juni 2016

Klaber

Tabel wijzigen:

beginjuni2016

juni2016

Of zet je gegevens dikgedrukt
Wat fijn dat hij zo goed slaapt s nachts Myrdal. Hopelijk houdt je grote vent jullie niet meer zo wakker nu. Herkenbaar van het aandacht verdelen. De ene dag lukt dat beter dan de andere. En dan dat heerlijke schuldgevoel .

Hier gaat dat wat beter gelukkig, ik heb het gevoel dat ik mijn draai aan het vinden ben. Ook helpt het dat het wat minder warm is, vind ik zelf erg prettig. Afgelopen weekend ben ik twee uurtjes alleen met mijn dochter weg geweest. Dat was zo leuk! Ze genoot er overduidelijk van, en ik ook. Komend weekend hopelijk even met zoon weg.
Alle reacties Link kopieren
hier gaan de nachten goed, overdag wil meneer eigenlijk altijd bij ons zijn vaak op de arm of naast ons, word ook wakker zoekend en huilend erg zielig.

we gaan er maar in mee, ja wat moet je dan ? ik kan het niet over me hart verkrijgen om hem een half uur te laten huilen (10min hebben we geprobeerd huilen word krijsen)

afbouwen met bv ging goed gelukkig, duurde wel lang vond ik was er echt klaar mee en dit geeft zoveel meer rust voor mij.

hoe gaat het nu met je zoon Frutje slaapt hij al wat langer ?

lastig lijkt het me met meerdere kindjes wel fijn dat je tijd neemt voor ze allemaal apart ! :D

ja die warmte was niks alles trok hier in huis en toen ook nog al die muggen !!

argh !!

Oh zo fijn he zon draagzak wij hebben hem ook ik vind hem ideaal !

ik weet alleen soms niet waar ik de verzorgtas moet laten, die geef ik dan aan papa haha !

in de vakantie wil papa veel uitjes maken, ik heb daar nog weinig zin in eerlijk gezegd :(

ik vind de drukte altijd zon ding. irriteer me dan al gauw aan andere mensen en dan met zon klein babytje.

merk echt dat ik zon leeuwin ben die over haar welp waakt, er liep laatst iemand tegen de wandelwagen aan.. nouuuu als blikken konden doden hihi

ben ik de enige ? we hebben trouwens mijn stiefzoontje ook mee dus het is niet alleen de baby.

fijne vakantie in ieder geval ! :D
Hi Wichke,

Hoe gaat het nu overdag? Lukt het zo nu en dan om hem weg te leggen voor een slaapje? Ik hoop het voor je.

Duurt lang he, bv afbouwen. Ik kan het me nog goed herinneren. Fijn dat dat nu achter de rug is.

Ik herken het deels, je tijgermoedergevoel. Als zoon huilt bij een ander, denk ik al snel 'kom maar hier'. En ik wil ook de rust bewaren voor hem, dat heeft een kleintje gewoon nodig. Tegelijkertijd kan dat niet altijd, zeker niet met andere kinderen in de buurt. En dan zie je dat dat helemaal zo erg niet is.

Kan je vriend ook wat uitstapjes alleen doen met stiefzoon? Dat je bijvoorbeeld de ene dag met z'n allen gaat en de volgende dag niet. Een groter kind wil graag iets doen, dus dat snap ik wel.

Hier gaan de nachten iets beter. Zoon heeft net zijn eerste prikjes gehad en heeft er aardig last van. Arm mannetje.
Frutje, en? Is het weggaan met je oudste zoon nog gelukt?

Fijn dat de nachten beter gaan! Met een aardige nacht slaap lijkt het allemaal wat makkelijker vind ik.

Hoe gaat het nu na de enting? Sneu dat hij er zoveel last van heeft.

Wichke, lukt het misschien om hem, als hij slaapt over te hevelen? Dat werkt hier vaak als het niet lukt in zijn eigen bedje.

Hier gaat het best lekker. We logeren dit weekend bij opa en oma, voor het eerst voor de baby. Gisteravond was hij wel onrustig en huilerig vanwege het nieuwe, maar gelukkig wel goed geslapen.
Rustig hier! We zijn ook allemaal druk met onze kindjes en alles er om heen he

Heb nu ook weinig tijd dus kan niet echt reageren op iedereen maar fijn om te lezen dat alles goed gaat bij iedereen hier! Zielig he die inentingen, vond t ook zo sneu :( al deed ze het heel goed moet ik zeggen! Ze huilde eigenlijk alleen ff flink tijdens de prikjes maar daarna was t weer goed (al wilde ze de eerste 5-10 minuten wel echt ff door mij vastgehouden worden anders huilde ze nog n beetje)

Haha dat heb ik ook wel idd Wichke we moeten onze "welpjes" gewoon beschermen he haha

Hier wil ze ook altijd graag bij ons zijn hoor. Na een kwartiertje alleen in de box of mamaroo vind ze het wel weer genoeg haha. Het leukst vind ze als je boven haar hangt en tegen haar praat, dan "kletst" ze ook terug en lachen wat ze doet echt zo schattig! Hele verhalen kraait ze haha.

In slaap vallen doet ze trouwens ook 9 van de 10 keer bij mij tijdens/na het voeden. Maar ach vind ik niet erg.

Verder gaat alles hier ook super! Borstvoeding gaat top, baby groeit super goed. Ze slaapt ook al nachten door, heel fijn vannacht bijv. heeft ze van 22.00 tot 06.00 geslapen, dan leg ik haar naast me en voed ik haar liggend en toen sliep ze weer van 06.30 tot 10.00 dus ik kan zowaar uitslapen!

Ze is ook echt een blije baby, vanaf t moment dat ze wakker word tot ze weer slaapt is ze alleen maar vrolijk en aan t lachen en kraaien zo leuk! Ze is echt een hele makkelijke tevreden baby, super fijn.

Nu gaan we een paar weekjes naar Ibiza! Eindelijk weer hihi heel veel zin in.

En jullie gaan jullie nog op vakantie? Of al geweest misschien?
frutje

de slaapjes overdag gaan nog niet helemaal vlekkeloos

we proberen het wel en dan slaapt hij een half uurtje in zijn wiegje, ach komt vanzelf denk ik.

wel vervelend soms maar ach

mijn vriend heeft de eerste dag van de vakantie samen met hem wat gedaan daarna had hij hoge koorts en een dikke keelontsteking de rest van de vakantie was een regelrechte ramp,

door het ongemak van het ziek zijn werd mijn stiefzoontje zo vervelend, agressief en verdrietig we konden echt helemaal niks meer met hem, na 5 dagen is hij na zijn moeder gegaan en toen werd het beter gelukkig.

erg verdrietig allemaal maar achteraf gezien was het beter om hem eerder naar zijn moeder te doen, kindjes horen toch als ze ziek zijn bij hun mama he.

de vakantie was behoorlijk op zijn kop gezet, de andere week hebben wij met zijn 3tjes veel kunnen ondernemen.

hoe is het met je zoontje gegaan na de prikjes ?

hier ook last gehad koorts veel slapen en hangerig erg zielig gelukkig was het snel voorbij

myrdal hoe bedoel je hevelen ? overleggen van arm naar bed ? want dat proberen we wel eens maar alsof hij het door heeft die oogjes springen open als hij boven ze bed hangt :P haha

hoe gaat het nu met jou kleintjes ? lukt het combineren al wat beter ?

oh Bliss zooo leuk he die kletsende kindjes, wat fijn dat ze zo vrolijk is !

soms word ayden wakker en begint hij al met lachen en kraaien zo schattig !

wat fijn dat de bv goed loopt ! en die nachten oeh ben jaloers

hier slaapt hij van half 11 tot half 5 en dan tot 8uur ongeveer en dan soms wil hij nog slapen maar vaak wil hij er gewoon uit en moeten wij maar mee haha !

hoe was ibizaaaa ?

hier geen echte vakantie gepland wel dagjes uit gegaan

en op visite bij familie enzo

de vakantie van mijn vriend zit er helaas al weer op, vanaf maandag gaan we het 'gewone' leventje weer beginnen zucht

nog eventjes genieten van ons 3tjes !

fijne dagen allemaal
Klinkt goed Bliss, een happy baby

Hoe was de vakantie?

Wichke, wat sneu dat je stiefzoon ziek werd tijdens de vakantie. Gelukkig hebben jullie nog wel een fijne laatste week gehad.

Ja, ik bedoel inderdaad overleggen. En dat gaat inderdaad niet bij elk kindje even goed, maar er zijn wel een paar trucjes. Het goede moment is daar 1 van, niet overleggen tijdens de rem slaap, alleen tijdens de diepe slaap. En niet op zijn rug in het bedje leggen. Als je ze vanuit rugligging neerlegt, dan voelt dat voor de baby alsof hij valt, dus worden ze meestal wakker. Op de zij neerleggen en dan naar de rug draaien werkt meestal beter.

Maar sommige baby's kun je heel slecht wegleggen, die hebben dat onmiddellijk door.

Hier gaat het combineren van 2 kinderen behoorlijk goed, ze zijn beiden nu ook aardig gewend aan de nieuwe situatie.

Gisteren heeft onze kleine man zijn eerste prikjes gehad. Iets later dan normaal, maar ik had de inenting uitgesteld omdat de kleine man erg verkouden was. Nu gelukkig niet meer. Maar hij was erg stoer, bij het eerste prikje huilde hij niet eens en lachte nog vrolijk. Bij de tweede werd hij even boos, ongeveer een halve minuut, daarna was hij weer gewoon vrolijk. Ik stond echt even versteld, dat had ik niet verwacht
wauw wat een bink dat hij niet eens heeft gehuild bij de prikjes !

ayden heeft net zijn 2e prikje gehad hij moest nu veel langer en harder huilen hij heeft geen verhoging gehad maar is wel erg huilerig niet leuk

dankjewel voor je tips ik ga hem zeker zo overleggen

maar nu sinds zaterdag ligt hij op zijn eigen kamer in zijn eigen bed

ik wil toch proberen dat hij de puckababy niet nodig heeft

ivm straks omrollen.

het gaat snachts goed hij slaapt goed, ik vond het echt heel moeilijk hem niet naast me meer te hebben

maar we hebben een video babyfoon dus ik kan snachts stiekem gluren dat is fijn !

wat fijn dat de kindjes gewend zijn, vaak is zelf flexibel zijn aan de situatie ook een ding toch ?

tenminste ik merk het met de baby, soms eten we gewoon wat later bijvoorbeeld ;)

zijn jullie al weer aan het werk ?

hier helaas nog niet geen werk kunnen vinden, maar ik vind het niet zoo erg, ik kan vaak bij mijn opa en oma op bezoek wat ik erg fijn vind, het is toch bevoorrecht om ook nog grootouders te hebben
Lange stilte hier! Iedereen lekker druk

Idd Wichke zelf flexibel zijn is alleen maar handig met zo'n kleintje! Ik pas me ook gewoon aan haar behoeftes aan

Werk ja ik ben alweer ff bezig maar kan lekker vanuit huis dingen doen en als het buitenshuis moet kan baby gewoon mee. Maar dat is het voordeel van een eigen zaak hebben.

Verder gaat hier alles top nog steeds! Alles gaat vanzelf en heb echt niks te klagen borstvoeding gaat goed, kleine meid groeit als kool en ze verandert zo snel! Niet normaal haha. Ze rolt al op haar zij en binnen een paar dagen ook naar buik/rug als ik haar zo bezig zie. Ze speelt met haar voetjes en op haar speelkleed heeft ze de grootste lol. Spiegels zijn ook favoriet want he! wie is die leuke baby in de spiegel dan lacht ze joh.

Aan de ene kant prachtig hoe ze zich zo ontwikkeld en aan de andere kant heb je zoiets van hooo niet zo snel blijf nog maar even lekker klein haha.

En hoe is het bij jullie allemaal? Wat vliegt de tijd he.. blijf me erover verbazen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven