Napraattopic 65
woensdag 31 augustus 2016 om 13:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 7 september 2016 om 13:42
woensdag 7 september 2016 om 13:46
quote:Het-groepje schreef op 07 september 2016 @ 13:42:
Ik had ooit een keer na heel veel *poef* eens beet op zo'n fototopic een tijdje geleden.
Teleurgesteld na doorklikken want dacht dat het een grapfoto was en ik in een soort inside joke was getrapt, en keek even niet meer.
Aan de reacties later, en na vele poefjes, waren het denk ik geen grapfoto's. Ik snap het niet.
Ik had ooit een keer na heel veel *poef* eens beet op zo'n fototopic een tijdje geleden.
Teleurgesteld na doorklikken want dacht dat het een grapfoto was en ik in een soort inside joke was getrapt, en keek even niet meer.
Aan de reacties later, en na vele poefjes, waren het denk ik geen grapfoto's. Ik snap het niet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 7 september 2016 om 14:03
woensdag 7 september 2016 om 14:05
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 september 2016 @ 13:46:
[...]
Ik snap het niet.
Ik was steeds te laat na een fotogolf. Maar had een keer beet en dacht: Oh het is niet de bedoeling echte foto's te plaatsen. Leek wel zo'n google grap afbeelding.
Dus voelde me een beetje in de zeik genomen.
Waren het dus wel serieuze foto's.
[...]
Ik snap het niet.
Ik was steeds te laat na een fotogolf. Maar had een keer beet en dacht: Oh het is niet de bedoeling echte foto's te plaatsen. Leek wel zo'n google grap afbeelding.
Dus voelde me een beetje in de zeik genomen.
Waren het dus wel serieuze foto's.
woensdag 7 september 2016 om 14:29
[quote]Courage-- schreef op 07 september 2016 @ 14:15:
[...]
Hoe weten jullie dat toch?[e/quote]
Alle in-en-in onzekere types laten zich graag en makkelijk hengelen. De hengelaar hoeft dan niet aantrekkelijk of aardig te zijn. Anything will do.
[...]
Hoe weten jullie dat toch?[e/quote]
Alle in-en-in onzekere types laten zich graag en makkelijk hengelen. De hengelaar hoeft dan niet aantrekkelijk of aardig te zijn. Anything will do.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
woensdag 7 september 2016 om 14:53
quote:Courage-- schreef op 07 september 2016 @ 14:15:
[...]
Hoe weten jullie dat toch?
En probeert ze dan nu voor te filteren door haar voor- en afkeuren op tafel te gooien?
Ze maakte pas zelf een opmerking. Iets over dat ze nu niets meer wist over een van de heren op het forum.
En er is een topic geweest waarin een heer zat en openlijk werd afgelebberd terwijl zijn ex ook in dat topic zat. Dacht dat een van twee een bloempje was.
Sodom en Gomorra hier!
[...]
Hoe weten jullie dat toch?
En probeert ze dan nu voor te filteren door haar voor- en afkeuren op tafel te gooien?
Ze maakte pas zelf een opmerking. Iets over dat ze nu niets meer wist over een van de heren op het forum.
En er is een topic geweest waarin een heer zat en openlijk werd afgelebberd terwijl zijn ex ook in dat topic zat. Dacht dat een van twee een bloempje was.
Sodom en Gomorra hier!
woensdag 7 september 2016 om 16:00
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 september 2016 @ 14:29:
[...]
Hackers
Haters
Meeters
Infiltranten
Loslippigen
Dikke duimen
Roddels
Achterklap
GooglePlus het feit dat wij allemaal geregeld geacht worden te lezen hoe veel, vaak en veelvuldig ze hengel-PB-tjes krijgt. Dat dat zo nadrukkelijk gemeld wordt elke keer duidt op 1. Diepgaande onzekerheid en 2. Het ontbreken van aandacht IRL.
[...]
Hackers
Haters
Meeters
Infiltranten
Loslippigen
Dikke duimen
Roddels
Achterklap
GooglePlus het feit dat wij allemaal geregeld geacht worden te lezen hoe veel, vaak en veelvuldig ze hengel-PB-tjes krijgt. Dat dat zo nadrukkelijk gemeld wordt elke keer duidt op 1. Diepgaande onzekerheid en 2. Het ontbreken van aandacht IRL.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.