Het algemene 'ben ik zwanger (of niet)' topic

12-10-2015 14:55 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Gezien de grote hoeveelheid topics met daarin de vraag of je 'wel of niet zwanger' bent, hebben wij dit algemene topic voor jullie aangemaakt.

Dit is dus de plek voor al je vragen en opmerkingen over een mogelijke zwangerschap, bijvoorbeeld nadat:

je de pil bent vergeten?

je menstruatie uitblijft?

het condoom is gescheurd?

Etc.

Andere topics met soortgelijke vragen zullen vanaf nu worden gesloten. Alle adviezen en wijsheden worden vervolgens hier op één plek verzameld.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Nee, je bent niet zwanger en zeker niet als de test negatief is. Lees je bijsluiter van je pil nog eens door
Zwanger. Zeker.
Je moet wel neuken hoor, om zwanger te worden.
Je hebt dus verder geen seks gehad waarbij je vriend in jou is klaargekomen? Dan lijkt me de kans dat je zwanger bent heeeeeeel klein. En dat zeggen al je testen ook. Dus zorg dat je de pil goed blijft slikken, of zorg voor een andere vorm van anticonceptie, en dan komt het allemaal goed.
Nee, je bent niet zwanger.
5 weken lang dagelijks een test?
En btw zaadcellen zijn morsdood als ze in aanraking komen met lucht buiten het lichaam.
Zwanger zonder seks? Dat zou wel heel erg knap zijn!
Als je dit soort dingen niet eens weet, moet je misschien gewoon geen seks hebben..
Wow, meisje, biologie is toch niet zó lang geleden voor je?

Nee, als hij niet in je is klaargekomen, is de kans om zwanger te zijn minimaal. En minimaal betekent dus nagenoeg onmogelijk. En nagenoeg onmogelijk betekent dus: nee. Je bent jezelf helemaal in de stress aan het testen en je lichaam is gewoon wat ontregeld. Misschien zelfs wel dóór de stress.
Op internet kun je ook "bewijzen" vinden dat onbevlekte ontvangenis heus wel bestaat. Geloof niet alles wat je op internet leest. Ik vind het echt heel bijzonder dat je je eigen lichaam en diverse testen niet gelooft en internet wel.
Tenzij je Maria heet waardoor de kans op onbevlekte ontvangenis groot is, ben je niet zwanger
quote:Tulpje25 schreef op 07 september 2016 @ 21:10:

En btw zaadcellen zijn morsdood als ze in aanraking komen met lucht buiten het lichaam.Doe eens een linkje met dat wetenschappelijk onderzoek.
Je stopweek is een ontrekkingbloeding en geen echte menstruatie. Zegt dus ook niets over wel of geen zwangerschap.

Al die testen en het feit dat je geen seks hebt gehad lijkt het mij niet dat je zwanger bent.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

En btw zaadcellen zijn morsdood als ze in aanraking komen met lucht buiten het lichaam. Hoe werkt dat dan met zaaddonatie?
quote:Tiswa schreef op 07 september 2016 @ 21:21:

[...]

Hoe werkt dat dan met zaaddonatie?Dat gaat live natuurlijk.
quote:Phaedra_ schreef op 07 september 2016 @ 21:22:

[...]

Dat gaat live natuurlijk.Ik denk dat sommige donoren dat best wel zouden willen ja
Sorry... maar ik zou écht willen dat ik zó gemakkelijk zwanger zou kunnen raken...

Nee ik denk niet dat je nu zwanger bent.
quote:Tiswa schreef op 07 september 2016 @ 21:24:

[...]

Ik denk dat sommige donoren dat best wel zouden willen ja Misschien de ontvangsters ook

En btw zaadcellen zijn morsdood als ze in aanraking komen met lucht buiten het lichaam.

Welnee!

Mijn dochter is resultaat van zaad dat bijna twee uur buiten het lichaam is geweest. (Donorzaad)
Ging zwanger worden maar zo gemakkelijk..
quote:Phaedra_ schreef op 07 september 2016 @ 21:25:

[...]

Misschien de ontvangsters ook
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
quote:Solomio schreef op 07 september 2016 @ 21:31:

[...]

Dat zeggen al die zure gleuven tot ze een beurt hebben gehad.
quote:Phaedra_ schreef op 07 september 2016 @ 21:37:

[...]

Dat zeggen al die zure gleuven tot ze een beurt hebben gehad.

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
quote:hartjeJynx schreef op 07 september 2016 @ 21:27:

Ging zwanger worden maar zo gemakkelijk..Pfff echt he

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven