Napraattopic 65

31-08-2016 13:41 4136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Het-groepje schreef op 09 september 2016 @ 20:03:

[...]

Ik sta op de jaarlijkse portretfoto voor het smoelenboek in een avantgarde zwarte blouse met witte vlekken.

Had mijn kinderen elektrisch de tanden gepoetst en was daarna naar het werk gegaan ( ) Ook zo fijn dat niemand je even tipt. Ik heb een keer een presentatie staan geven met panda ogen vond ik ook zo fijn dat ik dat ontdekte nadat ik van het podium stapte
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Wat een reactie van 2016 in dat topic. Daar word ik kriegelig van. Wat een taal daar lusten de honden geen brood van.
Veel erger vind ik dat ze een 16 jarige verkeerd informeert onder de noemer ' wij' en dan wel 'ik hoop dat ik bij je binnen kom'. Sommige mensen twijfelen aan het topic, ik weet het niet maar of dat topic nu echt is of niet: Anderen jonge mensen kunnen wat hebben aan de adviezen die daar gegeven worden.
quote:Oudblond schreef op 09 september 2016 @ 20:56:

Veel erger vind ik dat ze een 16 jarige verkeerd informeert onder de noemer ' wij' en dan wel 'ik hoop dat ik bij je binnen kom'. Sommige mensen twijfelen aan het topic, ik weet het niet maar of dat topic nu echt is of niet. Anderen jonge mensen kunnen wat hebben aan de adviezen die daar gegeven worden.Ik neem niks meer van het forum sirieus. Ik heb constant het idee van waar ben ik in beland.
quote:takkentrol schreef op 09 september 2016 @ 20:28:

De mocro lover is er weer En de mods zitten aan de borrel...

Veel erger vind ik dat ze een 16 jarige verkeerd informeert onder de noemer ' wij' en dan wel 'ik hoop dat ik bij je binnen kom'. Sommige mensen twijfelen aan het topic, ik weet het niet maar of dat topic nu echt is of niet: Anderen jonge mensen kunnen wat hebben aan de adviezen die daar gegeven worden.

Dat mens spoort niet, net noemde ze mams nog schizofreen aangezien die de oude Nick van haar noemde.

En dan die achterlijke drammerige adviezen, en topics kapen. Wat een b!

Veel erger vind ik dat ze een 16 jarige verkeerd informeert onder de noemer ' wij' en dan wel 'ik hoop dat ik bij je binnen kom'. Sommige mensen twijfelen aan het topic, ik weet het niet maar of dat topic nu echt is of niet: Anderen jonge mensen kunnen wat hebben aan de adviezen die daar gegeven worden.Wie wat en waar?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Cookielyon schreef op 09 september 2016 @ 20:58:

[...]

Ik neem niks meer van het forum sirieus. Ik heb constant het idee van waar ben ik in beland.Nou, waarom blijf je dan elke keer weer terugkomen? Blijf dan weg als je continu het idee hebt waar je in godsnaam bent belandt.

[...]

Ik neem niks meer van het forum sirieus. Ik heb constant het idee van waar ben ik in beland.Ik wil geen taalnazi zijn maar ben je dyslectisch dat je serieus zo spelt? Of is het een grap? Want ik ben dat namelijk wel en raak helemaal in de war hoe je het nu moet spellen
quote:hatsetats schreef op 09 september 2016 @ 21:00:

[...]

Wie wat en waar?lul topic. Ze zei dat ze biet bed deelt met alles wat niet hollands is of een kleurtje heeft.

[...]

Ik neem niks meer van het forum sirieus. Ik heb constant het idee van waar ben ik in beland.100% wederzijds
quote:Chevron schreef op 09 september 2016 @ 21:02:

[...]

Ik wil geen taalnazi zijn maar ben je dyslectisch dat je serieus zo spelt? Of is het een grap? Want ik ben dat namelijk wel en raak helemaal in de war hoe je het nu moet spellenZe schrijft altijd heel erg beroerd, het is een gave.
quote:ZombieQueen schreef op 09 september 2016 @ 21:02:

[...]

Nou, waarom blijf je dan elke keer weer terugkomen? Blijf dan weg als je continu het idee hebt waar je in godsnaam bent belandt.Apies kijken. Leuk hoor.

[...]

Nou, waarom blijf je dan elke keer weer terugkomen? Blijf dan weg als je continu het idee hebt waar je in godsnaam bent belandt.Mede vandaag zijn mijn ogen nog scherper geopend. Tijd doden.

[...]

Nou, waarom blijf je dan elke keer weer terugkomen? Blijf dan weg als je continu het idee hebt waar je in godsnaam bent belandt.Mede vandaag zijn mijn ogen nog scherper geopend. Tijd doden.

[...]

Ik neem niks meer van het forum sirieus. Ik heb constant het idee van waar ben ik in beland.Wat doe je hier dan?
quote:Cookielyon schreef op 09 september 2016 @ 21:04:

[...]

Mede vandaag zijn mijn ogen nog scherper geopend. Tijd doden.

[...]

Wie wat en waar?Nieuwe vriend moeder, waarom 2016 doet net alsof ze niet vrouwke2016 is en zit vrolijk te dubbel nicken terwijl ze de meest achterlijke adviezen de wereld in slingert
quote:Oudblond schreef op 09 september 2016 @ 21:04:

[...]

Wat doe je hier dan?Tijd doden
Ik zit naar de nl editie van ex on the beach te kijken. Sjemig.
quote:Chevron schreef op 09 september 2016 @ 21:02:

[...]

Ik wil geen taalnazi zijn maar ben je dyslectisch dat je serieus zo spelt? Of is het een grap? Want ik ben dat namelijk wel en raak helemaal in de war hoe je het nu moet spellenZe spelt t correct hoor
quote:ZombieQueen schreef op 09 september 2016 @ 21:04:

[...]

Boehoe papagaai
quote:Cookielyon schreef op 09 september 2016 @ 21:02:

[...]

lul topic. Ze zei dat ze biet bed deelt met alles wat niet hollands is of een kleurtje heeft. Bietjes zijn hartstikke rood.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)

[...]

Wie wat en waar?To die mee moest verhuizen naar nieuwe jonge scharrel van moeder. En het gedubbelnick van 2016.
quote:hatsetats schreef op 09 september 2016 @ 21:05:

[...]

Ze spelt t correct hoorAh fuck ik wist wel dat het trug en intressant was maar niet dat het sirieus is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven