Napraattopic 65
woensdag 31 augustus 2016 om 13:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 9 september 2016 om 19:38
quote:barbaracartland schreef op 09 september 2016 @ 19:33:
Ik heb die priviligetest van buzzfeed dus wel even gedaan. Wat schetst mijn verbazing: ik ben niet gepriviligeerd. Nu wist ik dat allang, maar fijn dat Buzzfeed het bevestigde. Dus mochten jullie nog gezamenlijk iets voor me willen betekenen, ik houd erg van chocolade met jellybeanvulling en eucamentholsnoepjes.
Onderwijl ga ik met een traan biggelend op mijn wang viool spelen.Oeh dat klinkt lekker.
Ik heb die priviligetest van buzzfeed dus wel even gedaan. Wat schetst mijn verbazing: ik ben niet gepriviligeerd. Nu wist ik dat allang, maar fijn dat Buzzfeed het bevestigde. Dus mochten jullie nog gezamenlijk iets voor me willen betekenen, ik houd erg van chocolade met jellybeanvulling en eucamentholsnoepjes.
Onderwijl ga ik met een traan biggelend op mijn wang viool spelen.Oeh dat klinkt lekker.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
vrijdag 9 september 2016 om 19:39
quote:Lady_Voldemort schreef op 08 september 2016 @ 19:38:
[...]
Dat rare konijn kon in elk geval altijd weer opnieuw beginnen. Die begon elke keer weer met heel normaal (voor haar doen dan) te posten en geen mod die door had dat zij het was.
Heb het even nagevraagd en voor zover mogelijk nagekeken.
Met haar eerste nick (lid sinds: dinsdag 14 oktober 2014 01:29) kreeg ze voorafgaand aan haar laatste posting (28-07-2015) op 26-04-2015 12:40 een 48-uursban. daarna dus geen ban meer.
Daarna had ze een konijnennick, waarmee ze 03-10-2015 15:29 een 24uurs ban kreeg. Deze nick is geanonimiseerd.
Daarna en voor ze sapsorrow werd (sapsorrow vanaf 25 januari 2016) een nich die ze na het overlijden van David Bowie heeft laten anonimiseren. Met die betr. nick geen ban.
Naar haar ban als sapsorrow duidelijke postings gedaan waaruit bleek dat zij het was. Met een nick waarmee ze normaal postte, werd ze door detectives (nee niet ik) betrapt en gemeld.
Hoezo steeds weer opnieuw beginnen?
[...]
Dat rare konijn kon in elk geval altijd weer opnieuw beginnen. Die begon elke keer weer met heel normaal (voor haar doen dan) te posten en geen mod die door had dat zij het was.
Met haar eerste nick (lid sinds: dinsdag 14 oktober 2014 01:29) kreeg ze voorafgaand aan haar laatste posting (28-07-2015) op 26-04-2015 12:40 een 48-uursban. daarna dus geen ban meer.
Daarna had ze een konijnennick, waarmee ze 03-10-2015 15:29 een 24uurs ban kreeg. Deze nick is geanonimiseerd.
Daarna en voor ze sapsorrow werd (sapsorrow vanaf 25 januari 2016) een nich die ze na het overlijden van David Bowie heeft laten anonimiseren. Met die betr. nick geen ban.
Naar haar ban als sapsorrow duidelijke postings gedaan waaruit bleek dat zij het was. Met een nick waarmee ze normaal postte, werd ze door detectives (nee niet ik) betrapt en gemeld.
Hoezo steeds weer opnieuw beginnen?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
vrijdag 9 september 2016 om 19:40
vrijdag 9 september 2016 om 19:40
quote:simbalabimba schreef op 09 september 2016 @ 19:39:
[...]
Hoezo steeds weer opnieuw beginnen? wat ben jij een eng mens zeg.
[...]
Hoezo steeds weer opnieuw beginnen? wat ben jij een eng mens zeg.
vrijdag 9 september 2016 om 19:46
vrijdag 9 september 2016 om 19:46
vrijdag 9 september 2016 om 19:53
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 09 september 2016 @ 19:43:
[...]
De grootste pruttelaars zet ik onder negeerknop. Denk dat het dan wel weer gaat.
Weekend!! Lekker weekend! Ging ik met man even een luxe ijsje eten bij de ijssalon. Kunnen we na afloop allebei een schoon shirt aan Ik leer het ook nooit.
[...]
De grootste pruttelaars zet ik onder negeerknop. Denk dat het dan wel weer gaat.
Weekend!! Lekker weekend! Ging ik met man even een luxe ijsje eten bij de ijssalon. Kunnen we na afloop allebei een schoon shirt aan Ik leer het ook nooit.
vrijdag 9 september 2016 om 19:56
vrijdag 9 september 2016 om 19:57
quote:Amaqanda schreef op 09 september 2016 @ 19:49:
[...]
Ja. Tot in detail ook. BrrrrTuurlijk, ik moet wel weten waarover ik praat.
Plus dat ik het wat neutraler vind klinken dan 'LV lulde maar een end weg, klopt niks van' (als ik de details weglaat).
[...]
Ja. Tot in detail ook. BrrrrTuurlijk, ik moet wel weten waarover ik praat.
Plus dat ik het wat neutraler vind klinken dan 'LV lulde maar een end weg, klopt niks van' (als ik de details weglaat).
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
vrijdag 9 september 2016 om 19:59
quote:Lady_Voldemort schreef op 09 september 2016 @ 19:52:
[...]
Laat dat mens toch. Ze doet er niemand kwaad mee en ze is tenminste van de straat.Zo is dat ongefundeerde uitspraken doen kan altijd nog.
[...]
Laat dat mens toch. Ze doet er niemand kwaad mee en ze is tenminste van de straat.Zo is dat ongefundeerde uitspraken doen kan altijd nog.
vrijdag 9 september 2016 om 20:03
quote:sssssst schreef op 09 september 2016 @ 19:53:
[...]
Lekker weekend! Ging ik met man even een luxe ijsje eten bij de ijssalon. Kunnen we na afloop allebei een schoon shirt aan Ik leer het ook nooit.
Ik sta op de jaarlijkse portretfoto voor het smoelenboek in een avantgarde zwarte blouse met witte vlekken.
Had mijn kinderen elektrisch de tanden gepoetst en was daarna naar het werk gegaan
[...]
Lekker weekend! Ging ik met man even een luxe ijsje eten bij de ijssalon. Kunnen we na afloop allebei een schoon shirt aan Ik leer het ook nooit.
Ik sta op de jaarlijkse portretfoto voor het smoelenboek in een avantgarde zwarte blouse met witte vlekken.
Had mijn kinderen elektrisch de tanden gepoetst en was daarna naar het werk gegaan
vrijdag 9 september 2016 om 20:04
quote:Het-groepje schreef op 09 september 2016 @ 20:03:
[...]
[...]
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
vrijdag 9 september 2016 om 20:07
quote:Het-groepje schreef op 09 september 2016 @ 20:03:
[...]
Ha ha.
U herkent de jonge ouders aan de vlekken op de schouders.
Zoiets?
[...]
Ha ha.
U herkent de jonge ouders aan de vlekken op de schouders.
Zoiets?