Napraattopic 65
woensdag 31 augustus 2016 om 13:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 10 september 2016 om 00:45
quote:IrishCassidy schreef op 10 september 2016 @ 00:42:
Wat is die angst voor een ban hier toch?
Ja, daar kan jij je niks bij voorstellen natuurlijk, als vrijdagforummer. Jij zou zelfs een goed gemikte weekban niet eens opmerken .
Maar wij forumslaven weten van ellende niet wat we moeten doen al zitten we maar een uur zonder forum! En dat is erg hoor!
Wat is die angst voor een ban hier toch?
Ja, daar kan jij je niks bij voorstellen natuurlijk, als vrijdagforummer. Jij zou zelfs een goed gemikte weekban niet eens opmerken .
Maar wij forumslaven weten van ellende niet wat we moeten doen al zitten we maar een uur zonder forum! En dat is erg hoor!
zaterdag 10 september 2016 om 00:48
zaterdag 10 september 2016 om 00:49
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 september 2016 @ 00:45:
[...]
Maar wij forumslaven weten van ellende niet wat we moeten doen al zitten we maar een uur zonder forum! En dat is erg hoor!Ik heb nog nooit een ban gehad. Hoe voelt dat dan? Zijn jullie serieus altijd online? Ik kan me daar niks bij voorstellen.
[...]
Maar wij forumslaven weten van ellende niet wat we moeten doen al zitten we maar een uur zonder forum! En dat is erg hoor!Ik heb nog nooit een ban gehad. Hoe voelt dat dan? Zijn jullie serieus altijd online? Ik kan me daar niks bij voorstellen.
zaterdag 10 september 2016 om 00:50
quote:doornroosje9 schreef op 10 september 2016 @ 00:48:
[...]
Zeg niet zo'n akelige dingen!
Was ter illustratie voor Cassie hoor. Wees maar niet bang. Jij mag vannacht fijn achter slot en grendel slapen en dan kijken we morgen wel weer of je terug op de afdeling kunt.
* Niet vergeten bij de dagdienst te melden dat ze het raam van roos haar kamer sluiten.
[...]
Zeg niet zo'n akelige dingen!
Was ter illustratie voor Cassie hoor. Wees maar niet bang. Jij mag vannacht fijn achter slot en grendel slapen en dan kijken we morgen wel weer of je terug op de afdeling kunt.
* Niet vergeten bij de dagdienst te melden dat ze het raam van roos haar kamer sluiten.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
zaterdag 10 september 2016 om 00:52
quote:IrishCassidy schreef op 10 september 2016 @ 00:49:
[...]
Ik heb nog nooit een ban gehad. Hoe voelt dat dan? Zijn jullie serieus altijd online? Ik kan me daar niks bij voorstellen.
Ik kijk sinds ik dus geen leven meer heb een paar keer per dag of er nog iets leuks gebeurt. Tenzij ik me heel beroerd voel, dan minder of niet.
Toen ik nog gewoon kon werken keek ik een paar keer per week.
[...]
Ik heb nog nooit een ban gehad. Hoe voelt dat dan? Zijn jullie serieus altijd online? Ik kan me daar niks bij voorstellen.
Ik kijk sinds ik dus geen leven meer heb een paar keer per dag of er nog iets leuks gebeurt. Tenzij ik me heel beroerd voel, dan minder of niet.
Toen ik nog gewoon kon werken keek ik een paar keer per week.
zaterdag 10 september 2016 om 00:53
[...]
Welnee joh. Ik moet ook gewoon werken en zo, en thuis heb ik vaak ook wel wat beters te doen.
Maar ik moet wel toegeven dat zo'n ban wel triggert. Alsof je ineens een veel ergere Mening hebt als je die niet mag uiten, of zo. Ik heb van ellende zelfs wel eens een terugkomnick aangemaakt, terwijl ik toen toch maar 48 uur had .
[...]
Welnee joh. Ik moet ook gewoon werken en zo, en thuis heb ik vaak ook wel wat beters te doen.
Maar ik moet wel toegeven dat zo'n ban wel triggert. Alsof je ineens een veel ergere Mening hebt als je die niet mag uiten, of zo. Ik heb van ellende zelfs wel eens een terugkomnick aangemaakt, terwijl ik toen toch maar 48 uur had .
In games hadden ze het altijd over (nouja nu niet meer maar in het verleden wel) de ban (MC)Hammer:
https://www.youtube.com/watch?v=otCpCn0l4Wo
https://www.youtube.com/watch?v=otCpCn0l4Wo
quote:Elisabeth1988 schreef op 10 september 2016 @ 00:50:
[...]
we hebben net geleerd dat je pas echt zeker weet of je seksueel tot een man bent aangetrokken als ie okselhaar heeft.Och ik kan ook wel leven met de gedachte dat ik het niet zeker weet en dat hij gewoon een leuke kop en een lekker lijf heeft.
[...]
we hebben net geleerd dat je pas echt zeker weet of je seksueel tot een man bent aangetrokken als ie okselhaar heeft.Och ik kan ook wel leven met de gedachte dat ik het niet zeker weet en dat hij gewoon een leuke kop en een lekker lijf heeft.
quote:-Kia-Ora- schreef op 10 september 2016 @ 00:50:
[...]
[...]
Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 10 september 2016 om 00:54
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 september 2016 @ 00:50:
[...]
Maar die heb je dus niet meer he, mannen met okselhaar. Want okselhaar is Vies, tegenweurdig.
Bij mannen ook al?
Dat is nieuw voor me.
Ik ben zó blij met dit forum! Anders zou ik echt niets weten.
Als ik ooit weer naar de sauna ga zal ik ook eerst een topic moeten openen voor schaamhaaradvies.
[...]
Maar die heb je dus niet meer he, mannen met okselhaar. Want okselhaar is Vies, tegenweurdig.
Bij mannen ook al?
Dat is nieuw voor me.
Als ik ooit weer naar de sauna ga zal ik ook eerst een topic moeten openen voor schaamhaaradvies.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 10 september 2016 om 00:57
[...]
Bij een ban kun je ineens lezen wat ze van je vinden.
En je bent een soort van geest.
Best grappig.
[...]
Bij een ban kun je ineens lezen wat ze van je vinden.
En je bent een soort van geest.
Best grappig.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 10 september 2016 om 00:57
quote:feow schreef op 10 september 2016 @ 00:54:
[...]
Bij mannen ook al?
Dat is nieuw voor me.
Als ik ooit weer naar de sauna ga zal ik ook eerst een topic moeten openen voor schaamhaaradvies.Vooral bij mannen, heb ik me laten vertellen. Bossen shag en zo, hebben ze het dan over. En roken is bijkans nog erger dan okselhaar, dus kan je nagaan.
[...]
Bij mannen ook al?
Dat is nieuw voor me.
Als ik ooit weer naar de sauna ga zal ik ook eerst een topic moeten openen voor schaamhaaradvies.Vooral bij mannen, heb ik me laten vertellen. Bossen shag en zo, hebben ze het dan over. En roken is bijkans nog erger dan okselhaar, dus kan je nagaan.