Napraattopic 65

31-08-2016 13:41 4136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:IrishCassidy schreef op 10 september 2016 @ 00:42:

Wat is die angst voor een ban hier toch?

Ja, daar kan jij je niks bij voorstellen natuurlijk, als vrijdagforummer. Jij zou zelfs een goed gemikte weekban niet eens opmerken .

Maar wij forumslaven weten van ellende niet wat we moeten doen al zitten we maar een uur zonder forum! En dat is erg hoor!
quote:IrishCassidy schreef op 10 september 2016 @ 00:42:

Wat is die angst voor een ban hier toch?Dan moet ik een RL hebben. Kan ik niet aan hoor.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Elisabeth1988 schreef op 10 september 2016 @ 00:43:

[...]

of ze had het te druk met het tongen met die vriend waar ze op bezoek wasHumpf. De laatste die heeft geprobeerd haar te tongen heeft ze de tong bijkans afgebeten. Dochter houdt niet van die kunsten.
Wat LV zegt dus.
quote:doornroosje9 schreef op 10 september 2016 @ 00:46:

[...]

Dan moet ik een RL hebben. Kan ik niet aan hoor. En misschien naar buiten. Weet je hoe eng en gezond het daar is .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 september 2016 @ 00:46:

[...]

Humpf. De laatste die heeft geprobeerd haar te tongen heeft ze de tong bijkans afgebeten. Dochter houdt niet van die kunsten.

zo was ik vroeger ook ja

tot al die mannen met okselhaar me seksueel begonnen aan te trekken
quote:doornroosje9 schreef op 10 september 2016 @ 00:46:

Wat LV zegt dus.Heb jij je man ook gebeten? Vertel
quote:-Kia-Ora- schreef op 10 september 2016 @ 00:47:

[...]

En misschien naar buiten. Weet je hoe eng en gezond het daar is .Zeg niet zo'n akelige dingen!
quote:Elisabeth1988 schreef op 10 september 2016 @ 00:48:

[...]

zo was ik vroeger ook ja

tot al die mannen met okselhaar me seksueel begonnen aan te trekken
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 september 2016 @ 00:45:

[...]

Ja, daar kan jij je niks bij voorstellen natuurlijk, als vrijdagforummer. Jij zou zelfs een goed gemikte weekban niet eens opmerken .

Maar wij forumslaven weten van ellende niet wat we moeten doen al zitten we maar een uur zonder forum! En dat is erg hoor!Ik heb nog nooit een ban gehad. Hoe voelt dat dan? Zijn jullie serieus altijd online? Ik kan me daar niks bij voorstellen.
quote:Elisabeth1988 schreef op 10 september 2016 @ 00:48:

[...]

zo was ik vroeger ook ja

tot al die mannen met okselhaar me seksueel begonnen aan te trekkenMaar die heb je dus niet meer he, mannen met okselhaar. Want okselhaar is Vies, tegenweurdig.
quote:-Kia-Ora- schreef op 10 september 2016 @ 00:49:

[...]

we hebben net geleerd dat je pas echt zeker weet of je seksueel tot een man bent aangetrokken als ie okselhaar heeft.
quote:doornroosje9 schreef op 10 september 2016 @ 00:48:

[...]

Zeg niet zo'n akelige dingen!

Was ter illustratie voor Cassie hoor. Wees maar niet bang. Jij mag vannacht fijn achter slot en grendel slapen en dan kijken we morgen wel weer of je terug op de afdeling kunt.

* Niet vergeten bij de dagdienst te melden dat ze het raam van roos haar kamer sluiten.
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 september 2016 @ 00:50:

[...]

Maar die heb je dus niet meer he, mannen met okselhaar. Want okselhaar is Vies, tegenweurdig.

ik ken ze nog wel hoor

maar dat zijn van die smutzige kunstenaars
quote:IrishCassidy schreef op 10 september 2016 @ 00:49:

[...]

Ik heb nog nooit een ban gehad. Hoe voelt dat dan? Zijn jullie serieus altijd online? Ik kan me daar niks bij voorstellen.

Ik kijk sinds ik dus geen leven meer heb een paar keer per dag of er nog iets leuks gebeurt. Tenzij ik me heel beroerd voel, dan minder of niet.

Toen ik nog gewoon kon werken keek ik een paar keer per week.

[...]

Ik heb nog nooit een ban gehad. Hoe voelt dat dan? Zijn jullie serieus altijd online? Ik kan me daar niks bij voorstellen.

Welnee joh. Ik moet ook gewoon werken en zo, en thuis heb ik vaak ook wel wat beters te doen.

Maar ik moet wel toegeven dat zo'n ban wel triggert. Alsof je ineens een veel ergere Mening hebt als je die niet mag uiten, of zo. Ik heb van ellende zelfs wel eens een terugkomnick aangemaakt, terwijl ik toen toch maar 48 uur had .
In games hadden ze het altijd over (nouja nu niet meer maar in het verleden wel) de ban (MC)Hammer:

https://www.youtube.com/watch?v=otCpCn0l4Wo
quote:Elisabeth1988 schreef op 10 september 2016 @ 00:50:

[...]

we hebben net geleerd dat je pas echt zeker weet of je seksueel tot een man bent aangetrokken als ie okselhaar heeft.Och ik kan ook wel leven met de gedachte dat ik het niet zeker weet en dat hij gewoon een leuke kop en een lekker lijf heeft.
quote:-Kia-Ora- schreef op 10 september 2016 @ 00:50:

[...]

Was ter illustratie voor Cassie hoor. Wees maar niet bang. Jij mag vannacht fijn achter slot en grendel slapen en dan kijken we morgen wel weer of je terug op de afdeling kunt.

* Niet vergeten bij de dagdienst te melden dat ze het raam van roos haar kamer sluiten.
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 september 2016 @ 00:50:

[...]

Maar die heb je dus niet meer he, mannen met okselhaar. Want okselhaar is Vies, tegenweurdig.

Bij mannen ook al?

Dat is nieuw voor me.

Ik ben zó blij met dit forum! Anders zou ik echt niets weten.

Als ik ooit weer naar de sauna ga zal ik ook eerst een topic moeten openen voor schaamhaaradvies.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:doornroosje9 schreef op 10 september 2016 @ 00:53:

[...]

Kun je door deze gedachte over een post of 50 weer rustig slapen?
quote:-Kia-Ora- schreef op 10 september 2016 @ 00:53:

[...]

Och ik kan ook wel leven met de gedachte dat ik het niet zeker weet en dat hij gewoon een leuke kop en een lekker lijf heeft.ik ook, ik hoef toch geen kinderen met ze te maken

[...]

Bij een ban kun je ineens lezen wat ze van je vinden.

En je bent een soort van geest.

Best grappig.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 10 september 2016 @ 00:54:

[...]

Bij mannen ook al?

Dat is nieuw voor me.

Ik ben zó blij met dit forum! Anders zou ik echt niets weten.

Als ik ooit weer naar de sauna ga zal ik ook eerst een topic moeten openen voor schaamhaaradvies.Vooral bij mannen, heb ik me laten vertellen. Bossen shag en zo, hebben ze het dan over. En roken is bijkans nog erger dan okselhaar, dus kan je nagaan.
quote:-Kia-Ora- schreef op 10 september 2016 @ 00:53:

[...]

Och ik kan ook wel leven met de gedachte dat ik het niet zeker weet en dat hij gewoon een leuke kop en een lekker lijf heeft.Heb ik ^^

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven