Napraattopic 65

31-08-2016 13:41 4136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Elisabeth1988 schreef op 10 september 2016 @ 01:58:

[...]

nee grapje joh

Pfff gelukkig!

Ik zal even voor je gaan denken. Tis al laat dus ik ben nu niet zo scherp meer. Als ik iets heb dan hoor je het.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Btw, pagina 163 (op mijn pc).
quote:IrishCassidy schreef op 10 september 2016 @ 01:55:

[...]

Oh ja is dat zo? Die heb ik gemist dan.

Ik vind het namelijk wel een interessante vraag namelijk. Weetje, er zijn mensen hier die elkaar in het echhie kennen. Dan is de invloed minder misschien. Of misschien toch niet. Dat kan ook. Misschien wel meer.

Wat zegt een avatar over iemand?Een ava is een herkenningsmiddel, maar zegt niets over een poster. Ik vind de ava van Kia niet leuk, maar vind haar wel een leuke poster.
quote:Sayre schreef op 10 september 2016 @ 02:05:

[...]

Een ava is een herkenningsmiddel, maar zegt niets over een poster. Ik vind de ava van Kia niet leuk, maar vind haar wel een leuke poster.Ik heb hetzelfde bij die avatar. Kia, verander je ava eens!
quote:IrishCassidy schreef op 10 september 2016 @ 02:03:

https://www.youtube.com/watch?v=hPHBppXNgaM

Ik stel me dit soort muziek nu voor? Lekker nummer, feestjesachtig nummer.Oh vreselijk als dat al uren bezig is.
quote:-Kia-Ora- schreef op 10 september 2016 @ 02:06:

[...]

Oh vreselijk als dat al uren bezig is.Voor 1 avondje kan dat toch best? Tis niet dagelijks.
quote:Sayre schreef op 10 september 2016 @ 02:05:

[...]

Een ava is een herkenningsmiddel, maar zegt niets over een poster. Ik vind de ava van Kia niet leuk, maar vind haar wel een leuke poster.

Vind je der echt niet leuk?

Gelukkig vind je mij wel leuk . Dat is ook veel belangrijker . Iemand kan een gave Nick en ava hebben maar echt bs uitkramen en vals naar anderen zijn.
quote:IrishCassidy schreef op 10 september 2016 @ 02:09:

[...]

Voor 1 avondje kan dat toch best? Tis niet dagelijks.

Ik zou er niet over gaan klagen ofzo maar vind het geen fijn deuntje.

Vinden jullie deze ava niks of haar überhaupt niks?
quote:-Kia-Ora- schreef op 10 september 2016 @ 02:10:

[...]

Vinden jullie deze ava niks of haar überhaupt niks?Wie is het eigenlijk? of heb ik weer onder een steen geleefd
Ik ken haar niet geloof ik, geen idee of ik haar leuk vind.

Ik vind de ava niks. Boring enzo.
quote:-Kia-Ora- schreef op 10 september 2016 @ 02:03:

[...]

Dat is lief . En fijn ook dat ze het je gemeld hebben voor die tijd. Dat neemt al een deel irritatie weg natuurlijk. Wel rot dat je er wakker van ligt.

Niet zozeer door hun. Ben vandaag hypergevoelig.

Zelf speel ik piano en zing graag luidkeels mee met muziek, ook in de tuin. Geven en nemen gewoon.

En ze hebben ook leuke en beeldmooie kinderen. 4 meisjes. De oudste komt hier dus vaak langs. Ze is verliefd op mijn kat, haar moeder is allergisch.

Ik hoor nu ook alleen nog maar meisjesstemmen. Het werd een slaapfeestje, buurman heeft onze luchtmatras en tent geleend. Denk dat ze binnen een kwartier wel stil zullen zijn.
Het is ook pas 2.15

Zo laat is het nog niet.
quote:IrishCassidy schreef op 10 september 2016 @ 02:15:

Het is ook pas 2.15

Zo laat is het nog niet.nou voor 14jarigen vind ik dat een aardige tijd
quote:Sayre schreef op 10 september 2016 @ 02:13:

[...]

Niet zozeer door hun. Ben vandaag hypergevoelig.

Zelf speel ik piano en zing graag luidkeels mee met muziek, ook in de tuin. Geven en nemen gewoon.

En ze hebben ook leuke en beeldmooie kinderen. 4 meisjes. De oudste komt hier dus vaak langs. Ze is verliefd op mijn kat, haar moeder is allergisch.

Ik hoor nu ook alleen nog maar meisjesstemmen. Het werd een slaapfeestje, buurman heeft onze luchtmatras en tent geleend. Denk dat ze binnen een kwartier wel stil zullen zijn.

Leuk die feestjes . Klinkt trouwens als een leuk meisje.

Ach je mag toch best gevoelig zijn soms. Niets mis met soms even klagen . Of het nu gegrond is of niet. Ik zit ook weleens te zeuren om niets.
ik ga jullie verlaten

zie jullie weer in napraat 66 om alle bans te bespreken die het morgen al dan niet gaat regenen

slaap lekker!
quote:Elisabeth1988 schreef op 10 september 2016 @ 02:11:

[...]

Wie is het eigenlijk? of heb ik weer onder een steen geleefd

Het is een actrice uit NZ. Dus je hebt niet onder een steen geleefd hoor. Weinig mensen in deze contreien die haar kennen.

Kwam haar ooit tegen in een serie die ik keek om Maori te leren en we hadden raakvlakken dus vond het wel passend .

Ben inmiddels gehecht geraakt aan kia en haar als ava, wel al verschillende foto's van haar als ava gehad.
quote:IrishCassidy schreef op 10 september 2016 @ 02:03:

https://www.youtube.com/watch?v=hPHBppXNgaM

Ik stel me dit soort muziek nu voor? Lekker nummer, feestjesachtig nummer.

Zo'n muziek is het. Ik word er gek van! Mijn partner vond die muziek niet storend, hij luistert vrijwillig naar dat gedoe.

Maar buurman zal ook gek worden van de Stones die ik eindeloos draai, toch klaagt hij nooit. Denk dat ik ze morgen koeken en een thermos koffie ga geven. Ik doe nu moeilijk, maar buurman heeft dus wel tot 2 uur moeten werken.
quote:Elisabeth1988 schreef op 10 september 2016 @ 02:21:

ik ga jullie verlaten

zie jullie weer in napraat 66 om alle bans te bespreken die het morgen al dan niet gaat regenen

slaap lekker!

Slaap wel
quote:Sayre schreef op 10 september 2016 @ 02:22:

[...]

Zo'n muziek is het. Ik word er gek van! Mijn partner vond die muziek niet storend, hij luistert vrijwillig naar dat gedoe.

Maar buurman zal ook gek worden van de Stones die ik eindeloos draai, toch klaagt hij nooit. Denk dat ik ze morgen koeken en een thermos koffie ga geven. Ik doe nu moeilijk, maar buurman heeft dus wel tot 2 uur moeten werken.Neurie in je bed het liedje mee. Je valt vanzelf in slaap als je dat lang genoeg doet.
Je niet druk maken werkt altijd.
quote:-Kia-Ora- schreef op 10 september 2016 @ 02:09:

[...]

Vind je der echt niet leuk?

Gelukkig vind je mij wel leuk . Dat is ook veel belangrijker . Iemand kan een gave Nick en ava hebben maar echt bs uitkramen en vals naar anderen zijn.Niet leuk is veel gezegd. Ik vind haar (je ava) simpel en jou heel leuk. Dus jouw ava vind ik niet passen.
quote:Elisabeth1988 schreef op 10 september 2016 @ 02:17:

[...]

nou voor 14jarigen vind ik dat een aardige tijd

Ik ook. Maar toen ik 14 jaar was, was een Nokia 3310 nog het van het.

Tegenwoordig is dat een ouderwets museumstuk
quote:Sayre schreef op 10 september 2016 @ 02:25:

[...]

Niet leuk is veel gezegd. Ik vind haar (je ava) simpel en jou heel leuk. Dus jouw ava vind ik niet passen.Wel grappig om dit te horen, nog nooit gelezen dat iemand er zo over denkt. Zal Google eens aanslingeren voor een minder simpele.
quote:-Kia-Ora- schreef op 10 september 2016 @ 02:29:

[...]

Wel grappig om dit te horen, nog nooit gelezen dat iemand er zo over denkt. Zal Google eens aanslingeren voor een minder simpele.Is enkel mijn mening, geen idee hoe anderen jou zien
quote:Sayre schreef op 10 september 2016 @ 02:29:

[...]

Ik ook. Maar toen ik 14 jaar was, was een Nokia 3310 nog het van het.

Tegenwoordig is dat een ouderwets museumstuk

Toen ik 14 was waren er geen mobiele telefoons ^^

Maar goed, ik ben ook weg. Later!

https://www.youtube.com/watch?v=Jc_AuqEVO3w

(Zou er een napraat 66 zijn als ik wakker wordt?Ik ben nog nooit zo excited geweest voor een zaterdag op het Vivaforum. En wie is de de 1e en de 2e poster? Spannend!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven