Miskraam? Zo onzeker

10-09-2016 07:09 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorige week getest en joehoe positief... Na even kijken en uitrekenen zou ik al 7 weken moeten zijn ongeveer.

Maar gister middag op m'n werk uit het niets... Verschrikkelijke buikpijn en later bloedverlies.

De vk gebeld ze had geregeld dat we naar het zh konden voor een echo.

We gingen erheen met het gevoel het is goed of fout... Maar gingen weg met het nieuws: de vruchtzak is niet mooi rond en de baby heeft een trage hartslag... Het lijkt er erg op dat het een mk gaat worden

Nu toch stiekum hoop maar toch ook zo onzeker... Iemand ook ervaring?
Hee dali, wat een onzekerheid. Het klinkt niet geweldig, maar ik begrijp dat je toch ook nog hoop hebt. Ik heb wel ervaring met een miskraam, maar op mijn echo toen was geen hartslag te zien, dus hadden we ook geen hoop meer. Mag je snel terug voor een echo?
Twee keer meegemaakt: wel een hartslag, maar te traag. Beide keren mocht ik een week kater terugkomen voor een echo. Beide keren leefde het vruchtje niet meer. Het is zo verdrietig!

Ik hoop voor jou dat het bij jou anders loopt, maar mooier kan ik het niet maken. De onzekerheid, het moeten wachten, dat is inderdaad vreselijk. Heel veel sterkte!
Heel naar nieuws! :(

Maar hou goed in je achterhoofd, als het een miskraam is, is het niet goed met het kindje geweest dan zou hij of zij ook niet gezond op de wereld komen..

Ik wens je heel veel sterkte!
Wat naar voor je! Ik heb wel ervaring met behoorlijk bloedverlies in de 6e/7e week (wij dachten ook MK), maar niet met een tragere hartslag o.i.d. Bij mij is het goed gekomen, ik ben nog steeds zwanger. Ik hoop dat dat bij jou ook zo zal zijn!

Heel veel sterkte! Ik hoop op goed nieuws voor je.
Hi Bloes, ik ken je nog van het uitgerekend in augustus topic. Hoe is het bij jou? Hoe ver was jij ook al weer bij de miskraam?

Kess bedankt voor je reactie wat verdrietig dat je het al 2 keer hebt meegemaakt :(

Isayez dat is ook wat ik in mn hoofd heb maar toch ergens nog een sprankje hoop..

Ik had woensdag al een vroege echo bij de vk staan dus, woensdag moet ik weer. In de tussentijd durf ik bijna niet naar de wc

Het vervelende was dat ze het ook allemaal heel slecht kon zien omdat mijn darmen heel erg van slag waren...
Ik lees even mee, ik ben pas 5 (bijna 6) weken en verloor gisteren ook ineens veel bloed. Op de echo was alleen een zwangerschapsring te zien en de vruchtzak was ook niet helemaal mooi rond.

In mei heb ik een MA gehad, toen kwamen ze er met 7.5 weken achter dat er alleen een lege vruchtzak was en dat het kindje rond 5.5 weken waas gestopt met groeien.
mssfiddler verschrikkelijk die spanning he? Wanneer mag je terugkomen?
20 september pas. Eerder kunnen ze toch geen uitsluitsel geven
Spannend hoop ook echt voor je dat het goed blijft gaan!
Ik snap dat je een sprankje hoop houdt!

Dat is ook goed!

Probeer te ontspannen en je niet druk te maken.. Al is dat makkelijker gezegd dan gedaan!
Net toch weer flink bloed verlies, geen krampen en lijkt ouder bloed.. Maar ja toch veel :(
Shit zeg Dali, maar geen krampen is goed toch?

Hier ook oud bloed, maar niet zo veel meer. Ook geen krampen meer
Dali: ja, hier ook meegemaakt 1,5 maand geleden. Begon met bruin bloed maar werden krampen... Heel verdrietig, te meer omdat ik al 3 jaar bezig ben met zwanger worden. Aan de andere kant, en dat hield ik me ook steeds voor, als er iets mis is met de vrucht lost de natuur het op. Rationeel liever een vroege MK dan een zwaar gehandicapt kind of een keuze moeten maken namens een ongeboren kind. Emotioneel is het super verdrietig natuurlijk.

Hoop dat het in jouw geval loos alarm blijkt te zijn. Ik weet ook van dames die bloed verliezen gedurende de zwangerschap en alsnog bevallen van een blakende baby. Sterkte! Onzekerheid is kl*te!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
mssfiddler keep my fingers crossed for you! Maar die onzekerheid he?

Baggal wat verdrietig dat jij het ook hebt meegemaakt, al 3 jaar bezig wat onwijs lang! Dan is het inderdaad extra moeilijk :( Je hebt absoluut gelijk hoor liever een vroege MK dan een zwaar gehandicapt kind of een keuze moeten maken namens een ongeboren kind. Ik hoop echt dat je nu weer snel zwanger mag worden en dat het dan goed gaat!

Pfff ben er de hele dag toch bewust en onbewust mee bezig. Durf amper naar de wc te gaan echt zo stom...
Dank je Dali! Hoop nu zelf snel ongesteld te worden zodat ik een cryo kan laten terugplaatsen en hoop daarvan zwanger te worden (en 9 mndn te blijven).

Die onzekerheid is fnuikend. Ook het niet meer naar de WC durven en dan toch opeens het willen weten is herkenbaar. Als het komt, komt het en kun je er echt niets aan doen om het te voorkomen...

Blijf duimen voor jou en Mssfiddler.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Lief hoor Baggal! Ik duim ook zeker voor jou!!
Helaas gister heeft het doorgezet ????

M'n baarmoeder is al helemaal schoon zei ze...
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Dali, zo rot

Hoe gaat het met je? Schrijf hier maar van je af als je dat wilt...
Sterkte meid!

Het is niet leuk :(
Thanxx voor jullie reacties... Het is inderdaad niet leuk! Voel me zo leeg... Alle plannen en fantasieën in één keer weg...

Kan het ene moment in huilen uitbarsten maar het andere moment weer gewoon verder gaan, tja je moet he...

Ben alleen nog zo moe denk ook van alle spanning van de afgelopen dagen.

mssfiddler ik hoop dat het bij jou gestopt is en dat je de 20ste een mooie echo hebt

Baggal ben jij al ongesteld geworden? Hoop het voor je!
Het is heel heftig inderdaad... Ook al waren het nog maar een paar cellen, in jullie hoofd was het al een kindje en deze droom spat ineens uit elkaar.

Neem de tijd die je nodig hebt, meld je ziek eventueel... Zorg dat je het een plekje geeft

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven