eFFFe forumvriendinnen
maandag 15 december 2008 om 12:49
Hou maar op met duimen Jules. Hier is bloed. 23 dagen na miskraam. Vreemd... Nou ja, het zal wel. Lijkt me laat voor een innesteling dus het zal wel ongesteldheid zijn. Jammer maar helaas. Normaal heb ik nooit zere (.)(.) voor menstruatie en nu zijn ze echt huge en doen zeer. Raar lijf. Ach kan ik in ieder geval aan de champagne met oud en nieuw. Nieuwe NOD (op basis van 28 dagen) 11 januari.
maandag 15 december 2008 om 12:51
Oh jee Lil: Hoop dat ze goed op jou en je kleine meisje passen in het ziekenhuis!!! Good luck!
Negeer aub geen tekenen van je lichaam en neem het zekere voor het onzekere.....
Es: Ben benieuwd hoe lang je jezelf in kunt houden om te testen. Het is jou ook zo gegund en jij en esman matchen tenslotte goed metelkaar op zaad en ei gebied....
liefs Klaver
bloedend duimpje is weer gestopt met bloeden, lijkt mee te vallen, maar het bloedde echt lang door joh
Negeer aub geen tekenen van je lichaam en neem het zekere voor het onzekere.....
Es: Ben benieuwd hoe lang je jezelf in kunt houden om te testen. Het is jou ook zo gegund en jij en esman matchen tenslotte goed metelkaar op zaad en ei gebied....
liefs Klaver
bloedend duimpje is weer gestopt met bloeden, lijkt mee te vallen, maar het bloedde echt lang door joh
maandag 15 december 2008 om 12:51
Balen Es, maar champagne met O&N is ook niet gek.
Ben je heftig aan het bloeden? Ik zit zo eens mijn gyneacologie van de koude grond te raadplegen en vraag me af of het volgende mogelijk is:
Je hebt nu een innestelingsbloeding en doordat je dus die bloeding hebt, komt er nog een restje uit je baarmoeder mee. Dat zal wel iets meer zijn geweest dan normaal ivm miskraam.
Ben je heftig aan het bloeden? Ik zit zo eens mijn gyneacologie van de koude grond te raadplegen en vraag me af of het volgende mogelijk is:
Je hebt nu een innestelingsbloeding en doordat je dus die bloeding hebt, komt er nog een restje uit je baarmoeder mee. Dat zal wel iets meer zijn geweest dan normaal ivm miskraam.
maandag 15 december 2008 om 12:56
maandag 15 december 2008 om 13:39
bri.. duim voor goed nieuws hoor meid!!
lil, zorg goed voor jezelf en laat je niet afschepen.Wel klote want zo hoop je echt niet je verlof door te gaan.. bah! sterkte en denk aan je!!
juus, balen van je rug en bekken zeg. goeie hobby wel , bioscoopje!! wit licht lijkt me inderdaad erg heftig gezien de voorstukjes die ik in verschillende programma's heb gezien..
haha, en kinderbios..kun je je alvast voorbereiden op hoe de kerstvakanties er over een jaar of 8 uitzien
vanochtend hier werkoverleg gehad en nu ff snel eten en dan richting thuiszorg.
tot later lieve dames!
oh, goed gedaan trouwens yas!!! echt knap. vraagt toch ( bij mij ook altijd) veel doorzettingsvermogen je " stoere gedachten dan ook nog zo assertief mogelijk over te brengen! goed gedaan dus!!! x
lil, zorg goed voor jezelf en laat je niet afschepen.Wel klote want zo hoop je echt niet je verlof door te gaan.. bah! sterkte en denk aan je!!
juus, balen van je rug en bekken zeg. goeie hobby wel , bioscoopje!! wit licht lijkt me inderdaad erg heftig gezien de voorstukjes die ik in verschillende programma's heb gezien..
haha, en kinderbios..kun je je alvast voorbereiden op hoe de kerstvakanties er over een jaar of 8 uitzien
vanochtend hier werkoverleg gehad en nu ff snel eten en dan richting thuiszorg.
tot later lieve dames!
oh, goed gedaan trouwens yas!!! echt knap. vraagt toch ( bij mij ook altijd) veel doorzettingsvermogen je " stoere gedachten dan ook nog zo assertief mogelijk over te brengen! goed gedaan dus!!! x
maandag 15 december 2008 om 14:23
Hier nog zoeen die al de hele ochtend op het forum loopt te spieken.
Heb vandaag een heerlijk rustige werkplek, lekker afgezonderd. Ik kan iedereen aan zien komen lopen en dan ga ik snel wat doen. Slecht he!
Bri, ???
Yas, hoe was de echo???
Lil, CTGtje gehad? Met absolute rust naar huis gestuurd? Hoop niet dat je moet blijven. Mijn vriendinnetje had vorig jaar zelfde ellende. Gelukkig was er een overeenkomst met de thuiszorg en mocht ze thuis lekker rustig aan doen. Wel dagelijks bloeddrukcontrole en 2 keer per week CTG. (uiteindelijk beviel ze ruim een week na de UD, maar dat wil je natuurlijk niet horen) Kan ik ook op sexles bij je
Als manlief al naar me wijst begin ik al te gillen. Arme poes moest het gisteren ook ontgelden toen hij dicht in de buurt van mijn borsten wilde trappelen.
Heb vandaag een heerlijk rustige werkplek, lekker afgezonderd. Ik kan iedereen aan zien komen lopen en dan ga ik snel wat doen. Slecht he!
Bri, ???
Yas, hoe was de echo???
Lil, CTGtje gehad? Met absolute rust naar huis gestuurd? Hoop niet dat je moet blijven. Mijn vriendinnetje had vorig jaar zelfde ellende. Gelukkig was er een overeenkomst met de thuiszorg en mocht ze thuis lekker rustig aan doen. Wel dagelijks bloeddrukcontrole en 2 keer per week CTG. (uiteindelijk beviel ze ruim een week na de UD, maar dat wil je natuurlijk niet horen) Kan ik ook op sexles bij je
anoniem_19055 wijzigde dit bericht op 15-12-2008 14:26
Reden: ff berichtje finetunen
Reden: ff berichtje finetunen
% gewijzigd
maandag 15 december 2008 om 14:57
maandag 15 december 2008 om 19:33
Oh meiden, ik kan me helemaal in jullie inleven. Heb ook zo de neiging om te mailen of sms'en! Tot nu toe betekende het niet echt goed nieuws als bri op haar NOD niet langs kwam op het forum, maar op de één of andere manier denk ik nu dat het misschien wel aan heel iets anders kan liggen. Ik hoop het ook zo ontzettend!
Van Lil nog niets gehoord gelukkig, want geen nieuws was toch goed nieuws?
Yas, hoe was je echo?
Van Lil nog niets gehoord gelukkig, want geen nieuws was toch goed nieuws?
Yas, hoe was je echo?
maandag 15 december 2008 om 19:52
Eindelijk, daar ben ik dan! De echo zag er perfect uit ! Ik hield het niet droog op het moment dat spartelend ukkie in beeld kwam, er kwam zo'n warm gevoel over me heen! Ben erg gelukig.
Volgens de echoscopiste was alles uitstekend, placenta dit keer aan de achterwand. Hij lag echt al te bewegen met zijn/haar armpjes, zo leuk om te zien! En ook leuk om te zien dat ie er echt zit ! 9.4 weken zwanger vandaag en 16 juli a terme. HOERA!
Volgens de echoscopiste was alles uitstekend, placenta dit keer aan de achterwand. Hij lag echt al te bewegen met zijn/haar armpjes, zo leuk om te zien! En ook leuk om te zien dat ie er echt zit ! 9.4 weken zwanger vandaag en 16 juli a terme. HOERA!
maandag 15 december 2008 om 20:22
Yas: gefeliciteerd met je mooie echo! Echt leuk dat jullie kleine al lag te zwaaien. Ik stem voor een bevalling op 21 juli (is verjaardag van manlief)!
Jules; ik zat het me ook te bedenken dat het tot voor kort niet veel goeds betekende als Bri zich niet meldde op NOD. Ik hoop zo ontzettend dat ik gewoon haar ongesteldheid heb en dat zij gewoon lekker zwanger is!
Plien: veel succes (en plezier) morgen bij je echo.
Vanavond spreekavond gehad, komen er gewoon ouders niet opdagen. Dat vind ik zó onbeleefd. Dat je niet kunt prima, maar bel dan even dan maken we een nieuwe afspraak en zit ik niet m;n halve vrije avond te wachten.
Ben nu sjacho.... Gan bankhangen. (en kom af en toe even loeren voor Bri)
Jules; ik zat het me ook te bedenken dat het tot voor kort niet veel goeds betekende als Bri zich niet meldde op NOD. Ik hoop zo ontzettend dat ik gewoon haar ongesteldheid heb en dat zij gewoon lekker zwanger is!
Plien: veel succes (en plezier) morgen bij je echo.
Vanavond spreekavond gehad, komen er gewoon ouders niet opdagen. Dat vind ik zó onbeleefd. Dat je niet kunt prima, maar bel dan even dan maken we een nieuwe afspraak en zit ik niet m;n halve vrije avond te wachten.
Ben nu sjacho.... Gan bankhangen. (en kom af en toe even loeren voor Bri)
maandag 15 december 2008 om 21:00
Aah, wat een mooi moment Yas! Kan me voorstellen dat je het niet drooghield. Heel fijn dat alles er zo goed uit zag! Geniet van je roze wolk!
En hoe is het met Lily? Hoop dat je thuis bent.
Es: Klote dat je toch ongesteld bent geworden. Idd vreemd dat je lijf je zo voor de gek kan houden.
En kan me gewoon niet voorstellen dat er ouders gewoon niet komen opdagen op zo'n ouderavond. Ik moest net nog op mijn zusje passen omdat mijn ouders ook naar de ouderavond moesten. Mijn vader kwam zelfs helemaal vanuit Leeuwarden om bij dat gesprek van een paar minuutjes te zijn. En er waren (gelukkig) niet eens bijzonderheden.
Plieno: Jij morgen de echo! Spannend! Hoop dat je net zo'n mooie echo hebt als Yasmine.
En nog geen nieuws van Bri... Brieeehieeeee, waar ben je?
En hoe is het met Lily? Hoop dat je thuis bent.
Es: Klote dat je toch ongesteld bent geworden. Idd vreemd dat je lijf je zo voor de gek kan houden.
En kan me gewoon niet voorstellen dat er ouders gewoon niet komen opdagen op zo'n ouderavond. Ik moest net nog op mijn zusje passen omdat mijn ouders ook naar de ouderavond moesten. Mijn vader kwam zelfs helemaal vanuit Leeuwarden om bij dat gesprek van een paar minuutjes te zijn. En er waren (gelukkig) niet eens bijzonderheden.
Plieno: Jij morgen de echo! Spannend! Hoop dat je net zo'n mooie echo hebt als Yasmine.
En nog geen nieuws van Bri... Brieeehieeeee, waar ben je?