Ongare kipschnitzel gegeten
zaterdag 10 september 2016 om 18:52
Oke ik schaam me alvast diep voor dit topic en ik kan me goed voorstellen dat jullie zometeen denken dat ik uit een ei kom
Maar heb net een kipkrokant schnitzel uit de vriezer klaargemaakt in de airfryer en op een broodje gedaan met ijsbergsla. Na een aantal happen viel me opeens op dat de ijsbergsla toch wel erg koud was. Zat ik dus gewoon ijskoude kipschnitzel te eten
Normaal zou ik me niet zo druk maken maar ik heb deze week ook al behoorlijk last vd de ziekte van crohn dus een voedselvergiftiging er bovenop lijkt me ook geen feest.
Ik stel me nu ongelooflijk aan toch? Die paar happen kunnen vast geen kwaad?
Maar heb net een kipkrokant schnitzel uit de vriezer klaargemaakt in de airfryer en op een broodje gedaan met ijsbergsla. Na een aantal happen viel me opeens op dat de ijsbergsla toch wel erg koud was. Zat ik dus gewoon ijskoude kipschnitzel te eten
Normaal zou ik me niet zo druk maken maar ik heb deze week ook al behoorlijk last vd de ziekte van crohn dus een voedselvergiftiging er bovenop lijkt me ook geen feest.
Ik stel me nu ongelooflijk aan toch? Die paar happen kunnen vast geen kwaad?
zaterdag 10 september 2016 om 19:05
quote:viva-amber schreef op 10 september 2016 @ 19:01:
schnitzel-kip ijs...[img]http://4.bp.blogspot.com/-OCWUQ8OP5K4/V ... kelijk.gif[/img]
thanks!
Jammer dat ik geen plaatjes kan plakken had er 1 gevonden van een kip-ijsje
schnitzel-kip ijs...[img]http://4.bp.blogspot.com/-OCWUQ8OP5K4/V ... kelijk.gif[/img]
thanks!
Jammer dat ik geen plaatjes kan plakken had er 1 gevonden van een kip-ijsje
zaterdag 10 september 2016 om 19:20
zaterdag 10 september 2016 om 20:36
Ik bewaar ze per stuk in diepvrieszakjes in de vriezer, dus kon helaas niet meer op de verpakking kijken. Maar het was niet roze meer
Ik ging er vanuit dat als bitterballen er bevroren in kunnen dat met kipschnitzels ook wel zou kunnen. Weer wat geleerd
Enne .. ik ben nog steeds niet ziek dus het was weer drama om niks
Ik ging er vanuit dat als bitterballen er bevroren in kunnen dat met kipschnitzels ook wel zou kunnen. Weer wat geleerd
Enne .. ik ben nog steeds niet ziek dus het was weer drama om niks
zaterdag 10 september 2016 om 20:38