Napraattopic 66

10-09-2016 09:30 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:kyralon schreef op 11 september 2016 @ 01:12:

Shiva wat heb jij trouwens een onwijs mooie ava

Dankje

Ik was even aan het genieten van Du Hast, thanks!
quote:Shiva- schreef op 11 september 2016 @ 01:15:

[...]

Ik was even aan het genieten van Du Hast, thanks!

ik zit ook helemaal te genieten.

Luisterde altijd rammstein als ik naar school fietste. Voel me weer helemaal 15
quote:IrishCassidy schreef op 11 september 2016 @ 01:15:

[...]

En wil je dan ook Seemannsgraf?

Nee ik vind de zee eng

Ik geef de voorkeur aan de oven

Lekker warm
quote:fashionvictim schreef op 11 september 2016 @ 00:46:

Wow. Yasmijn, gister vond ik je al ver over de schreef gaan richting Cookie, maar die opmerkingen van vandaag, en dan vooral dat zuigerige, sarrende, uberfoute door blijven gaan in het zogenaamd Indonesisch gaat echt alle perken te buiten.

Over LadyVoldemort, Solomio en BridgetteDubois laat ik me maar helemaal niet uit.

Wat een ongelooflijk sneu niveau. Ik zag volgens mij vanochtend dat er een topic over dit topic was geopend en je bent toch best diep gezonken met zijn allen hier als zogenaamd incrowd groepje als zelfs ik die hier al vele malen langer oudgediend is dan jullie allemaal bij elkaar (op Yasmijn na) het gewoon roerend met zo'n gepermabande eens is. Wat ongelooflijk sneu, en dat is niet voor het eerst dat ik jullie zo als een stel trieste schoolpleinwijven gewoon aan internetpesten zie doen.

Edit: En doe vooral geen moeite te reageren, want ik heb jullie allemaal onder de negeer geknald.

Dan lees jij dit misschien niet, maar ik wil deze posting niet zonder te reageren voorbij laten gaan.

Het bewuste topic heb ik niet gelezen; kan me er wel iets bij voorstellen en zou het er ook (gedeeltelijk?) mee eens kunnen zijn geweest.

ook voor de moeilijkheden waarmee je te maken hebt.

The lion sleeps tonight: https://www.youtube.com/watch?v=s8jZY9nVJ6U
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:fashionvictim schreef op 11 september 2016 @ 00:46:

Wow. Yasmijn, gister vond ik je al ver over de schreef gaan richting Cookie, maar die opmerkingen van vandaag, en dan vooral dat zuigerige, sarrende, uberfoute door blijven gaan in het zogenaamd Indonesisch gaat echt alle perken te buiten.

Over LadyVoldemort, Solomio en BridgetteDubois laat ik me maar helemaal niet uit.

Wat een ongelooflijk sneu niveau. Ik zag volgens mij vanochtend dat er een topic over dit topic was geopend en je bent toch best diep gezonken met zijn allen hier als zogenaamd incrowd groepje als zelfs ik die hier al vele malen langer oudgediend is dan jullie allemaal bij elkaar (op Yasmijn na) het gewoon roerend met zo'n gepermabande eens is. Wat ongelooflijk sneu, en dat is niet voor het eerst dat ik jullie zo als een stel trieste schoolpleinwijven gewoon aan internetpesten zie doen.

Edit: En doe vooral geen moeite te reageren, want ik heb jullie allemaal onder de negeer geknald.Zo eens..
Pinda kaas!!! geweldige nick
Ik ben ooit naar een concert geweest van K-otic. Jawel. Was nog supergezellig ook. En het beste van alles, ze waren echt goed live.

https://www.youtube.com/watch?v=R1Jakp2Bh5k
Mijn muzieksmaken zijn erg gevariëerd.
quote:-KING- schreef op 11 september 2016 @ 01:14:

[...]

dat panterbloesje en die spijkerbroek kon jij goed hebben.Was jij die jongen met die vage blik?
quote:Shiva- schreef op 11 september 2016 @ 01:18:

[...]

Nee ik vind de zee eng

Ik geef de voorkeur aan de oven

Lekker warmHier ook en dan op de muziek van Guns N' Roses - Knockin On Heaven's Door op standje 10
quote:IrishCassidy schreef op 11 september 2016 @ 01:19:

Ik ben ooit naar een concert geweest van K-otic. Jawel. Was nog supergezellig ook. En het beste van alles, ze waren echt goed live.

https://www.youtube.com/watch?v=R1Jakp2Bh5kBestaan ze nog?
quote:Pinda-Kaas schreef op 11 september 2016 @ 01:16:

[...]

ik zit ook helemaal te genieten.

Luisterde altijd rammstein als ik naar school fietste. Voel me weer helemaal 15

Jouw nick

Fantastisch
quote:IrishCassidy schreef op 11 september 2016 @ 01:19:

https://www.youtube.com/watch?v=R1Jakp2Bh5k

Ja heerlijk, was ik ook fan van hoor

En van krezip. https://www.youtube.com/watch?v=eAYOmvV6PMI
quote:Cookielyon schreef op 11 september 2016 @ 01:21:

[...]

Bestaan ze nog?Ze hebben volgens mij net een reunieconcert gedaan, of die is binnenkort
quote:kyralon schreef op 11 september 2016 @ 01:21:

[...]

Hier ook en dan op de muziek van Guns N' Roses - Knockin On Heaven's Door op standje 10

Oh ja echt he!

Of November Rain, vind ik ook zo mooi!
quote:yasmijn schreef op 10 september 2016 @ 23:28:

[...]

Ik heb heel graag dat jij mij hier buiten laat. Ik laat me niet wegzetten als een racist, en eng. Dank je wel.+1 !!!!!
quote:Cookielyon schreef op 11 september 2016 @ 01:21:

[...]

Bestaan ze nog?Nee. Eerste en enige samengestelde band via TV in NL die ook echt werkte toen. Maar die tijd is allang weg. De tekst van dat liedje ook. Echt begintijd van het internet.
quote:Pinda-Kaas schreef op 11 september 2016 @ 01:23:

[...]

Ze hebben volgens mij net een reunieconcert gedaan, of die is binnenkortOh echt? Waar dan? Zeker 5 van de 7 ofzo konden echt goed zingen.
quote:IrishCassidy schreef op 11 september 2016 @ 01:27:

[...]

Oh echt? Waar dan? Zeker 5 van de 7 ofzo konden echt goed zingen.Op 10 december is het zie ik in de HMH. Er zijn nog kaarten, 30 euro.
Hmm, wist helemaal niet dat ze daar mee bezig waren. Met alle oude members?
quote:Shiva- schreef op 11 september 2016 @ 01:21:

[...]

Was jij die jongen met die vage blik?ik was die jongen die losjes wou lijken.
very metal
quote:Pinda-Kaas schreef op 11 september 2016 @ 01:30:

[...]

Op 10 december is het zie ik in de HMH. Er zijn nog kaarten, 30 euro.Gek zeg, dat er nog kaarten zijn
quote:Star schreef op 11 september 2016 @ 01:31:

[...]

Gek zeg, dat er nog kaarten zijn Vind het anders 30 euro te veel.
quote:IrishCassidy schreef op 11 september 2016 @ 01:31:

Hmm, wist helemaal niet dat ze daar mee bezig waren. Met alle oude members?En een zeer succesvolle crowdfunding: https://www.voordekunst.nl/projecten/43 ... ic-reunion
quote:Star schreef op 11 september 2016 @ 01:31:

[...]

Gek zeg, dat er nog kaarten zijn Dat was echt heel erg leuk toendertijd. Echt. Ik joke not.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven