Entertainment alle pijlers

Pokemon Go 2

27-07-2016 22:27 2993 berichten
Het topic voor alle pokemon go spelers!

https://youtu.be/lrHJhKEtQEI

Voor alle tips, trucs, goede prestaties en frustraties over bugs en wegrennende pokemon!

Handige links:

Pokemon Go voor beginners

Pokemon Wiki
Ik wacht vol spanning af. Ik heb wel foto's gezien van lui die m via n omweg hebben gedownload. Zag er heel gezellig uit.

Liever via de playstore
Alle reacties Link kopieren
Zal wel niet lang meer duren voordat hij in de playstore staat.
Ik kon inderdaad ook nog niet downloaden.

"Geduldig" afwachten
Omdat het er nog niet IS! Volgens hun eigen website zijn ze er mee bezig. (In de the progress of). Oftewel, komt er aan maar is nog niet klaar. Dat was wat ze gisteren op hun website hebben gezet. Niet dat het er is en te downloaden is reeds

Oktober/november komen er ook weer nieuwe pokemons bij. En dat zullen ze dan om de zoveel maanden gaan doen.
quote:Orangetree schreef op 11 september 2016 @ 10:09:

Omdat het er nog niet IS! Volgens hun eigen website zijn ze er mee bezig. (In de the progress of). Oftewel, komt er aan maar is nog niet klaar. Dat was wat ze gisteren op hun website hebben gezet. Niet dat het er is en te downloaden is reeds

Oktober/november komen er ook weer nieuwe pokemons bij. En dat zullen ze dan om de zoveel maanden gaan doen.

Het is er wel, alleen nog niet via de playstore. Ik zag idd een foto van iemand die met zijn lapras liep.

Was wel de beta meen ik.
quote:LadyPhoxy schreef op 11 september 2016 @ 07:29:

Leuk de update! Heb Pikachu gekozen als eerste buddy, je krijgt 1 candy per km. Nog maar 24 km wandelen en ik kan Pikachu evolven in Raichu.Zie je dan ook in beeld dat er steeds een candy bijgeschreven worden en zijn het echte kilometers of meer dat soort ei-kilometers (mijn eieren lopen 2 op 1 )
Ik ben niet meer uit huis geweest sinds ik de update heb gehad, maar links onder naast het plaatje van je poppetje zie je nu ook plaatje van je budddy met een cirkel er omheen die langzaam vol loopt. Als je op je buddy klikt zie je ook hoe ver je bent.

Het is per pokemon verschillend hoeveel km je moet lopen voor een candy. Bij Pikachu dus maar 1 km, met Oddish 3 km voor 1 candy
Hier kun je er meer over lezen:

https://www.droidapp.nl/nieuws/pokemon- ... ate-buddy/
Het lijkt mij heel handig voor pokemon's die je net niet kunt evolueren en die niet meer zo in de buurt zijn. Ik ben al een aantal kandidaten aan het selecteren voor als het zover is. Ik zit om de 10 minuten te checken of er al een update is
quote:lonelyryder schreef op 11 september 2016 @ 10:11:

[...]

Het is er wel, alleen nog niet via de playstore. Ik zag idd een foto van iemand die met zijn lapras liep.

Was wel de beta meen ik.Klopt dat is een beta. Het proces van de update naar de store krijgen en downloadable krijgen is er helaas niet een van een paar minuten. Dat zal dus pas na het weekend zijn
Haha... ik had het zelfde probleem, daarom maar gedaan via apk. Te ongeduldig

Ik heb ook al wat genomineerden, waar ik nog maar een paar candy voor hoef, maar Raichu vind ik zo leuk, dus die mag eerst.
Onderweg naar Kijkduin Het is matig weer dus hopelijk is het niet overdreven druk.
Veel plezier. Er zaten daar zoveel pokemon die ik anders nooit zag.

We wilden toen we aankwamen eerst even op een terrasje gaan zitten. Maar het duurde even voordat we daar aan kwamen. Oh wacht, eerst die Omanyte vangen, oh wacht een Nidoran vrouwtje, oh wacht een Pikachu, oh wacht een Doduo. Kwam geen eind aan.
Hier ook aan t wachten op de update... Begrijp ik goed dat je je buddy steeds kunt wijzigen? (Anders wordt het wel een erg moeilijke keuze....)
Ja je kunt je buddy inderdaad wisselen. Je bent dan wel je voortgang kwijt. Bijv. Ik heb nu Pikachu, heb daar 500m gelopen en dus halverwege mijn 1e candy en als ik dan wissel naar Oddish, begint die weer op 0m
http://pokemongo.nianticlabs.com/en/post/buddy/ voor (sobere) meer informatie

Zegt maar weinig helaas, zoals zoveel van het spel dat je bijna zonder uitleg moet doen.

Ik heb 'm ook via de apk, meteen m'n Ponyta als buddy gekozen want die kom ik nergens meer tegen. Vraag me af hoeveel kilometer ik daar dan mee moet lopen om candy te krijgen...
Ah dank voor de info. Nu maar wachten tot die hier beschikbaar is!
Kan je een buddy kiezen die je nog niet hebt?

Ik heb bijvoorbeeld Pikachu nog niet, maar kan ik die wel als buddy kiezen?
Nee dat kan niet. Je kan alleen een pokemon kieze die je nu hebt. Dus ook als je hem wel ooit gevangen hebt maar getransfered naar de professor dan kun je hem ook niet als buddy kiezen.
Oh da's jammer
Vraagje over battlen tegen eigen gyms: Als de prestige zo hoog is dat ie bv van level 2 naar level 3 gaat, kan je dan ook n pokemon van jezelf erin zetten? Als ik alleen een gym overneem staat er vaak na n uur ofzo ook iemand anders bij, dus het kan wel lijkt me ?
Kijk, luister en geniet... want mooier dan dit wordt het niet!
quote:Friction-90 schreef op 11 september 2016 @ 12:26:

Vraagje over battlen tegen eigen gyms: Als de prestige zo hoog is dat ie bv van level 2 naar level 3 gaat, kan je dan ook n pokemon van jezelf erin zetten? Als ik alleen een gym overneem staat er vaak na n uur ofzo ook iemand anders bij, dus het kan wel lijkt me ?volgens mij verhoog je het prestige van jouw eigen team-gym door te trainen en te winnen. per 2000 gaat de gym een level up, komt er een plekje bij en die kan jij dan vullen met jouw eigen Pokémon.
Rhyhorn, Machoke, Cloyster, geodudes(evolved naar Graveler), bellsprout(evolvednaar Weepingbell), Kabuto, Magneton, Abra, Sandshrew, Diglett, Tentacool, veel magikarp, seal(evolved naar Dewgong), Cubone, Exeggcute.

Opbrengst van 2 uurtjes Kijkduin, stuk of 8 nieuwe, heb er nu 97. Was niet extreem druk, af en toe wat rennende groepjes jongens. Vooral veel vreugdekreten als ze weer wat nieuws hadden gevangen.
Hi, er staat bij mij in de buurt nu al 2 weken een gym op level 10, 52000 punten door een rood team. Ik vind eigenlijk dat deze gym eens opgeruimd moet worden.... Maar ik ben zelf ook rood.... Kan ik dan op een of andere manier beweging gaan krijgen in deze gym? Iemand een idee?
quote:teletascha schreef op 11 september 2016 @ 13:35:

Hi, er staat bij mij in de buurt nu al 2 weken een gym op level 10, 52000 punten door een rood team. Ik vind eigenlijk dat deze gym eens opgeruimd moet worden.... Maar ik ben zelf ook rood.... Kan ik dan op een of andere manier beweging gaan krijgen in deze gym? Iemand een idee?Goede vriendjes worden met mensen van blauw en geel en dan snel hun gym weer stelen Ben je wel je vriendjes weer kwijt....
Zonder oorzaak geen gevolg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven