Napraattopic 66

10-09-2016 09:30 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Sayre schreef op 11 september 2016 @ 18:34:

[...]

2 nicks = geen verschil in banbeleid, op nick 1 een ban van 24 uur is bij een ban van nick 2 48 uur, maar dan moeten de mods net weten dat nick 1 en nick 2 van dezelfde persoon is.

Maar als dat dan al door verschillende mensen is aangegeven bij de mods en er wordt gewoon geen zak mee gedaan..

(En ik geef toe dat ik nog steeds baal dat we zogenaamd volgens de mods dezelfde waarschuwing kregen vorige week en dat die voor mij dus gewoon telde toen ik toen minuten daarna 24 uur aan mijn broekrok kreeg en voor het rare vrouwtje die de week ervoor 48 uur had gebeurde er he-le-maal niks)

Ze zal wel een nichtje van een mod zijn ofzo.
Wij koken snelle dingen doordeweeks maar wel altijd vers. Als ik mijn vrije dag heb wil ik nog wel snijwerk doen voor pastagroente oid maar meestal zijn het voorgesneden groenten.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 11 september 2016 @ 19:08:

[...]

Maar als dat dan al door verschillende mensen is aangegeven bij de mods en er wordt gewoon geen zak mee gedaan..

(En ik geef toe dat ik nog steeds baal dat we zogenaamd volgens de mods dezelfde waarschuwing kregen vorige week en dat die voor mij dus gewoon telde toen ik toen minuten daarna 24 uur aan mijn broekrok kreeg en voor het rare vrouwtje die de week ervoor 48 uur had gebeurde er he-le-maal niks)

Ze zal wel een nichtje van een mod zijn ofzo.Dat was inderdaad gewoon idioot van ze
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:sssssst schreef op 11 september 2016 @ 16:43:

Hatsetats een ban? Wie volgt?
LOEP ME MAAR aub.
quote:ZombieQueen schreef op 11 september 2016 @ 18:34:

[...]

Ik heb wel chocomelk maar geen slagroom. Ik heb wel slagroom maar geen chocomel.
quote:missie_m schreef op 11 september 2016 @ 19:12:

[...]

Ze komt wel terug hoor.
quote:Pinda-Kaas schreef op 11 september 2016 @ 19:05:

[...]

net als met die 30 minuten recepten van jamie oliver..inclusief snijden en afwassen was je dan geloof ik 3 uur bezigJaaaa! Wat hebben we gevloekt op dat boek. Zonder minions is het onmogelijk om 3 gangen vers voer te bereiden in 30 minuten.
quote:sssssst schreef op 11 september 2016 @ 19:17:

[...]

Ik heb wel slagroom maar geen chocomel.Melk en pure chocola in huis? Smelten au bain marie, melk toevoegen zachtjes door laten koken (en ik doe er wat peper in).
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 11 september 2016 @ 19:17:

[...]

Ze komt wel terug hoor.Ja over een week. En als ze onder proxy gaat al eerder...
quote:Oudblond schreef op 11 september 2016 @ 19:19:

[...]

Melk en pure chocola in huis? Smelten au bain marie, melk toevoegen zachtjes door laten koken (en ik doe er wat peper in).

Smelt jij je chocolade au bain marie?

Ik moet met de hand afwassen dus ben altijd lui. Melk in kookpot, chocolade breken en meteen toevoegen.
Ik ken de boxen niet. Kook elke dag vers en uitgebreid en geen behoefte aan nieuwe input. Ik heb zelf al 15 pasta recepten, ook ongeveer zoiets met rijst, dan gewoon agv en zeker 20 of meer soeprecepten. Ik maak graag iets nieuws, maar niet elke week.

[...]

Melk en pure chocola in huis? Smelten au bain marie, melk toevoegen zachtjes door laten koken (en ik doe er wat peper in).Melk wel, chocola niet.
quote:Philae schreef op 11 september 2016 @ 19:25:

[...]

Ja over een week. En als ze onder proxy gaat al eerder...Zo dom is ze niet hoor
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 11 september 2016 @ 19:17:

[...]

Ze komt wel terug hoor.Ze is het gewend.
quote:Sayre schreef op 11 september 2016 @ 19:26:

[...]

Smelt jij je chocolade au bain marie?

Ik moet met de hand afwassen dus ben altijd lui. Melk in kookpot, chocolade breken en meteen toevoegen.Die pan van dat water hoef je toch niet af te wassen? Water eruit en afdrogen.

[...]

Melk en pure chocola in huis? Smelten au bain marie, melk toevoegen zachtjes door laten koken (en ik doe er wat peper in).

Peper in chocolademelk? Wat een briljant idee!

Ik doe ook altijd peper over de aardbeien. Heerlijk!
Slik die kikker!
Peper met chocolade is een prachtige combinatie.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 11 september 2016 @ 17:49:

Kolere zeg.. Een mens kan niet een dag een leven hebben?

Wat is hier gebeurt? Iets ontploft? En is er ergens een samenvatting te krijgen?

Dit! Jeetje, ik doe mijn best om even te 'scannen'.
Life is short. Eat dessert first.
Mocht ik enige tijd niet kunnen posten, dan zit ik wss in het gevang: ik ga op hoop van zegen Star een uitnodiging sturen en hoop dat ik niet een willekeurige onbekende mevrouw benader.
quote:ThunderassMan schreef op 11 september 2016 @ 19:34:

Mocht ik enige tijd niet kunnen posten, dan zit ik wss in het gevang: ik ga op hoop van zegen Star een uitnodiging sturen en hoop dat ik niet een willekeurige onbekende mevrouw benader.

Ik ga het aankijken. Ik zie het vanzelf gebeuren
*zweet peentjes*
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 11 september 2016 @ 19:28:

[...]

Zo dom is ze niet hoor Dat hoop ik niet voor haar nee
quote:ThunderassMan schreef op 11 september 2016 @ 19:38:

*zweet peentjes*Ik zit te kijken
Wat heeft hatstats gedaan?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 11 september 2016 @ 19:43:

Wat heeft hatstats gedaan?Stout geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven