Jongensnamen topic
donderdag 8 september 2016 om 21:35
quote:spinnekop schreef op 04 september 2016 @ 21:18:
[...]
wel veel kleine kinderen in de vriendenkring enzo. Geen finnen... las net quinn. Zelfde klanken dus das een serieuze optie, ook voor vriend. Thnx!
Quinn zit in mijn top 10 van favoriete jongensnamen. Ik heb hem laat in de zwangerschap van mijn vrouw nog even geopperd voor de jongste maar toen noemden we ons zoontje echt al weken bij de naam die we gingen geven, dus eigenlijk niet heel serieus om zo last minute te switchen.
Finn vind ik ook leuk. In onze omgeving komt hij vaak voor.
[...]
wel veel kleine kinderen in de vriendenkring enzo. Geen finnen... las net quinn. Zelfde klanken dus das een serieuze optie, ook voor vriend. Thnx!
Quinn zit in mijn top 10 van favoriete jongensnamen. Ik heb hem laat in de zwangerschap van mijn vrouw nog even geopperd voor de jongste maar toen noemden we ons zoontje echt al weken bij de naam die we gingen geven, dus eigenlijk niet heel serieus om zo last minute te switchen.
Finn vind ik ook leuk. In onze omgeving komt hij vaak voor.
zondag 11 september 2016 om 13:46
Misschien kunnen jullie ons helpen,
We zijn in verwachting, nu 13 weken.
Meisjes namen komen we waarschijnlijk wel uit, maar jongensnamen vinden we lastig.
We zoeken iets van 2 lettergrepen, makkelijk uitspreekbaar & te schrijven, die ook nog eens niet veel voorkomt. Onze topnamen van meisjes zijn Noreen en Lauren.
Weten jullie misschien iets? We hebben nog even gelukkig, maar druk opzoek zijn we wel!
Meisjes namen komen we waarschijnlijk wel uit, maar jongensnamen vinden we lastig.
We zoeken iets van 2 lettergrepen, makkelijk uitspreekbaar & te schrijven, die ook nog eens niet veel voorkomt. Onze topnamen van meisjes zijn Noreen en Lauren.
Weten jullie misschien iets? We hebben nog even gelukkig, maar druk opzoek zijn we wel!
Leef om te dromen, maak je dromen waar!
zondag 11 september 2016 om 14:44
quote:MooieJurk schreef op 11 september 2016 @ 13:46:
Weten jullie misschien iets? We hebben nog even gelukkig, maar druk opzoek zijn we wel!Morris, Boaz, Tije, Tieme, Jelte, Steven, Melle, Tijmen, Take, Jomme, Jurre, Tristan, Jelle, Raoul, Julius, Justin, Joey, Silvan, Jannes of Tibo.
Weten jullie misschien iets? We hebben nog even gelukkig, maar druk opzoek zijn we wel!Morris, Boaz, Tije, Tieme, Jelte, Steven, Melle, Tijmen, Take, Jomme, Jurre, Tristan, Jelle, Raoul, Julius, Justin, Joey, Silvan, Jannes of Tibo.
zondag 11 september 2016 om 21:34
quote:MooieJurk schreef op 11 september 2016 @ 19:56:
In je laatste post mendy zit er niets leuks tussen
Hebben jullie een site ofzo waar je al die inspiratie van krijgt?
Nee, een namentic hebben en hier veel komen
Op babybytes bij het kopje 'namen' kun je wel zoeken op namen met bepaalde begin- of eindletters, dus als je bijvoorbeeld houdt van namen die beginnen met een Z of eindigen met -an dan kun je daarop zoeken
In je laatste post mendy zit er niets leuks tussen
Hebben jullie een site ofzo waar je al die inspiratie van krijgt?
Nee, een namentic hebben en hier veel komen
Op babybytes bij het kopje 'namen' kun je wel zoeken op namen met bepaalde begin- of eindletters, dus als je bijvoorbeeld houdt van namen die beginnen met een Z of eindigen met -an dan kun je daarop zoeken
woensdag 14 september 2016 om 12:27
quote:MooieJurk schreef op 12 september 2016 @ 21:24:
Geweldig topic dit!
Inmiddels Julan ook op het lijstje, naast al door ons gekozen Julian
Nu nog afwachten wat het wordt
Misschien zijn ze al genoemd, maar voor de zekerheid:
Silvan
Fender
Fabian
Tristan
Milan
Lucan
Stian
Ferron
Ferran
Tobias
Laurids
Dexter
Geweldig topic dit!
Inmiddels Julan ook op het lijstje, naast al door ons gekozen Julian
Nu nog afwachten wat het wordt
Misschien zijn ze al genoemd, maar voor de zekerheid:
Silvan
Fender
Fabian
Tristan
Milan
Lucan
Stian
Ferron
Ferran
Tobias
Laurids
Dexter
woensdag 14 september 2016 om 12:30
quote:Michelle444 schreef op 14 september 2016 @ 12:08:
Even een korte peiling; wat vinden jullie van Kylo of Rylen?Lastig om er wat van te zeggen, want ik vind ze eerlijk gezegd allebei niet mooi. Ik neem aan dat het wordt uitgesproken als Kailo en Railen? Als ik echt moet kiezen, dan zou ik voor Kylo gaan.
Even een korte peiling; wat vinden jullie van Kylo of Rylen?Lastig om er wat van te zeggen, want ik vind ze eerlijk gezegd allebei niet mooi. Ik neem aan dat het wordt uitgesproken als Kailo en Railen? Als ik echt moet kiezen, dan zou ik voor Kylo gaan.