VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Zo... de balletjes staan te pruttelen, de spekjes zijn uitgebakken, de aardappels staan geschild klaar in het water. Alleen dadelijk nog even de (al gesneden) andijvie wassen. Voila.

Mmmhhh.. heb trek!

Eerst even BRS uit de creche halen.

Nathje, hoe is het met de kies?

En Lien, kinderkamers uitgemest?
Ha, dat eten wij morgen Wind!

En die GW is wel een beetje een watje hoor
I knowwwwwwwwwwwwwwwww....

En wat eet je vanavond? Dan eet ik dat misschien morgen!
Ik weet niet hoe het met de kiezen is, die liggen bij de tandarts. Flauw! Maar zonder dollen: ik heb Vrolijks voicemail al ingesproken dat ik niet mee ga sporten. Na Lien afraden en een bikkel door Mille genoemd te worden toch even met de tandarts gebeld en die zei dat het niet verstandig is. Ook al heb je geen last. Nou heb ik wel zin in sporten maar geen zin in ellende later dus helaas!

Vrolijk mag ik volgende week mee?

Lekker eten hoor Wind! Wij aten gewokte groenten en kip met rijst en oestersaus. Simpel maar lekker.

Zaterdag moet ik werken en Aap komt helpen (we moeten alle meubels leveren). Mijn ouders passen de middag op maar ik ga vragen of wij er een avond aan mogen plakken. Dan kunnen we in navolging van jullie ook samen uit eten, ook wel weer eens leuk.

Nou, en ik ga vanavond maar lekker in bad met een boekje denk ik.
Verstandig Nath, ik had ook echt het idee dat het niet goed is. Mijn verstandskiezen zijn al jaren geleden getrokken, ook zonder verdere pijn, maar ik dacht dus met het advies even rustig aan te doen. Slim dat je je tandarts alsnog even hebt gebeld.

Klinkt lekker, heb je pittige oestersaus dan, of gewone?

Ga nu even koffie drinken met mijn wederhelft, ook gezellig.
quote:nathje schreef op 15 december 2008 @ 18:43:

Ik weet niet hoe het met de kiezen is, die liggen bij de tandarts.
Denk niet dat Vrolijk volgende week gaat sporten, Nathje.

Verstandig dat je de tandarts nog even hebt gebeld!

Zit je ook GA te kijken? Zag je net die kop van Baily toen Torres haar onzekerheden vertelde? Lachen!

BRS is meteen gaan slapen, maar dat verbaast jullie natuurlijk niet.

Mijn ballen gehakt waren niet zo lekker.

Mijn moeder kan dat veel beter!
hmm, lekker suf! Nee,natuurlijk gaat Vrolijk niet sporten die gaat lekker van haar welverdiende vakantie genieten. In het nieuwe jaar dan maar?

Fijn dat BRS zo lekker ging slapen. Arm kereltje.

Ik zit me suf te peinzen over wat een leuk kado is voor Apie. Lastig hoor om zo net na de Sint nog iets leuks te verzinnen. Ik wil eigenlijk een iets groter hoofdkado met wat klein spul ernaast. Iemand hier de gouden tip?
Treinbaan, enorme doos duplo, zo'n kartonnen huisje (van Unicef geloof ik?) waar je in kan spelen? Maar geen gouden tip helaas.

De nacht ook goed doorgekomen Wind?
Nee, niet echt... tenzij ze van Cars en racen houdt?

Zo, ik ben een ochtendje vrij en kindloos en heb geen idee wat ik moet gaan doen. Ik had zoveel plannen maar door de onrust in mijn kop over wat ik met deze zeldzame en kostbare tijd moet gaan doen is het inmiddels bijna 10.00 uur en is er van het ochtendje weinig meer over. Lekker dan...

Ga maar met een boek op de bank.
He Lien is ook in the house!

Hij is alleen om 02.00 uur nog wakker geworden en heeft toen heel even gehuild nadat hij door had dat ik hem er niet uit ging halen. Geloof dat hij het door krijgt. Slim kind.
Nathje, kun je hier inspiratie op doen? Link kadovoormeisjes.nl
O, Apie.... ik dacht Japie, was al verbaasd dat Wind een link voor meisjescadeautjes plaatste. Treinbaan vindt dochter overigens ook leuk, maar dan zou ik het toch in iets anders zoeken. Behalve dat huisje, dat vindt iedereen leuk. Zelf schilder serviesje? Zelf te schilderen kaplaarzen?
O ja, ik wil Linoleum een blender cadeau doen voor zijn verjaardag (voor smoothies enzo, maar meteen ook voor fruithap BNJMN, altijd praktisch ). Iemand zo'n ding thuis staan? Welke kan ik het beste kopen. Goedkoop is duurkoop waarschijnlijk, maar er zit echt zo'n verschil tussen die dingen in prijs (en ongetwijfeld gebruikersgemak).
Zit inmiddels beneden met Sky Radio op.

"All I want for christmas is youuuuu... youhouuuu baby"
Ik heb een keukenmachine van Braunn.

Dat is een apparraat met heel veel atributen en functies.

Zal even googlen.

Ben immers vrij

"Last christmas I gave you my heart... "
Wij hebben deze:

Vermogen: 400 Watt , 2 snelheden , pureren, mengen, hakken en malen , met hakmolen en RVS garde , incl maat-/mengbeker en wandhouder , met afneembare anti-spat staafmixervoet.

Nier duur en multifunctioneel, maar weet niet of je dit zoekt. Misschien wil je wel alleen een blender.
Nee, we hebben deze staafmixer. Dus het eerste setje maar met RVS staafmixer.

Wij hebben ook staafmixer, werkt ook prima, maar ja: de man moet ook een cadeau immers .
Oh, een blender. Dat is een andere afdeling.

Zo ziet een blender er uit. Oké, ik kan je niet adviseren.

Deze keukenprinses ontrekt zich van het geven van enig zinnig en bruikbaar advies op het gebied van keukenapparaten.
quote:lien schreef op 16 december 2008 @ 10:17:

Wij hebben ook staafmixer, werkt ook prima, maar ja: de man moet ook een cadeau immers .En je maakt hem er blij mee? Of is het gewoon een praktisch cadeau?
Heb je net een vacature gemaild, Lien.
Moge

Zo, lekker vrij vandaag en ga weinig doen heb ik besloten. Wel al met Knorrie naar het cb geweest, hij was weer gegroeid en is weer geprikt.

Wij hadden een blender van Princess. Gekregen voor mijn verjaardag toen Schorrie net geboren was. Maar ik vind het toch best een sta in de weg voor hoe vaak je hem gebruikt. Of liever gezegd: hoe weinig je hem gebruikt. Nou deden wij ook Rapley dus geen prutjes voor Schorrie, dat scheelt misschien. Maar na de eerste enthousiaste smoothies is hij eigenlijk haast niet meer gebruikt.

Zit in spanning. Tante waarover ik tijdje terug vertelde in ak ligt op operatietafel, het is erg spannend of de operatie gaat slagen en effect heeft. Ik hoop het wel, wil het jaar graag afsluiten met goed nieuws.

Schorrie slaapt heel vaak bij ons in bed. Ik vind dat echt heerlijk, zeker nu hij wat groter is en niet meer woelt. Vind het op een of andere manier heel intiem, zo'n lekker warm slapend lijfje naast je. En dan ligt Knorrie nog in het wiegje aan de andere kant en hadden we net zo goed een huis met 1 slaapkamer kunnen kopen .

O, kleine Knor wil eten. Later!
Spannende dag vandaag dus, Morrie!

Hier kruipt KW ´s ochtends om een uur of 6 tussen ons in en dat vind ik ook zo knus. Zo´n lekker klein en warm lijfje tegen je aan.

Maar ´s avonds is het bed van ons. Of ze moeten dus ziek zijn want dan vind ik dat ze verwend mogen worden. Alleen is het afkicken weer even minder de week erna....
Wij passen niet met z'n vijven in bed, dus als ze helemaal stil liggen mogen ze er even in, maar dat duurt nooit lang .

En het is vast een sta-in-de-weg, daarom hebben we er -nog?- geen. Ook nooit gemist. Maar er zit wel een stekker aan, dus een goed mannen cadeau . Ik ga nog even verder denken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven