Nutteloos discuzeur topic
vrijdag 17 juni 2016 om 15:27
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
maandag 12 september 2016 om 21:21
Even zeuren over mijn schoonzus. Altijd als ze belt en ik neem op, zegt ze meteen: mag ik mijn broer even? Om vaak ook nog iets te vragen wat ik haar ook had kunnen vertellen. Nooit eerst even met mij praten, meteen moet ze haar broer. Vind ik stom. Las hierboven dat iemand naar Schotland was geweest. Jaloers!
maandag 12 september 2016 om 21:22
hahahahahahhaa,
ja ik riep al vergeet de Griekse villa, ik wil een landhuis bovenop die berg
waarna me vader zei, dan mag je wel alvast gaan sparen of heel veel gaan verdienen
hahha jaa het is heeel mooi en die mensen zijn super aardig, beginnen ook heel makkelijk een praatje, duurt alleen even voor je ze verstaat
ja ik riep al vergeet de Griekse villa, ik wil een landhuis bovenop die berg
waarna me vader zei, dan mag je wel alvast gaan sparen of heel veel gaan verdienen
hahha jaa het is heeel mooi en die mensen zijn super aardig, beginnen ook heel makkelijk een praatje, duurt alleen even voor je ze verstaat
maandag 12 september 2016 om 21:27
quote:ekeim schreef op 12 september 2016 @ 21:21:
Even zeuren over mijn schoonzus. Altijd als ze belt en ik neem op, zegt ze meteen: mag ik mijn broer even? Om vaak ook nog iets te vragen wat ik haar ook had kunnen vertellen. Nooit eerst even met mij praten, meteen moet ze haar broer. Vind ik stom. Las hierboven dat iemand naar Schotland was geweest. Jaloers!Ach anders moet ze interesse veinzen en daar heb je ook niets aan toch?
Even zeuren over mijn schoonzus. Altijd als ze belt en ik neem op, zegt ze meteen: mag ik mijn broer even? Om vaak ook nog iets te vragen wat ik haar ook had kunnen vertellen. Nooit eerst even met mij praten, meteen moet ze haar broer. Vind ik stom. Las hierboven dat iemand naar Schotland was geweest. Jaloers!Ach anders moet ze interesse veinzen en daar heb je ook niets aan toch?
maandag 12 september 2016 om 21:29
quote:nijntje021 schreef op 12 september 2016 @ 21:12:
heeeeel leuk, heb gister een tour door de highlands gemaakt prachtig wilde bijna een villa kopen en er gaan wonen met me 3 katten en 2 husky's
ja het weer was heel goed, veel zon gehad, was ongveer 16/17 graden, alleen gisteravond regende het
Wow husky's
En was je haar Bob Ross style tijdens de regen? Ik moet tegenwoordig altijd aan BR denken als ik je voorbij zie komen .
Tijd voor een nieuwe ava!
heeeeel leuk, heb gister een tour door de highlands gemaakt prachtig wilde bijna een villa kopen en er gaan wonen met me 3 katten en 2 husky's
ja het weer was heel goed, veel zon gehad, was ongveer 16/17 graden, alleen gisteravond regende het
Wow husky's
En was je haar Bob Ross style tijdens de regen? Ik moet tegenwoordig altijd aan BR denken als ik je voorbij zie komen .
Tijd voor een nieuwe ava!
maandag 12 september 2016 om 22:47
maandag 12 september 2016 om 22:51
quote:Keukenkast schreef op 12 september 2016 @ 22:48:
Ik kom even zeuren. Heb het even met alles en iedereen gehad. Blegh.. ik kruip zo maar mn bed in.
Goed zo. Ff kluizelaren is goed voor een mens.
Ik duik er ook zo in. Doodmoe en snipverkouden terwijl de mussen van het dak pleuren....
Grrrrrrr snertkind...
Ik kom even zeuren. Heb het even met alles en iedereen gehad. Blegh.. ik kruip zo maar mn bed in.
Goed zo. Ff kluizelaren is goed voor een mens.
Ik duik er ook zo in. Doodmoe en snipverkouden terwijl de mussen van het dak pleuren....
Grrrrrrr snertkind...
maandag 12 september 2016 om 23:20
quote:iris1969 schreef op 12 september 2016 @ 21:29:
[...]
Wow husky's
En was je haar Bob Ross style tijdens de regen? Ik moet tegenwoordig altijd aan BR denken als ik je voorbij zie komen .
Tijd voor een nieuwe ava!
neuh, viel wel mee, hahahah hell no Iris, zit soms wel te twijfelen over een andere nickname...
beh schoonzussen vooral deze klinkt als een doos eh naar mens gelukkig heb ik ze niet.
hahah wel gezellig een sistervilla in schotland met kampvuur
zag wel veel husky daar.. vriend werd helemaal enthousiast, ik iets minder
[...]
Wow husky's
En was je haar Bob Ross style tijdens de regen? Ik moet tegenwoordig altijd aan BR denken als ik je voorbij zie komen .
Tijd voor een nieuwe ava!
neuh, viel wel mee, hahahah hell no Iris, zit soms wel te twijfelen over een andere nickname...
beh schoonzussen vooral deze klinkt als een doos eh naar mens gelukkig heb ik ze niet.
hahah wel gezellig een sistervilla in schotland met kampvuur
zag wel veel husky daar.. vriend werd helemaal enthousiast, ik iets minder
dinsdag 13 september 2016 om 08:07
quote:nijntje021 schreef op 12 september 2016 @ 23:20:
[...]
neuh, viel wel mee, hahahah hell no Iris, zit soms wel te twijfelen over een andere nickname...
beh schoonzussen vooral deze klinkt als een doos eh naar mens gelukkig heb ik ze niet.
hahah wel gezellig een sistervilla in schotland met kampvuur
Ik stem voor
Kk: heb ik ook een tijd gehad, dat hele vroege wakker worden. Gaat nu gelukkig beter.
Kijk naar Melatonine 5 mg of valdispert als je daar vaak last van hebt.
Meuh ik heb best een beetje honger maar geeeeeen zin om ontbijt te maken
De poezels doen het ook al niet voor me
What a f**king world... (nog geen koffie op, dan is de wereld vrij zwaar voor mij )
[...]
neuh, viel wel mee, hahahah hell no Iris, zit soms wel te twijfelen over een andere nickname...
beh schoonzussen vooral deze klinkt als een doos eh naar mens gelukkig heb ik ze niet.
hahah wel gezellig een sistervilla in schotland met kampvuur
Ik stem voor
Kk: heb ik ook een tijd gehad, dat hele vroege wakker worden. Gaat nu gelukkig beter.
Kijk naar Melatonine 5 mg of valdispert als je daar vaak last van hebt.
Meuh ik heb best een beetje honger maar geeeeeen zin om ontbijt te maken
De poezels doen het ook al niet voor me
What a f**king world... (nog geen koffie op, dan is de wereld vrij zwaar voor mij )
dinsdag 13 september 2016 om 09:39
Ik zeg, doen!
Live is too short!!
Ik ook eigenlijk maar weet niet wat. (En therapie vanmiddag)
D8 aan vd week misschien een saunaatje mjah dat is het tm donderdag buiten al...
Ja zit nu te eten, zielig wachten tot iemand het maakt schiet gewoon niet erg op
aangezien ik alleen woon .
(En mijn poezels niet goed getraind zijn..)
Live is too short!!
Ik ook eigenlijk maar weet niet wat. (En therapie vanmiddag)
D8 aan vd week misschien een saunaatje mjah dat is het tm donderdag buiten al...
Ja zit nu te eten, zielig wachten tot iemand het maakt schiet gewoon niet erg op
aangezien ik alleen woon .
(En mijn poezels niet goed getraind zijn..)
dinsdag 13 september 2016 om 13:34
Waarvan akte, bloedheet.
Vanmorgen een lekker stuk gewandeld, al moet ik met dit weer oppassen en me rustig houden en vooral goed eten. (Geen denderend hoge bloeddruk dus als bloedsuiker ook laag is dan ga ik hartstikke out)
Straks ff 30 minuten therapie en daarna mag ik een ijsje van mezelf heb ik besloten
Vanmorgen een lekker stuk gewandeld, al moet ik met dit weer oppassen en me rustig houden en vooral goed eten. (Geen denderend hoge bloeddruk dus als bloedsuiker ook laag is dan ga ik hartstikke out)
Straks ff 30 minuten therapie en daarna mag ik een ijsje van mezelf heb ik besloten
dinsdag 13 september 2016 om 19:20
tnx liefies
jawel,
alleen zo warm, voelde eventjes alleen, beste vriendin reageerde nogal raar op de app, zo kortaf/afstandelijk
nou eigenlijk kwam het een beetje door jou Alice, jij had het over dat je was gaan wandelen. en opeens dacht ik, ik moet hier weg en vriend die zei waarom ga je niet naar de bieb daar is het vast lekker koel
jawel,
alleen zo warm, voelde eventjes alleen, beste vriendin reageerde nogal raar op de app, zo kortaf/afstandelijk
nou eigenlijk kwam het een beetje door jou Alice, jij had het over dat je was gaan wandelen. en opeens dacht ik, ik moet hier weg en vriend die zei waarom ga je niet naar de bieb daar is het vast lekker koel
dinsdag 13 september 2016 om 20:18
Hier ook een baaldag .
Ik werk de hele dag al binnen aan een rechtszaak waar ik maandag de burgemeester van op de hoogte moet stellen en het schiet niet op, want ik krijg de info niet los die ik nodig heb .
Tussendoor dus maar lusteloos op het forum gehangen. Nu hang ik in ondergoed op de bank. Het is te heet voor kleding en ik smelt gewoon.
Ik werk de hele dag al binnen aan een rechtszaak waar ik maandag de burgemeester van op de hoogte moet stellen en het schiet niet op, want ik krijg de info niet los die ik nodig heb .
Tussendoor dus maar lusteloos op het forum gehangen. Nu hang ik in ondergoed op de bank. Het is te heet voor kleding en ik smelt gewoon.