Nutteloos discuzeur topic

17-06-2016 15:27 2031 berichten
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.

Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.

Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Een vila in schotland?

Ik ga mee!! Sister wives
Alle reacties Link kopieren
Even zeuren over mijn schoonzus. Altijd als ze belt en ik neem op, zegt ze meteen: mag ik mijn broer even? Om vaak ook nog iets te vragen wat ik haar ook had kunnen vertellen. Nooit eerst even met mij praten, meteen moet ze haar broer. Vind ik stom. Las hierboven dat iemand naar Schotland was geweest. Jaloers!
Alle reacties Link kopieren
Haha Alice, en dan geef je je poezel de schuld! Foei jij



Morgen pikt poezel voor straf een croissant
hahahahahahhaa,

ja ik riep al vergeet de Griekse villa, ik wil een landhuis bovenop die berg

waarna me vader zei, dan mag je wel alvast gaan sparen of heel veel gaan verdienen



hahha jaa het is heeel mooi en die mensen zijn super aardig, beginnen ook heel makkelijk een praatje, duurt alleen even voor je ze verstaat
quote:ekeim schreef op 12 september 2016 @ 21:21:

Even zeuren over mijn schoonzus. Altijd als ze belt en ik neem op, zegt ze meteen: mag ik mijn broer even? Om vaak ook nog iets te vragen wat ik haar ook had kunnen vertellen. Nooit eerst even met mij praten, meteen moet ze haar broer. Vind ik stom. Las hierboven dat iemand naar Schotland was geweest. Jaloers!Ach anders moet ze interesse veinzen en daar heb je ook niets aan toch?
quote:nijntje021 schreef op 12 september 2016 @ 21:12:

heeeeel leuk, heb gister een tour door de highlands gemaakt prachtig wilde bijna een villa kopen en er gaan wonen met me 3 katten en 2 husky's





ja het weer was heel goed, veel zon gehad, was ongveer 16/17 graden, alleen gisteravond regende het

Wow husky's



En was je haar Bob Ross style tijdens de regen? Ik moet tegenwoordig altijd aan BR denken als ik je voorbij zie komen .



Tijd voor een nieuwe ava!
quote:Keukenkast schreef op 12 september 2016 @ 21:22:

Haha Alice, en dan geef je je poezel de schuld! Foei jij



Morgen pikt poezel voor straf een croissant

krijg nou wat... die had ze ook gejat...



Iris ik heb ook BR haar als het regent. Vooral motregen is lollig... (not, ik lijk dan net een poedel)
Alle reacties Link kopieren
Ik kom even zeuren. Heb het even met alles en iedereen gehad. Blegh.. ik kruip zo maar mn bed in.
quote:Keukenkast schreef op 12 september 2016 @ 22:48:

Ik kom even zeuren. Heb het even met alles en iedereen gehad. Blegh.. ik kruip zo maar mn bed in.

Goed zo. Ff kluizelaren is goed voor een mens.



Ik duik er ook zo in. Doodmoe en snipverkouden terwijl de mussen van het dak pleuren....

Grrrrrrr snertkind...
quote:Keukenkast schreef op 12 september 2016 @ 22:48:

Ik kom even zeuren. Heb het even met alles en iedereen gehad. Blegh.. ik kruip zo maar mn bed in.Zeker bleh! Een van mij!
quote:iris1969 schreef op 12 september 2016 @ 21:29:

[...]



Wow husky's



En was je haar Bob Ross style tijdens de regen? Ik moet tegenwoordig altijd aan BR denken als ik je voorbij zie komen .



Tijd voor een nieuwe ava!





neuh, viel wel mee, hahahah hell no Iris, zit soms wel te twijfelen over een andere nickname...



beh schoonzussen vooral deze klinkt als een doos eh naar mens gelukkig heb ik ze niet.



hahah wel gezellig een sistervilla in schotland met kampvuur



zag wel veel husky daar.. vriend werd helemaal enthousiast, ik iets minder
Alle reacties Link kopieren
Thnx dames!

Ik ben alweer een dik half uur wakker

Op tijd opstaan vind ik geen enkel probleem, maar voor 4uur vind ik een beetje overdreven.
quote:nijntje021 schreef op 12 september 2016 @ 23:20:

[...]





neuh, viel wel mee, hahahah hell no Iris, zit soms wel te twijfelen over een andere nickname...



beh schoonzussen vooral deze klinkt als een doos eh naar mens gelukkig heb ik ze niet.



hahah wel gezellig een sistervilla in schotland met kampvuur

Ik stem voor



Kk: heb ik ook een tijd gehad, dat hele vroege wakker worden. Gaat nu gelukkig beter.

Kijk naar Melatonine 5 mg of valdispert als je daar vaak last van hebt.



Meuh ik heb best een beetje honger maar geeeeeen zin om ontbijt te maken

De poezels doen het ook al niet voor me

What a f**king world... (nog geen koffie op, dan is de wereld vrij zwaar voor mij )
Alle reacties Link kopieren
Thnx voor de tip! Straks even naar googlen.



Ondertussen de motivatie om een ontbijtje te maken al gekregen?



Ik heb zin om alle revalidatie regels aan de kant te gooien vandaag en iets leuks te gaan doen. Ben baldadig
Ik zeg, doen!

Live is too short!!

Ik ook eigenlijk maar weet niet wat. (En therapie vanmiddag)

D8 aan vd week misschien een saunaatje mjah dat is het tm donderdag buiten al...



Ja zit nu te eten, zielig wachten tot iemand het maakt schiet gewoon niet erg op

aangezien ik alleen woon .

(En mijn poezels niet goed getraind zijn..)
Alle reacties Link kopieren
Twijfel nog steeds. Geen zin om daarna 2 weken plat te moeten liggen.

Is gewoon lastig, verstand en gevoel kwestie.



Hmzz... een idee om het poezels te leren? Werkt ook niet echt denk ik, eten al het lekkers zelf op.
Stomme beesten ook..
bleh... verveel me, tis warm
Waarvan akte, bloedheet.

Vanmorgen een lekker stuk gewandeld, al moet ik met dit weer oppassen en me rustig houden en vooral goed eten. (Geen denderend hoge bloeddruk dus als bloedsuiker ook laag is dan ga ik hartstikke out)



Straks ff 30 minuten therapie en daarna mag ik een ijsje van mezelf heb ik besloten
Alle reacties Link kopieren
Ik lig al de hele dag op een luchtbedje in een mini zwembadje haha. Is het tenminste nog uit te houden.
geen idee, voelde me gewoon eventjes klote en wist even niet waar ik het moest zoeken



ben vlak daarna de straat opgegaan onderweg een ijsje gekocht en in de bieb gaan chillen met een boek.
Alle reacties Link kopieren
Oh nijn dat is kut!

Voel je je wel weer iets beter nu?
Jee Nijn

Wat goed dat je meteen afleiding bent gaan zoeken.



Ik had ook een ijsje vanmiddag na de haptonomie
tnx liefies



jawel,

alleen zo warm, voelde eventjes alleen, beste vriendin reageerde nogal raar op de app, zo kortaf/afstandelijk

nou eigenlijk kwam het een beetje door jou Alice, jij had het over dat je was gaan wandelen. en opeens dacht ik, ik moet hier weg en vriend die zei waarom ga je niet naar de bieb daar is het vast lekker koel
Hier ook een baaldag .



Ik werk de hele dag al binnen aan een rechtszaak waar ik maandag de burgemeester van op de hoogte moet stellen en het schiet niet op, want ik krijg de info niet los die ik nodig heb .



Tussendoor dus maar lusteloos op het forum gehangen. Nu hang ik in ondergoed op de bank. Het is te heet voor kleding en ik smelt gewoon.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven