Nutteloos discuzeur topic
vrijdag 17 juni 2016 om 15:27
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
maandag 12 september 2016 om 00:30
Weet ik niet, denk het wel. Mij in ieder geval ook want de nieuwe van de bakker was veel verser dan dat dreuge ding van de flappie
Wel gloeiende lampenkap... ik kom het topic nergens vinden
Wat ik gedaan heb? Zaterdag groot feest van mams die 70 werd, vandaag gechilled, geslapen, gewandeld en ruzie gemaakt met date (een beetje maar)
Wel gloeiende lampenkap... ik kom het topic nergens vinden
Wat ik gedaan heb? Zaterdag groot feest van mams die 70 werd, vandaag gechilled, geslapen, gewandeld en ruzie gemaakt met date (een beetje maar)
maandag 12 september 2016 om 07:09
quote:iris1969 schreef op 12 september 2016 @ 00:34:
Ik kom net thuis, gezellig dat er nog leven in het topic is .
Ik mag deze week zoals beloofd niets over mijn liefdesleven zeggen, dus ik zal alleen maar melden dat Finding Dory de moeite van het kijken niet waard was.
En dat een koekkoek een zacht nestje had
Jamaarjamaarjamaar dat mag hier wel hoor
Natuurlijk leeft dit topic nog, ik heb genoeg te zeuren en te ouwehoeren
Ik kom net thuis, gezellig dat er nog leven in het topic is .
Ik mag deze week zoals beloofd niets over mijn liefdesleven zeggen, dus ik zal alleen maar melden dat Finding Dory de moeite van het kijken niet waard was.
En dat een koekkoek een zacht nestje had
Jamaarjamaarjamaar dat mag hier wel hoor
Natuurlijk leeft dit topic nog, ik heb genoeg te zeuren en te ouwehoeren
maandag 12 september 2016 om 07:16
Alice, behalve het ruzie maken met date klinkt het een fijn weekend! Was het een leuk feest van je moeder?
Iris, wat fijn dat de koekkoek een zacht nestje had, dat maakt de domper van Finding Dory weer goed he?
Mijn konijn is verliefd op het hondje van mn ouders. En de liefde is wederzijds. Liggen de hele dag tegen elkaar aan (kooi van konijn zit tussen hun in), en besnuffelen elkaar. Echt zo leuk om te zien heb het hele weekend naar ze gekeken
Iris, wat fijn dat de koekkoek een zacht nestje had, dat maakt de domper van Finding Dory weer goed he?
Mijn konijn is verliefd op het hondje van mn ouders. En de liefde is wederzijds. Liggen de hele dag tegen elkaar aan (kooi van konijn zit tussen hun in), en besnuffelen elkaar. Echt zo leuk om te zien heb het hele weekend naar ze gekeken
maandag 12 september 2016 om 07:34
Kk: wat ontzettend cute !!
Oww nee hoor.... ik noem dat wel ruzie maar dat viel wel mee hoor.
Beter gezegd, ik maakte meer ruzie met hem dan hij met mij
(Ben ik van onder de indruk, dat hij niet erg onder de indruk is van mijn boze buien )
Iris: wil jij mijn lieve poezendiertjes even vertellen dat ik ze erg lief vind maar dat ik ze niet 48 uur in 1 dag ga knuffelen? (Echt, is leuk dat ze me lief vinden maar vooral Mien stalkt me zowat tegenwoordig)
Oww nee hoor.... ik noem dat wel ruzie maar dat viel wel mee hoor.
Beter gezegd, ik maakte meer ruzie met hem dan hij met mij
(Ben ik van onder de indruk, dat hij niet erg onder de indruk is van mijn boze buien )
Iris: wil jij mijn lieve poezendiertjes even vertellen dat ik ze erg lief vind maar dat ik ze niet 48 uur in 1 dag ga knuffelen? (Echt, is leuk dat ze me lief vinden maar vooral Mien stalkt me zowat tegenwoordig)
maandag 12 september 2016 om 07:38
quote:iris1969 schreef op 12 september 2016 @ 00:34:
En dat een koekkoek een zacht nestje had
mmm ik bespeur wat Freudiaanse eehh trekjes/neigingen
Oww nog ff offtopic: ik heb straks een afspraak bij de keukenboer. Mijn broer gaat mee, heel fijn maar we gaan met de motor
Helluuuppp!!!
Oww en mn neefje van 7 maanden heeft me aangestoken, ik heb keelpijn en ben hartstikke verkouden. Grrrrrrrr de jeugd ook van tegenwoordig....
En dat een koekkoek een zacht nestje had
mmm ik bespeur wat Freudiaanse eehh trekjes/neigingen
Oww nog ff offtopic: ik heb straks een afspraak bij de keukenboer. Mijn broer gaat mee, heel fijn maar we gaan met de motor
Helluuuppp!!!
Oww en mn neefje van 7 maanden heeft me aangestoken, ik heb keelpijn en ben hartstikke verkouden. Grrrrrrrr de jeugd ook van tegenwoordig....
maandag 12 september 2016 om 08:45
maandag 12 september 2016 om 08:56
quote:iris1969 schreef op 12 september 2016 @ 08:21:
Bleh begin van de werkweek
Ik moet deze week naar de burgemeester met een compleet plan en ik moet alles nog doen. Gaat weer lekker
Nu eerst naar een locatie waar ik met het OV nauwelijks kan komen. Genoeg te zeuren dus .
Maar hoe ga je dan op de bestemming komen? Nog een stuk lopen?
Bleh begin van de werkweek
Ik moet deze week naar de burgemeester met een compleet plan en ik moet alles nog doen. Gaat weer lekker
Nu eerst naar een locatie waar ik met het OV nauwelijks kan komen. Genoeg te zeuren dus .
Maar hoe ga je dan op de bestemming komen? Nog een stuk lopen?
maandag 12 september 2016 om 15:08
maandag 12 september 2016 om 18:33
maandag 12 september 2016 om 20:05
Nou ik niet... was aardig gaar door dat gedoe haha...
Snap ik wel hoor KK... hoop dat het snel beter met je gaat. (Alhoewel als je bijv. Een beetje overwerkt of overspannen dan is het juist een goed teken als je je wat gaat vervelen...)
Ik zit my cat from hell te kijken (Jackson Galaxy is mijn grote held. Ik leer erg veel van hem..)
Ik zou echt een slechte kattengedragsdeskundige zijn denk ik, ik zou al die beesten mee naar huis willen nemen . (Vooral de gevallen waar bij het baasje geen hol snapt van katten)
Iris: is vast goed voor je topografische kennis... of zoiets, iets in die richting
Snap ik wel hoor KK... hoop dat het snel beter met je gaat. (Alhoewel als je bijv. Een beetje overwerkt of overspannen dan is het juist een goed teken als je je wat gaat vervelen...)
Ik zit my cat from hell te kijken (Jackson Galaxy is mijn grote held. Ik leer erg veel van hem..)
Ik zou echt een slechte kattengedragsdeskundige zijn denk ik, ik zou al die beesten mee naar huis willen nemen . (Vooral de gevallen waar bij het baasje geen hol snapt van katten)
Iris: is vast goed voor je topografische kennis... of zoiets, iets in die richting
maandag 12 september 2016 om 20:57
Het is een lichamelijk mankement dus verveel me al maanden haha
Cat from hell is leuk om te kijken! Kijk ik in de ochtend altijd. Die man komt soms echt met de meest simpele adviesen (play with your cat) en voila.. probleem opgelost.
Maar bij sommige poezebeesten denk ik ook wel eens dat gaat nooit meer goedkomen en dan komt hij met z'n koffertje en adviezen en dan zijn het opeens lieve poezels geworden.
Cat from hell is leuk om te kijken! Kijk ik in de ochtend altijd. Die man komt soms echt met de meest simpele adviesen (play with your cat) en voila.. probleem opgelost.
Maar bij sommige poezebeesten denk ik ook wel eens dat gaat nooit meer goedkomen en dan komt hij met z'n koffertje en adviezen en dan zijn het opeens lieve poezels geworden.
maandag 12 september 2016 om 21:12
quote:nijntje021 schreef op 12 september 2016 @ 20:55:
joeehjoeee!!! zeur zusters ik ben er weer
haai sweetypie!! Hoe was ut???
Fijn dat je er weer bent!!
Ach zo moeilijk zijn poezels niet, je moet ze alleen even snappen.
Ik was net met mijn binnenkat aan het spelen (moet nog beetje afvallen maar wandelen/naar buiten wil ze niet), ze heeft zojuist haar speeltje gemolt . (Of liever gezegd ik, ze wilde niet meer loslaten en ik trok te hard )
joeehjoeee!!! zeur zusters ik ben er weer
haai sweetypie!! Hoe was ut???
Fijn dat je er weer bent!!
Ach zo moeilijk zijn poezels niet, je moet ze alleen even snappen.
Ik was net met mijn binnenkat aan het spelen (moet nog beetje afvallen maar wandelen/naar buiten wil ze niet), ze heeft zojuist haar speeltje gemolt . (Of liever gezegd ik, ze wilde niet meer loslaten en ik trok te hard )